alaavaihtamssa
Onko mitään käsitystä kuinka paljon vaatemyyjän palkka on?
Tunti palkka ja mahdolliset lisät?
Tunti palkka ja mahdolliset lisät?
No riippuu millä rahamäärällä juuri sinä pärjäätAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Eli periaatteessa voi tunneista riippuen tienata ihan ok? joa viikko tunnit on jotain 20-30 pärjääkö?
Jos ei ole alan kokemusta alla, niin taitaa olla alle 10?/h, laske siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eli periaatteessa voi tunneista riippuen tienata ihan ok? joa viikko tunnit on jotain 20-30 pärjääkö?
Jos kokoaikaisen työn saat, niin sitten pärjää. osa-aikaisena saa olla tyytyväinen jos saa tonniakaan kuussa käteen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jos ei ole alan kokemusta alla, niin taitaa olla alle 10?/h, laske siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eli periaatteessa voi tunneista riippuen tienata ihan ok? joa viikko tunnit on jotain 20-30 pärjääkö?
Aika paljonkin parempi palkka...Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mun kuukausipalkka on 1990e+lisät. Ja kaupanalan lisät siis. Meillä on tuolla hiukan paremmat palkat kuin noi työehtosopimuksen mukaiset.
OnneksiAlkuperäinen kirjoittaja mä:Aika paljonkin parempi palkka...Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Mun kuukausipalkka on 1990e+lisät. Ja kaupanalan lisät siis. Meillä on tuolla hiukan paremmat palkat kuin noi työehtosopimuksen mukaiset.