Vähäkalorisia ja vähähiilihydraattisia ruokia??!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chocolate cake:
Miten tuo ratatouille tehdään??
Mä laitan pannulle kesäkurpitsaa, kaalia, paprikaa, sipulia, valkosipulia, lanttua, palsternakkaa ja mausteita ja paistan vähässä öljyssä.
Tuonne voi laittaa mitä juureksia ja vihanneksia sattuu olemaan, ei koskaan ole täysin sama. Jopa kaikki siemenet, hillosipuli ja maustekurkku sopii. Myös tietysti tomaatti ja sienet käy. Kaloreita saa kun valmiin annoksen päälle laittaa homejuustoa, parmesaania tai smetanaa.
 
.--.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chocolate cake:
Miten tuo ratatouille tehdään??
Mä laitan pannulle kesäkurpitsaa, kaalia, paprikaa, sipulia, valkosipulia, lanttua, palsternakkaa ja mausteita ja paistan vähässä öljyssä.
Tuonne voi laittaa mitä juureksia ja vihanneksia sattuu olemaan, ei koskaan ole täysin sama. Jopa kaikki siemenet, hillosipuli ja maustekurkku sopii. Myös tietysti tomaatti ja sienet käy. Kaloreita saa kun valmiin annoksen päälle laittaa homejuustoa, parmesaania tai smetanaa.
Itse teen monesti samanlaista, mutta ei tämä ole ratatouillea :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .--.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chocolate cake:
Miten tuo ratatouille tehdään??
Mä laitan pannulle kesäkurpitsaa, kaalia, paprikaa, sipulia, valkosipulia, lanttua, palsternakkaa ja mausteita ja paistan vähässä öljyssä.
Tuonne voi laittaa mitä juureksia ja vihanneksia sattuu olemaan, ei koskaan ole täysin sama. Jopa kaikki siemenet, hillosipuli ja maustekurkku sopii. Myös tietysti tomaatti ja sienet käy. Kaloreita saa kun valmiin annoksen päälle laittaa homejuustoa, parmesaania tai smetanaa.
Itse teen monesti samanlaista, mutta ei tämä ole ratatouillea :)
No jaa, tää oli Grassessa asuessani ranskalaisen keittäjän ratatouillea. Niin monta reseptiä kuin tekijää. :)
 

Yhteistyössä