R
ryysyläinen
Vieras
Miten teillä mies suhtautuu siihen kun ostatte lapsille ja itselle vaatteita? Meillä isäntä käy kohtuu kuumana kun sanon että pitäis ostaa lapsille kenkiä haalareita ja muita vaatteita kun yksin kertaisesti jää pieneksi. Tai jos mainitsen että pitäis ostaa itselle kengät, joita todellä tarvitsen ilmojen kylmetessä. Miehen mielestä se on sitä ostamisen halua ja rahan tuhlaamista. Se ei ymärrä alkuunkaan että lapsille on pakko ostaa vaatteita, ei niitä ilmaiseksi saa. Jopa kirppislöydöt on turhia. Itse se ei kuulema vaatteita tarvi vaikka minä olen toista mieltä. Ja ostankin aina kun halpoja löydän. Niin miehelle ja lapsille. Itselle en oikein uskalla jos ei ukon lupaa ku se inhoo mun ostelua. Jopa alusvaatteet, rintsikat ja kaikki mitä tarvin se ei ymmärrä!! Miten hitto saan sen tajuaan. Mä alistun tähän kun onhan mun tulot paljo huonommat ku ukon. Oon kotona lasten kans ja saan kotihoidon tuen joka ei suuri summa oo kuussa. ja sekin menee joka senttiä myöten asuntolainan lyhentämiseen. Näin meillä, ja en tiiä kuin kauan jaksan!!!!