vierailija
Hei, eli neuvoja kaipailisin ja toivoisin asiallisia kommentteja jos jollain on jotain tietoa tai kokemusta asiasta. Eli noin 4kk olen nyt käyttänyt Evran ehkäisylaastareita ja ne on mulle toimineet hyvin. Kuitenkin minulla on alkanut samanlaiset raskausoireet kuin edellisessä raskaudessani esim hajuhetkkyys, närästys, ja pahoinvointi. Ajattelin ensin että oireet voi myös johtua hormonaalisesta ehkäisystä mutta tein varuilta kuitenkin testin jossa oli toinen haamuviiva. Otin siis silloin heti laastarin pois. Tein kuitenkin uuden testin seuraavan päivänä joka näytti negaa. Nyt taas seuraavana päivänä tänään tein testin joka näytti negaa. Minulla ei ole kuukautisia alkanut vaikka nyt kaksi päivää ollut ilman ehkäisylaastaria, mutta pientä vaaleanpunaista limaista vuotoa ollut, eilen oli vatsakipua ja selkäkipua. Ja myös nyt muistellessani muutama viikko sitten jo tullut aika ajoin välillä paperiin vessassa käydessä vaaleanpunaista samanlaista vuotoa kuin nyt. Osaatteko sanoa mistä johtuu. Olenko raskaana vai en?