Vääryyttäkö

• Viestiketjun aloittaja Meikku
  • Ensimmäinen viesti
Meikku
Sanokaa nyt hyvät ihmiset et onks muka jotain lain vastaista kun olen kahden lapsen yh-äiti ja nuoremman lapsen isä yöpyy meillä välillä ja käykin muuten melkein joka päivä.Hänellä asunto johon maksaa vuokran ja minulle elatusmaksun.Voiko siitä muka jotenkin saada jonkun tuomion et tukia käytetty väärin.Lueskelin tollasia juttuja tuol vauvalehden keskustelupalstalla.Mies ei halua enää palata virallisesti luokseni vaan haluaa pitää oman kämppänsä.Onko jollekkin tullut jotain ongelmia?

Meiilä kanssa yhteinen lapsi ja molemmilla omat asunnot. Melkein päivittäin tavataan ja silloin tällöin yöpyykin meillä. Siinä asiassa ei pitäisi olla mitään lakisääteistä vääryyttä koska hän on kirjoilla toisaalla ja maksaa vuokraa toisaalle. Mutta Kyllähän se varmaan näitä uteliaita ja kateellisia mietityttää. Mutta eihän niillä muutakaan tekemistä ole omassa elämässään. Joten porskutellaan vaan eteenpäin. :LOL: :LOL: :LOL:

Mitä tukia te väärin käytätte? Omasta pussistahan isä elarit maksaa? Ainoa kait yh-korotus lapsilisiin, mutta ei kai sitä voida takasin maksattaa jos isä virallisesti asuu toisessa osoitteessa? Ajattelin vaan...en asiantuntijalausuntoja tässä kuitenkaan heittele! Onhan aikanaan otettu avioerojakin verotuksellisista syistä ja asuttu epävirallisesti sitten yhdessä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2005 klo 13:53 Meikku kirjoitti:
Sanokaa nyt hyvät ihmiset et onks muka jotain lain vastaista kun olen kahden lapsen yh-äiti ja nuoremman lapsen isä yöpyy meillä välillä ja käykin muuten melkein joka päivä.Hänellä asunto johon maksaa vuokran ja minulle elatusmaksun.Voiko siitä muka jotenkin saada jonkun tuomion et tukia käytetty väärin.Lueskelin tollasia juttuja tuol vauvalehden keskustelupalstalla.Mies ei halua enää palata virallisesti luokseni vaan haluaa pitää oman kämppänsä.Onko jollekkin tullut jotain ongelmia?
nO EI OLE.

Yhteistyössä