Vaatteissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin aloittanut uudessa työpaikassa työni. Työ matkaa kertyy noin 80 km suunta ja hain asuntoa lähempää. Olihan niitä uusia ja isolla vuokralla. En viitsi maksaa koko palkkaa asumiseen vielä kun asumistukea on vaikea saada. Kyselin asuntoa myös työ kavereilta. Pikku paikka vaikeaa on sanoi luottamus mies. Kuukauden etsittyäni työkaveri Reksa kysyi olenko löytänyt asuntoa. En ole vastasin. Täytyy varmaan etsiä toinen työ. Ei ole minun juttu nää pitkät työmatkat sanoin. Kesällä toi oppilaitoksen asuntola tyhjenee Reksa sanoi käy kysyy sieltä. Katsoin kartasta. Se olisi lähellä kilsa töihin. Katsoin puhelimella paikan puhelin numeron ja soitin. Puhelimeen vastasi nais henkilö kerroin asiani. Hän sanoi että voin jo tulla tänään katsomaan. Töiden jälkeen suuntasi autollani opiston asuntolaan. Kävelin aulan info pisteelle jossa oli puhelin numero johon soitin. Sama nainen vastasi siihen ja käski odottaa. 5 minuutin päästä nuori 20 vuotias nainen saapui. Hänellä oli päällään Adidaksen sininen veryttely asu. Esitteli itsensä Pariksi ja pyysi minua seuraamaan. Meillä olisi entinen talonmiehen asunto jonka voisimme vuokrata heti hän sanoi. Se ei ole parhaassa kunnossa viimeinen talonmies meillä on ollut 80 luvin lopulla hän sanoi. Sen jälkeen se on toiminut varastona.
 
vierailija
Asunto sijaitsi asuntolan 1 kerroksessa. Mari aukaisi oven ulko-ovia on kaksi. Sisä kautta ja suoraan ulko kautta. Saat kyllä käyttää kumpaakin mutta suosittelemme tuota toista ovea. Astuimme sisälle. Täällä on vielä laatikoita Mari sanoi. Mutta saat tästä kuvan asunnosta. Asunto oli pieni kaksio. Keitto komero ja 2 huonetta. Ja kylpyhuone jossa suihku ja WC istuin. Seinässä oli pesukoneen liitäntä. Kyllä tänne pieni pesukone mahtuu Mari sanoi. Hinta on 390 kuukaudelta. Siinä on kaikki. Jos kulutat vettä tai sähköä kohtuuttomasti niin niistä sitten lisä veloitus. Mittarit on mutta ei tartte maksaa pieniä laskuja. Voi ottaa tämän sanoi. Mulla on kyllä kuukauden irtisanomis aika. Muuta kun muutat tehdään sopimus kesäkuun alusta. Voit muuttaa ennenkin ei tartte maksaa vuokraa kun kesäkuun alusta. Mutta sun pitää kantaa nä tavarat pommisuojaan se on ala kerrassa. Sinne ei oo hissiä. Katselin pahvilaatikoita. Ja tavaroita. Kaupat tuli sanoin. Menimme kirjoittaa sopimuksen. Jos kaipaat remonttia noi opiskelijat voivat sen tehdä syyskuussa kun ne tuleva taas opiskelee. Mari vielä sanoi kun antoi avaimet. Tässä on vielä ton ranta saunan avain. Sitä saa käyttää.
Seuraavana päivänä soitin nykyiselle vuokran antajalle ja sovimme irtisanomisesta. Maksoin heti viimeisen kuin vuokran ja soitin siskon miehelle kysyen pakua lainaksi. Saat lainaksi jos mun ei tarvi tulla muuttaa hän sanoi. Viikonloppuna menin kantaa asunnon tavarat pommisuojaan. Lauantai meni kantaessa. Siivosin myös asunnon. Se oli perus siisti. Vähän käytön vuoksi. Kävin siellä tutustumassa ranta saunaan. Hirsi sauna puu kiukaalla ja oleskelu tila jossa WC ja pieni keittiö. Maanantaina maksoin vuokra vakuuden. Tiistaina Mari soitti että voin muuttaa jo sinne kun vuokra vakuus näkyy maksettu. Ja loppu kuu on ilmainen. Seuraavana viikonloppuna kannoin vähäiset tavarani asuntoon. Bakun sai ulko-oven viereen. Pari vajaa kuormaa. En ole viitsinyt kerää roinaa joten ei tavaraa ole kertynyt.
 
vierailija
Maanantaina kävelin töihin. Ei mikään matka kesäisessä vesisateessa. Työpaikalla oli huhuja myynnistä. Joku Puolalainen firma kuulema. En kuunnellut tein työni ja lähdin kävelee kauppaan. Ostin laatikon sandellssia ja pari patonkia ja grillattavaa. Ajattelin kokeilla opiston grilli katosta. Vein tavarat jääkaappiin ja kävelin laitokselle. Tiili grilli ja puita oli laatikossa. Kävin hakemassa grillattavaa ja kaljaa. Laitoin pikku puita ja paperia grilliin ja sytytin ne. Toukokuu ja grillillaus. Kesää odotellessa ajattelin. Istuin penkillä ja laitoin bratvurstit tirisee. Leikkasin sämpylät halki. Ja katselin opistoa. Sitten paikalle tuli nuoria nais opiskelijoita saadaanko mekin grillata. Katsoin neitoja jos teillä on grillattavaa. Mulla on vaan tä pieni bratvursti paketti. Mennään ostaa kaupasta kuului ja neidot hävisivät. Söin rauhassa ja join olutta. Vielä kun neidot pysyisivät poissa olis kaikki ok ajattelin.
 
vierailija
Neidot saapuivat polkupyörillä. Kaikilla oli muovikassi makkaraa ja siideriä. Päätin lähteä taka vasenmalle. Toivottavasti tulee rauhallinen kesä ajattelin.
Toukokuun viimeisellä viikolla asuntola tyhjeni. Sain rauhassa grillata. Perjantaina ajattelin testata saunan. Töitten jälkeen keräsin sauna tarpeet ja menin saunalle. Laitoin sanomalehteä ja halkoja kiukaan palo pesään ja sytytin tulitikun. Tuli syttyi ja pidin hetken tulipesän luukkua auki. Suljin sen ja jäin istumaan terassin penkille. Katselin tyyntä järveä. Mahtaakon tuosta saada kalaa ajattelin. Kävin välillä lisäämässä puita. Join rauhassa pullon olutta. Oli juuri menossa pukuhuone tilaan kun paikalle tuli pitkähiuksinen valkoiseen kesä mekkoon pukeutunut nainen. Lämmitätkö saunaa hän kysyi. Kyllä vastasin. Voinko mennä jälkeesi hän kysyi minun puolesta vastasin. Tuon sinulle oluen kiitokseksi hän sanoi ja häipyi. Menin pukuhuoneen ja heitin vaatteet penkille. Menin saunan puolelle ja heitin löylyä. Sitä oli riittävästi minulle. Pehmeä ei liian kuumaa. Katselin järvelle isosta ikkunasta joka oli seinän kokoinen. Pidin välillä taukoa löylyn heitosta ja nautin lämmöstä. Hain pukuhuoneen kassistani patteri suihkun ja sekoitin sopivan lämpöistä vettä ja suihkutin päälleni. Kyllä sauna tekee hyvää ajattelin laitoin pyyhkeen lantiolle ja menin ulos istumaan. Huomasin naisen kävelevän saunalle kassi kädessä.
 
vierailija
Hei taas sanoi nainen. Tässä sinulle pari olutta. Nainen ojensi 2 Heinekeniä. Avasin toisen. Ja kiitin oluista. Otin kassin kantoon ja lähdin pyyhe lantiolla kävelee asuntolaa kohti. Hei odota huusi nainen. Meillä työntekijöillä on huomenna päätös kekkerit tule saunalle kello 16. Kiitin kutsusta. Heräsin Aamulla autojen ääneen vanhemmat kuolivat hakemaan viimeisiä opiskelijoita. Lähdin kävelemään paikallista luontopolkua. Reppu selässä kävelin kohti näkötornia. Oli kaunis tyyni sää.
 
vierailija
Luontopolku oli alussa kivikkoinen. Sitten polku muuttui kangas metsäksi. Mäntyjä ja tasaista. Polku oli hyvin merkitty ja käytetty. Varmaan opiskelijat ajattelin. Se saapui pienen järven rantaan jossa oli pieni torni. Kapusin rappuset ja katselin ylhäältä. Olin ottanut kiikarit mukaani. Suuntasin ne järvelle. Lintuja uiskenteli toisessa päässä. Jotain jota en tunnistanut. Katselin tornista eri suuntiin. Opiston katto näkyi sekä muita lähialueen rakennuksia. Lisäksi kaukana näkyi muutama korkea rakennus. Kapusin alas ja istuin levähdys paikalle. Pieni kodan puolikas jonka edessä oli nuotio paikka. Porukka oli kirjoittanut nimiään seinään. Lisäksi oli postilaatikko jossa oli vihko jossa oli lyhyt tieto paketti kodan pystytyksestä ja mahdollisuus kirjoitta lärväisiä. Lähdin kävelee takaisin rauhallista viellä kun koko kesä olisi tällainen. Lähin opistoa päin kävelee.
Tein rauhassa ruokaa kun ovikello soi. Menin ovelle joka aukeni ulos. Eilinen sauna nainen oli siellä. Moi tuuthan kekkereihin hän sanoi. Katsoin häntä pitkät hiukset sopivan pehmeä vartalo, valkoinen nilkkoihin asti oleva kesä leninki jonka läpi kuultaa valkoiset rintaliivit ja alushousut. Joo tule sanoin teen nyt lounasta että jaksan. Sanoin. Jätän sun syömään nainen sanoi. Ja ojensi esitteen oppilaitoksesta. Laitoin sen ainoalle pöydälleni ja jatkoin ruuan tekoa. Kävin suihkussa ja pukeuduin farkkuihin ja trump 2024 t-paitaan.
 
vierailija
Menin saunalle kello 16.30. valkoiseen kesä mekkoon pukeutunut nainen käveli vastaan. Oon Riikka hän sanoi. Mennään esiteetelen muut. Riikka esitteli paikalla olijat. Noin 8 henkilöä. Opiston henkilökuntaa. Mari vilkutti minulle ja lykkäsi kylmän tölkin olutta käteeni. Toi Riikka on touhukas älä pelästy hän sanoi. Se rauhoittuu kun kesä tulee. Me asutaan täällä muita ei kesällä näy. Tä opisto on Riikan juttu se tän perusti tä oli olut tyhjillään . Keräsi sopivan henkilökunnan. Tänne olisi kyllä tulijoita mutta ollaan tarkkoja opiskelijoista. Pitää sopeutua opisto elämään. Mä tulin viime vuonna suoraan yliopistosta. Se tuli sinne esittelee. Työ mahdollisuutta ja palkkaa minut. Opiskelen tässä samassa siellä tän kesä sitten valmistun. Hyvä työpaikka. Rauhallinen asua. Täällä on helppo opiskella lisää. Riikka antaa hyvin vapaata. Onko täällä harrastus mahdollisuuksia kysyin. On tällä seudulla pari urheilu seuraa. Valmennan toisessa yleisurheilijoita.
 
vierailija
Toisessa on jalkapallo ja pesäpallo joukkueita. Mutta divisioonassa. Ennen ne oli parempia kun lähialueen yritykset tuki niitä. Niillä oli kunnon valmentaja ja hyviä pelaajia. Nyt on harrastelijoita. Mutta syödään nyt ja tutustu porukkaan. Katselin ympärille henkilökunta koostuu kaiken ikäisistä pari miestäkin mahtui. Kävin toista tervihtämässä. Ai oot uusi talkari hän sanoi. En taida oon vuokralainen. Niin asut entisen talon miehen asunnossa. Ne oli vanhoja hyviä aikoja hän sanoi. Täälä oli silloin kristillinen lukio. Sellainen sisäoppi laitos. Oli se hyvää aikaa. Oon enää ainut siltä ajalta. Tä oli muutama vuotta tyhjillään sit toi Riikka perusti tän nykyisen. Moni ajatteli että se ei onnistu mutta se on kehittänyt tätä koko ajan. Viellä kun olisi kunnostanut ton kirkon. Ehkä mä rupean kunnostaa kun jään eläkkeelle hän sanoi. Mutta mikä sunt tänne toi hän kysyi. Toi työpaikka. Olin jo epätoivoinen kun piti ajaa 80 km suunta. Etsin asuntoa yli kuukauden sit kuulin että täällä voisi olla. Sain sopu hintaan talkkarin asunnon sit muutin. Oon tyytyväinen työ matka 1 km. Oot varmaan töissä tuossa auto pajassa. Ootko tyytyväinen no jaa palkka voisi olla isompi mutta nyt on kaikki hyvin kun sain tän asunnon. On sellainen huhu että Puolalaiset olisi ostamassa sen sanoi mies. Ne on vain huhuja vastasin. Ilta meni ja istuin penkillä ja heitin puita välillä nuotioon että hyttyset pysyivät vähän loitolla. Väki alkoi vähenee ja minäkin olin lähdössä. Jäisitkö auttaa Riikka pyysi. Mari lähti jo sen ystävä tuli hakee. Poika ystävä. Riikka sanoi. Jäin keräämään roskia Riikka keräsi astiat isoihin muovi laatikoihin. Ruuat laittoi sauna tuvan jääkaappiin. Tullaan huomenna siivoo. Riikka sanoi mä tuun herättää sinut. Kävelimme opistolle päin työnsin kottikärryjä jossa oli astioita. Veimme ne opiston keittiöön. Hei täällä pitäisi olla ruoka konjakkia Riikka sanoi. Ei mulle en pidä conjakista. Älä nyt hän sanoi ja tonki kaappia. Sitten hän laittoi conjakki pullon ja vodka pullon pöydälle. Löysinpä. Vanhaa kunnon Moskova votkaa ja halppis conjakkia. Kumpaa otat. Vastasin votkaa. Riika kassi itselleen conjakkia ja minulle votkaa. Ja ojensi lasin. Koska sun loma alkaa hän kysyi. Heinä kuussa. Ei mulla paljon lomaa olisi mutta paja on heinäkuussa ainakin 2 viikkoa kiinni. Sit voit kunnostaa kirkkoa ton Markun kanssa. Se tekee sitä vapa ajallaan. En taida vastasin. Kirkot ei oo mun juttu. Taidan kokeilla jos tosta järvestä saa ongella kalaa. Ja lepään. Join votkan loppuun. Nyt on vuosi ohi sanoi Riikka ja joi conjakit lasista. Mitä teet illalla hän kysyi. Meen nyt nukku. Etkö kato jalkapalloa Riika kysyi. Tässä on mun TV. Ja näytin kännykkää. Mulla on kunnon TV. Mennään minun luokse. Riikka laittoi ovet lukkoon. Olin kahden vaiheilla. Tuu vaan sanoi Riikka mullakin on sit seuraa. Kävelimme 200 metriä Riikan asunnolle. Tä on sen Kristus lukion rehtorin entinen koti. Aivan liian iso mulle. Oon 2 huoneessa. Riikka avasi oven jätin kengät eteiseen. Istu sohvalle otatko oluen. En ota sanoin kunnon teetä tai vichyä. Jos on. Et oo suomalainen kun et juo kunnolla Riikka sanoi. Mutta tuan sinulle teetä. Pian edessäni oli liptonin pussi teetä ja kuumaa vettä kupissa. Olin hiljaa ja laiton pussin kuppiin ja lusikallisen sokeria.
 
vierailija
Juttelimme ja Riikka kertoi itsestään ja opiston perustamisesta. Olin hiljaa ja kuuntelin. Pian Riikka toi minulle tyynyn ja peiton. Jos saan houkuteltua miehen asuntooni se kyllä jää yöksi hän sanoi. Nuku sohvalla. Otin housut ja sukat pois ja menin nukkumaan. Jäi peli katsomatta oli viimeinen ajatus. Aamulla heräsin kun aurinko paistoi silmään. Olin nousemassa kun Riikka tuli huoneeseen. Hänellä oli oranssin värinen pitkä yöpaita. Nouseeko aamiais pöytään hän kysyi. Kohta vastasin oli kunnon aamu seisoi päällä. Riikka käveli keittiöön ja sanoi tuu nyt vai onko sinulla aamu seisokki. On on vastasin. 10 sekunnin päästä hän tuli takaisin. Onko on on vastasin kyllä se ohi menee. En oo nähnyt pitkään aikaan seisovaa munaa luonnossa hän sanoi. Mee nyt vastasin oon vähän aikaa siellä sit tulen. Seisokki ei meinaa millään loppua kirosi. Ja nousin ylös ja laitoin paidan ja housut jalkaan ja menin keittiöön. Sulla taitaa vieläkin seisoa Riikka sanoi. Oo nyt hiljaa jo pyysin. Riikka tuli viereeni ja suuteli minua. Kelpaisko aamiainen. Kyllä mutta minun pitää 2 viikkoa seurustella ensin. Pöh hän sanoi ollaan tunnettu jo melkein kuukausi. Hän otti kädestä ja vei makuuhuoneeseen. Sänky oli jykevää tekoa puu runko jossa oli isot päädyt ja koristeet niissä. Oranssin väriset lakana. Riisuin housuni ja paitani. Menin sängylle makaamaan. Riikka tuli seisovan munani päälle istumaan ja nosti yö asuaan. Kullin meni hänen sisälleen. Hiljaa hän liikkui kyllä tekee hyvää hän sanoi. Minun teki mieli kaataa hänet selälleen ja rynkyttää paineet pois. Mutta maltoi. Hän liikutti lantiotaan. Ja rutisti käsiäni. Minuutin päästä hän oli hetken paikallaan. Annoin hänen nauttia. Sitten hän jatkoi taas. Hän laski päänsä alas sanoi nyt et sitten liiku. Hän jatkoi lantion liikettään la laukesin hänen sisälleen hän rutisti käsiäni. Katselin minua. Tä ei jää tähän hän sanoi. Ja suuteli minua. Ja kellahti viereeni. Pyöritteli sormiaan rinnallani olin ton tarpeessa. Hän sanoi. Haluutko lisää hän kysyi.
 
vierailija
Kyllä sanoin. Mutta aamiainen ensin. Riikka koski kulliani joka oli juuri uudestaan heräämässä. Hän hiveli sitä etu sormellaan ja se jatkoi kovettumistaan. Sitten hän nousi taas päälleni ja juttu sen sisäänsä. Tä täkee hyvää hän sanoi ja heilutti lantiotaan. Niin tekee sanoin. Riika laittoi sormen suuni eteen. Ja jatkoi liikettään. Parin minuutin päästä hän lopetti liikkeen ja katsoi silmiäni. Ja rutisti käsiäni. Oli paikallaan. Kiitos kuulin hänen sanovan ja laittoi päänsä rintaani vasten. Kulini tuli ulos hänestä ja se seisoi kun lipputanko. Hän makasi päälläni vielä tovin sitten hän kellahti viereeni. Hiveli sormella kullin päästäni. Sun taitaa tehdä viellä mieli minua. Pian kulliini oli purkautui pisteessä. Hän otti valkoiset alushousuja lattialta ja kietoi ne kulliini ympäri. Hän rupesi runkkaa maan. En kestänyt 15 sekuntiakaan kun laukesi. Sperma Pursuit kankaan läpi. Hän katseli sitä. Hän otti housut pois kulliini päältä ja nousi ylös laittoi ne kaappiin lika pyykki koriin. Kääntyi ja tuli suutelemaan minua. Mun tarvii tehdä tänään vähän töitä. Hän sanoi ja meni kylpyhuoneeseen. Nousin sängystä ja laitoin vaatteet päälle. Riikka tuli suihkusta. Sanoin hänelle meneväni kotiin. Että hän saa työt tehtyä. Riikka vielä suuteli minua. Kun poistuin.
 

Yhteistyössä