Vähän jotenkin "säälittäviä" noi äidit jotka

• Viestiketjun aloittaja aijaa
  • Ensimmäinen viesti
aijaa
-20 pakkasessa mennä vipottavat vaunujen kanssa niissä pillifarkuissa lyhyt vyötärömalli toppatakki päällä...
Teineillä ymmärrän että se pepun näyttäminen on maailman ykkös asia, mutta ne mammat!
Samat tyypit on näitä joita näkee uimassa kajalit (levinneet) silmissä

=)
Huomaa muuten että ite on tullu "vanhemmaks" kun tulee kauppaankin näillä ilmoilla lähettyä toppavaatteissa ja pipossa, ennen se ei ois tullu kuuloonkaan =) just mietin tänään, kuin kamalalta varmaan näytin, mutta ihanan lämmin oli... ennen aina paleli farkuissa kelillä kun kelillä =)

juuh
vanha mamma täälläkin. Eikä nyt vielä vaunuttelevat palelijat niin pahaa oo, mutta kun välillä nälkee odottavia äitejä vähäpukeisena. Kerrankin talvella, vaikka ehkä "vaan" kymmenisen astetta pakkasta, odottava äiti ison mahan kanssa ulkona paljain päin ja farkkutakki päällä! Takki ei millään muotoa yltänyt edes lähellekään kiinni. En tiiä eikö raukalla vaan ollut talvitakkia mutta pahaa teki.

ap
mulla on kyllä näyttelykelponen kroppa, mutta vaunulenkille laitan kyllä laadukkaan toppapukuni ja ihan saatan käydä lähikaupassakin se päällä. Sitten kun lähden ulos vähän eri merkityksessä (esim miehen kans ravintolaan) laitan muodot paljastavaa päälle. Eli laittakoon kukin mitä haluaa... mutta silti

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
kireet ja upeat farkkuperseet on kyllä niin upeaa kateltavaa että way to go!!!
Vyötärömallit rocks!
:saint:
No siis todellakin!!!!!! Ihan sama työntääkö nainen lastenvaunuja vai kottikärryjä peppu pyörien, aina näyttää hyvältä!!!!! =) :p :p

vieras
Öö ja miten pillifarkut ja vyötärömittainen toppis liittyy siihen, että on äiti???

Itse en pillifarkkuja voi sietää, mutta siis ihmettelen vaan, että miten se, että on äiti voi vaikuttaa siihen miten pukeutuu??

No mä en persettä näyttele, mutta mulla on aina kuuma. Ihmettelin kun kaveri veti pitkiä kalsareita farkkujen alle kun mittari näytti vielä plusasteita. Mä alan harkita sukkisten laittamista farkkujen alle kun lämpötila on alle -10, kalsarit pääsee kaapista sitten kun on alle -20 astetta. Toppahousut löytyy kaapista, mutta ne on jääneet täällä etelän "talvessa" aika vähälle käytölle...

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on kyllä näyttelykelponen kroppa, mutta vaunulenkille laitan kyllä laadukkaan toppapukuni ja ihan saatan käydä lähikaupassakin se päällä. Sitten kun lähden ulos vähän eri merkityksessä (esim miehen kans ravintolaan) laitan muodot paljastavaa päälle. Eli laittakoon kukin mitä haluaa... mutta silti
Entäs jos nää farkut päällä lenkkeilijät ovatkin menossa vaikka asioille tai kaupungille?
Itse kyllä pidän pakkasilla toppapukua jos lenkille lähden mutta jos olen lähdössä samalla kaupungille asioille niin laitan kyllä farkut mutta takkini on kyllä pitempää mallia. Ja takissani huppu jonka vedän päähäni.
Mulla on kyllä asiointiakin varten kylmille ilmoille pitkä takki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö ja miten pillifarkut ja vyötärömittainen toppis liittyy siihen, että on äiti???

Itse en pillifarkkuja voi sietää, mutta siis ihmettelen vaan, että miten se, että on äiti voi vaikuttaa siihen miten pukeutuu??
Joo tässähän tää klassinen väitös että äipän pitää olla terveellisyyden perikuva joka pukeutuu sään mukaan ja on muutenkin elämäntavoiltaan perfect. Vartalon esittäminen ei kuulu siinä näkemyksessä äipän henkisiin ominaisuuksiin. Eihän äippä saa herättää kenessäkään seksuaalista halukkuuttakaan. Ei edes miehessään mielellään koska kaiken hellyyden ja rakkauden pitää keskittyä vain ja ainoastaan siihen pieneen nyyttiin niissä emmaljungissa!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Äidit ei saa pukeututa seksikkäästi :D

vieras
Mulla riippuu varustus ihan siitä kuinka kauan aion ulkoilmassa olla - tänään aamulla vaunuiltiin reilu tunti 12 asteen pakkasessa, silloin päällä ihan toppapuku ja lämpimät vaelluskengät. Iltapäivällä menin kaupunkiin vaunujen kanssa kirppiskierrokselle, silloin päällä pillisammarit, nahkanilkkurit ja lyhyt villakangastakki.

Yhteistyössä