vaavi 9kk ja ruuat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kattimatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kattimatti

Jäsen
29.07.2004
152
0
16
heips! semmosen kyssän aattelin heittää,että kuinkas paljon teen 9kk ikäset syövät päivässä?mun poju syö aamulla ja illalla puuroa n.2,5dl,lounaaksi ja päivälliseksi 200g ruokatölkit ja yhden välipalan eli hedelmäsosetta purkin.syökö teen mielestä paljon?niin ja sit tietty tissiä noin 4 kertaa =)

Mun 9,5kk tyttö syö paaaljooon vähemmän. Mutta ei mun mielestä sun poika liiaksi syö. Mullakin poika söi nuin paljon ja kasvoi hienosti.

Tyttö syö aamulla n.0,5dl puuroa, olen kokeillut antaa aamuisin jotain muutakin mutta kun ei syö niin ei. Lounaaksi syö isosta purkista puolet ja hedelmäsosetta jonkin verran päivässä. Päivällispöydässä neitonen syö pienen kasvissosepurkillisen, usein ei ihan kaikkea. Illalla saattaa syödä kokonaisen desin puuroa. Maitoa juo pullosta vuorokaudessa reilu 6dl.

Ihan ok on kasvanut mutta aika hoikanpuoleinen on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:35 Vieras kirjoitti:
Mun 9,5kk tyttö syö paaaljooon vähemmän. Mutta ei mun mielestä sun poika liiaksi syö. Mullakin poika söi nuin paljon ja kasvoi hienosti.

Tyttö syö aamulla n.0,5dl puuroa, olen kokeillut antaa aamuisin jotain muutakin mutta kun ei syö niin ei. Lounaaksi syö isosta purkista puolet ja hedelmäsosetta jonkin verran päivässä. Päivällispöydässä neitonen syö pienen kasvissosepurkillisen, usein ei ihan kaikkea. Illalla saattaa syödä kokonaisen desin puuroa. Maitoa juo pullosta vuorokaudessa reilu 6dl.

Ihan ok on kasvanut mutta aika hoikanpuoleinen on.
heippa! joo,meen pojukaan ei ole mikään pulska,välillä ihmettelen mihin mahaan se syö :o kaipa se kuluttaa vaan paljon,ryömii takaperin kovaa kyytiä =)

Yhteistyössä