Vähähiilariselle maanantaina 25.8

Olisko muita tulokkaita, voitaisiin vaihtaa kokemuksia täällä aina silloin tällöin. Ei mitään "pakko ilmoittautua kera painon ja ruokapäiväkirjan" - juttuja vaan ihan sellaista normaalia pölinää :p

Mulla on kokemusta vähähiilariselta dieetiltä vuodelta 2007 keväältä jolloin pudotin painoa jonkunverran. Sit vaan lösähti ja oon lihonnu ja voinut pahoin... oon sokeriaddikti ja alati väsynyt.

En aio karpata fanaattisesti :kieh: mutta vältän sokeria, valkoista viljaa, perunaa, pastaa, riisiä .. ja yritän löytää sitä tasapainoa ruokailuihini. Taipumusta on ahmimiseenkin :ashamed:

Jaa ja sit joku kuitenkin kysyy että miks vasta maanantaina.
No, tekosyitähän nää on MUTTA viikonloppuna on juhlia joissa en jaksa miettii mitä syön :p

Voisin yrittää välil tännekkii kirjuutella.
Täs pikkuhiljaa oon yrittäny siirtyy taas karppaamaan...lopetin ku tulin raskaaks. Jotekii nyt oon vaa nois herkuis nii kii et ei meinaa millää alkuun päästä :kieh:

Kyllä karppi kannattaa :D Itse kesäkuun aikana alottelin ensimmäistä kertaa elämässäni ja olen erittäin tyytyväinen! Tähän mennessä 12 kg lähtenyt mutta vielä olis jäljellä 10-15 kg verran...

Hiilarihelvettiin ei ole paluuta vaikka ihan varmasti tuun vielä joskus leipää ja karkkia maistelemaan mutta entiseen koukkuun en halua enää ikinä :xmas: Olo on niin paljon parempi näin!

Heippa.
Itsekin kiinnostunut tästä "laihdutustavasta" tai ehkä enemmänkin ruokailutavan muutoksesta.. Mutta mitäs minä sitten syön ja syötän lapsille jos ei saa syödä leipää,perunaa,riisiä, makaroonia jne..
Auttakaahan kokeneemmat minut alkuun.

Tuhkimustus: Kannattaa käydä tutustuu karppaus.info sivuil...sielt löytyy reseptei ja kokemuksii sekä tietty neuvoi =)

Meil muut syö iha tavankii ruokaa...mie oon sit tää joka koittaa karpata,välil onnistun hyvin ja välil vähä repsahtaen.
Tai no...taukooha miul nyt karppauksest koht vuos :headwall: ...nyt alottelen ja toivottavast pysyväst :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimustus:
Heippa.
Itsekin kiinnostunut tästä "laihdutustavasta" tai ehkä enemmänkin ruokailutavan muutoksesta.. Mutta mitäs minä sitten syön ja syötän lapsille jos ei saa syödä leipää,perunaa,riisiä, makaroonia jne..
Kannattaa lukea ainakin yks kirja ennen varsinaista aloitusta, Heikkilä on hyvä ja itse oon lukenut myös Atkinsia =) Koko homma tulee paaljon selkeemmäksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Heippa.
Kannattaa lukea ainakin yks kirja ennen varsinaista aloitusta, Heikkilä on hyvä ja itse oon lukenut myös Atkinsia =) Koko homma tulee paaljon selkeemmäksi =)
Mie en oikee tuost Heikkilän kirjast osannu hyötyy ottaa irti :ashamed: ,enemmän noi toisten kokemukset on opettanu.
Kunhan tosissaa vaa sais itteää kunnol niskast taas kii!

Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Heippa.
Mie en oikee tuost Heikkilän kirjast osannu hyötyy ottaa irti :ashamed: ,enemmän noi toisten kokemukset on opettanu.
Kunhan tosissaa vaa sais itteää kunnol niskast taas kii!
Atkinsin "Uusin painonpudotusohjelma" on selkeä ja neuvoo kyllä ihan alusta alkaen =) Mulle antaa hyvää motivaatiota juuri kirjat ja karppaus.info-sivut :wave:

Heippa kaikki!

Samoilla linjoilla sun kans Dexter . En aijo fanaattisesti karpata mut haluan eroon tästä hillittömästä sokeri kierteestä.. Voisin syödä karkkia ja muuta sokeria joka päivä. Toinen mun heikkous on pasta. Olen tummaa pastaa syönyt jo pitkään mut se määrä... Ei mitään tolkkua. Joten jätän nyt toviksi kokonaan pois pastan, potun, riisin, leivän ja kaiken sokerin. Katotaan miten käy...

Yhteistyössä