vaatteet kaupaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vattihattu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vattihattu"

Vieras
Moi!

Meillä ois aivan mielettömästi pieniksi jääneitä lastenvaatteita, varasto pullollaan, ja olen miettinyt, meniskö ne vaikka huutiksessa kaupaksi.....onko teillä minkälaista kokemusta, saako siellä helposti käypää tavaraa myytyä vai onko turha vaiva? Tyttöjen vaatteita ois koot 50-116 ja poikienkin jo 68 asti, joitain 74....

Onko vaatteet hyväkuntoisia? Entä onko kovin vanhoja?

Kyllä siellä tietynlainen tavara liikkuu hyvin, mutta ilmoitusten eteen joutuu näkemään aika paljon vaivaa.

normia käyttövaatetta olen myynyt kirppiksellä. Koen sen helpommaksi kuin ruveta kuvaamaan ja kuivailemaan joka vaatekappaletta. Hinta ei nouse ihan yhtä korkeaksi, mutta kyllä parissa viikossa jo monta sataa nettoaa. Hyväkuntoiset vaatteet menevät nopeasti.

Hyväkuntoisia on suurinosa, ja hinta menee laadun mukaan, huonoimpia en ees myy vaan menee roskiin, kun en itsekään sellaisia mistään ostais! Esikoinen on tyttö, nyt 6-vuotias, ja nuo vaatteet olleet siis vain hänellä käytössä....poikien vaatteilla on ollutkin useampi käyttäjä.

Vähän riippuu. Jos ei ole merkkivaatteita niin ei niistä suuria nettoa vaikka olisivat hyväkuntoisiakin. Ja kuvaamisessa sekä kuvailemisessa on iso työ. Itse myin juuri paketin, jossa postikulut olivat melkein yhtä isot kuin itse paketti vaikka olivat hyväkuntoisia ja nättejä perusvaatteita. Niitä on vaan niin hemmetisti varsinkin tuota pienempää kokoa että ei kannata. Itsepalvelukirppistä ajattelin seuraavaksi.

Kovin monta vuotta vanhat tai usealla lapsella olleet ei varmaan mene huutiksessa, elleivät ole jotain hyvin haluttuja merkkivaatteita. Jos haluaa päästä eroon nopeasti ja vaivatta, mä lahjoittaisin ehjät ja siistit vaatteet. Ihan tavallisella kirpparilla voi myös koittaa myydä pikkurahalla, jos vaatetta on paljon niin pöytävuokran jälkeen kertynee vähän voittoakin.

Mulla oli pieneksi käyneitä tytön vaatteita. Olisin niitä ilmaiseksi antanut, mutta kun aina pitää kuvata ja kuvata ja laittaa sähköpostia.
Kone hajosi eikä tähän duunin kannettavalle saa omia kuviaan ladata, joten niin ne kaikki, ( moni lähes käyttämättömiä ja kaikki muut pois annettavat oli erittäin hyväkuntoisia ) meni UFF:n laatikkoon.

Jos kovin vanhoja on niin myy paketti erittäin halvalla, ihan turhaa työtä kuvailla jonkun 50 sentin takia.

t.nimimerkillä kyllästynyt kun ei ilmaiseksikaan huolita ilman yksityiskohtaisia kuvia

No mun kokemukseni mukaan EI mene kirpparilla ja vaikeammin huutiksessakaan.
Itse olen huutiksessa myynyt joitain yksittäisiä merkkivaatteita, mutta totuus sielläkin on, että tiettyjen myyjien vaatteet myyvät kuin häkä, oli merkki mikä tahansa, kun taas sama vaate voi jollain muulla "nimettömämmällä" myyjällä roikkua listassa halvemmalla monta viikkoa, eikä millään mene.
Nämä lastenvaateblogistit jas muut nimeä saaneet saavat vaatteista helpommin enemmän kuin mitä ovat niistä ikänään uutena maksaneet.

Itsellä yksi vaatehuone täpötäynnä vaatetta, enkä oiekin tiedä, mitä niiden kanssa teen...:(
Itse kumminkin kaikista maksanut, niin ei viitsisi ilmaiseksikaan pois antaa.

Minulal on tälläkin hetkellä huutiksessa yksi vaatepakettia. Ihan siistiä Hello Kittyä yms ja hintaa tulee ihan alle euron vaate, mutta ei mene, kun ei ole nimeä. :(

Jos ei tavallisella kirpparillakaan mene kaupaksi, luulisin että hinnat eivät ole kohdillaan tai sitten vaate vain on niin vanhanaikaista tai kulunutta, ettei osteta. Lisäksi itse kirppari vaikuttaa, joillakin tavara vain liikkuu huonosti, asiakkaina ei käy juurikaan lapsiperheitä jne.

Mä ennemmin annan ilmaiseksi pois kuin annan vaatteiden lojua kotona viemässä säilytystilaa. Mä tarvitsen sitä tilaa enemmän kuin pieneksi jääneitä vaatteita, ja kuitenkin muuttuu.

Yhteistyössä