vaavin tekoa

42 vuotias,,viime kesänä mennyt uusiin naimisiin ja nyt saisi vauva tulla jos onnistuu.huhtikuussa otettu kierukka pois,silloin tehtiin tutkimus et,hyvät mahkut vielä onnistua,nyt puolivuotta oltu ilman ehkäisyä,ja nytkin oottelen ja toivon että menkat ei alkaisi,mistähän tuota kärsivällisyyttä sais lisää kun pitäis vaan malttaa odottaa rauhassa,,aattelin vaan et johonkin on nyt purettava tuntojaan,ja täällähän meitä muitakin on,kaikille vaan :hug:
 
Tervetuloa mukaan! Itsellä kp 25/28 tällä hetkellä ja nyt vaan odottelua kuinka käy tässä kierrossa. :heart:

Heinäkuun lopussa kierukka otettu pois ja
hääpäivä 23.11.-2007 :heart: + :heart:

Onnea sinullekkin kuumeiluun! :flower:

Hei taas! :heart: :wave:
 
hei,pikkumyy.ollaan siis 65-molemmat.meidät vihittiin 27.7.2007.onnea sinullekkin.niin onko sinulla muita lapsia?mukava olis kuulla sinusta enemmän,olen nimittäin kotona ihanan kaksivuotiaani kanssa ja joskus tuppaa oleen aikuisen kanssa siskon puute =)
 
Minulla lapsia, poika -83,tyttö -86, poika 91 ja nyt toiveena siis vauva, avomiehellä tulevalla aviomiehellä poika-88,tyttö -93.
Tämä mahdollinen joskus tuleva lapsemme olisi siis meidän ensimmäinen yhteinen ja todella kovasti toivottu :heart:
Nyt vaan täytyy toivoa, että onnistumme sellaisen pienen ihmeen saamaan vielä, pienen päivänsäteemme.
Meillä kaikki lapset tietävät toiveestamme ja ovat innoissaan. :heart: .

Töissä olen hoitoalalla :D

Heippa kirjoittelen vaikka lisää huomenna ja saat toki kirjoittaa minulle yksityisviestiäkin! :flower:

Hei taas ja kuumeilemisiin! :heart: + :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Joukkoon vaan täällä yks -65 syntynyt ilmoittautuu sinulle, minä odotan pikku kakkosta viikolla 19 jonka juuri aloitin. Meillä yksi poika 4v. jonka sain 38 vuotiaana :D aiemmin ei ole lapsia siunaantunut :) toivotaan että teillekkin tulisi vielä yksi iltatähti ja pikku myylle yhä kovasti peukkuja myös :wave: mua nauratti toi osamabinlaaden meidänkin poika oli sellanen 2 vuotiaana :LOL: nyt vähän jo järkeistynyt mutta vauhtia riittää :D
 

Yhteistyössä