Vaatepätoivoa!!! AUTTAKAA!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Ärsyttää ihan kympillä. Yritin löytää tänään itselleni uusia vaatteita. Nyt mahtuisin jo kuta kuinkin normaalikokoisiin vaatteisiin, ja tällä haavaa massiakin olisi - niin kaupoissa on tosi ällöttäviä kasarirytkyjä, ei kerta kaikkiaan mitään päällepantavaa |O |O |O.

Sanokaa herran tähden, mistä mä pieraisen (ja millaiset) biletopin, farkut tmv. KAPEAT housut ja uudet saappaat lauantaiksi?

Mä haluun!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mee johonki sellaseen kauppaan joka myy muutakin ku pintamuotirytkyjä niin on paremmat mahdollisuudet löytää jotain fiksuukin

Niinku minne?

Paha sanoo ku ei tiedä mitä kauppoja lähellä on mut jos meet esim hm:n niin kato vaan aletangot. Sokos voi olla yllättävän hyvä paikka. Stockaa liki?
Ja sit ihan perusmarketeista voi tehdä yllättävän hyviä ahaa-löytöjä

https://www.ginatricot.com/

No vaikka tuolta. Jos tänä iltana tilaat on varmaankin perjantaina sulla =)

Itse olen ihan täysin lopettanut kaupoissa juoksemisen kun sieltä ei kuitenkaan löydy mitään. Netistä löytyy paljon paremmin ja halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vaiks:
Mee johonki sellaseen kauppaan joka myy muutakin ku pintamuotirytkyjä niin on paremmat mahdollisuudet löytää jotain fiksuukin

Niinku minne?

sokokselle

Kävin jo. Nuorisopuolelta ei löytynyt, Nansolla ei oo tähän tarkoitukseen tarpeeks rokkia, Esprit on :x ... Ril's - no, ehkä seuraavassa elämässä. Ei siä ollu :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
https://www.ginatricot.com/

No vaikka tuolta. Jos tänä iltana tilaat on varmaankin perjantaina sulla =)

Itse olen ihan täysin lopettanut kaupoissa juoksemisen kun sieltä ei kuitenkaan löydy mitään. Netistä löytyy paljon paremmin ja halvemmalla.

GinaTricotissa käyty... ei napannut mikään, liian kasaria. Eikä juurikaan mustia vaatteita.

Niinku minne?

sokokselle

Kävin jo. Nuorisopuolelta ei löytynyt, Nansolla ei oo tähän tarkoitukseen tarpeeks rokkia, Esprit on :x ... Ril's - no, ehkä seuraavassa elämässä. Ei siä ollu :(.

Mites Aleksi 13?? Tai se On Your Face vaimikäsenyoli..? :xmas:

Mites se pieni vaatekauppa Torikeskuksessa, sitä lounaskahvilaa vastapäätä, rullaportaiden alapäässä? En muista nimeä, siinä on joku leipomo vieressä, ikkunassa oli tänään nätti toppi ja ohut neule, kivat farkut. =)

Mutta ei ne olleet mustia :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Niinku minne?

sokokselle

Mites Aleksi 13??

Sekin tsekattu, ei tosin ihan kunnolla vielä... kehtuuttaa kympillä, kun H&M:llä olis ollut kivat pillifarkuntapaiset (en tiedä täsmällistä termiä), mut siit ei ollu mustasta enää kokoja. Muita värejä kyllä oli, petroolinsinisiä sovitinkin, mutta en sit kuitenkaan viitsinyt ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Missä sä Elomuspopelmus asut? Mites olisi nimittäin lähikaupungit. Kai nyt jostain jotain kivaa löytyy?

Jyväskylässä asun... enkä kyllä repeä ennen lauantaita minnekään. Sitä paitsi kyllä tän kokoisesta paikasta on ihmisen pakko vaatteita löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Mites se pieni vaatekauppa Torikeskuksessa, sitä lounaskahvilaa vastapäätä, rullaportaiden alapäässä? En muista nimeä, siinä on joku leipomo vieressä, ikkunassa oli tänään nätti toppi ja ohut neule, kivat farkut. =)

Mutta ei ne olleet mustia :/

PepperCorn? Sitäpä en tsekannut vielä... mut jos ei oo mustia (no, farkkujen ei oo pakko olla, siinä myönnytys), niin eipä sitten tarvikaan tsekata ;).

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Missä sä Elomuspopelmus asut? Mites olisi nimittäin lähikaupungit. Kai nyt jostain jotain kivaa löytyy?

Jyväskylässä asun... enkä kyllä repeä ennen lauantaita minnekään. Sitä paitsi kyllä tän kokoisesta paikasta on ihmisen pakko vaatteita löytää.

Vitsa. Jyväskylä on yksi mahtavimmista kaupungeista Suomessa :o Jos ei olisi periaatteessa koko elämä jo niin kiinni täällä, niin siinä on semmoinen kaupunki, että olisin valmis muuttamaan salamana. Joo, mutta toi ei sitten liittynyt mitenkään alkuperäiseen ongelmaan. Kyllähän sieltä tosiaan pitäisi löytää. Onnea etsintäretkeesi :)

PepperCorn? Sitäpä en tsekannut vielä... mut jos ei oo mustia (no, farkkujen ei oo pakko olla, siinä myönnytys), niin eipä sitten tarvikaan tsekata ;).

En käynyt sisällä katsomassa, josko siellä olisi mustiakin =) Mistä kävit saappaita katsomassa? Kuulema Kirkkopuiston jollain laidalla on pieni ketjuun kuulumaton kenkäkauppa,jossa sähäköitä saappaita, en ole vielä saanut aikaiseksi "sinne asti" lähteä =)

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mä ostin eilen Lindeksistä pari sellaista "hippimallista" t-paitaa, tykkään itse. Laittaisin baariinkin. En tiedä onko välttämättä sun tyyppiä.

Ärsyttävintä on se, et miul on Lindexiin lahjakorttikin jopa käytettävänä, mutta siel ei ollut mitään... tai ehkä yhdet farkut, mutta nekin on siitä isojen tyttöjen mallistosta, niin enpä tiiä onko nekään sitten enää hyvät :/ . Mä oon nyt joku kumma välikoon edustaja, että varsinkin housuissa 44 on aavistuksen pieni ja 46 jo iso. Luulen, et kun löytyis oikean mallinen 44, ni se olis paras vaihtoehto.

Nyt on opellekin tullut kirjoitusvirhe. Vai mitä tää tarkoittaa

Vaatepätoivoa!!!

Lienet tarkoittanut vaate-epätoivoa??? Ei aina vaat tarkoita mitään eikä pätoivokaan.....

Yhteistyössä