Vaatemyyjä, palkkaus

• Viestiketjun aloittaja alaavaihtamssa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Riippuu kaupasta, mutta vaatemyyjänä pitää myös pystyä pääsemään tiettyihin tulostavotteisiin ja jos ne eivät täyty, se on tulos tai ulos. Siksi ikävää hommaa toisissa liikkeissä :/

vieras
Jos ei ole aiempaa kokemusta ja koulutusta niin noin 7.8?/h iltalisät 18 jälkeen n. 4?/h ja lauantaisin klo 13 jälkeen n. 5?/h. Sunnuntaisin tuplapalkka. Monet myyjät on tuntipalkkalaisia ja täysiä tunteja voi olla vaikeaa saada.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eli periaatteessa voi tunneista riippuen tienata ihan ok? joa viikko tunnit on jotain 20-30 pärjääkö?
Jos ei ole alan kokemusta alla, niin taitaa olla alle 10?/h, laske siitä.
Jos kokoaikaisen työn saat, niin sitten pärjää. osa-aikaisena saa olla tyytyväinen jos saa tonniakaan kuussa käteen.

Kohta kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Mun kuukausipalkka on 1990e+lisät. Ja kaupanalan lisät siis. Meillä on tuolla hiukan paremmat palkat kuin noi työehtosopimuksen mukaiset.
Aika paljonkin parempi palkka...
Onneksi :) Oon reilu 3 vuotta tuolla ollu nyt. Lisien kanssa mulla brutto n.2200-2300e/kk. Teen suurimmaksi osaksi kylläkin iltavuoroa ja lähes kaikki lauantait+ keskimäärin 1 sunnuntaivuoro/kk.
Äitiyslomalla olen kohta jäämässä, kuukauden verran töitä vielä :)

Minulle jäi 5 vuoden työkokemuksella ja kun viikossa oli noin 25 tuntia, palkkaa käteen keskimäärin 1000 ? kuussa. No, veroprosentti oli aika korkea, joten se vähän vaikutti. Pahin oli tuossa helmikuussa, kun sain palkkaa vain reilu 800?. Töitä sai kyllä tehdä joskus melkein juoksemalla, joten enää en samanlaiseen paikkaan menisi töihin ainakaan noilla palkoilla.

Yhteistyössä