Vaateapua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pliiplaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pliiplaa

Vieras
Olen menossa töihin yritykseen, jossa tehdään töitä omissa vaatteissa jotka oltava siistit ja asialliset. Ite olen fakku-neule-t-paita-toppi kastia enkä nyt tiiä millaiIa vaatteita pitäis hommata. Farkuissa saa tehdä töitä, mut mietin jotain paitapuseroo, mekkoa, hametta jne.. Mitä te pukisitte päälle?

No just esim joku siisti paitapusero tms siistien farkkujen kanssa,niiden kanssa jotkut nätit korolliset nilkkurit tai korkokengät (jos siis käytät korkoja)

Ja mustia suoria housuja saa kaupoista myös kivan näköisinä,siisteinä,mutta ei kuitenkaan liian juhlallisena,vaan ihan arkisenakin,kapealla lahkeella tai vaikka vähän levenevälläkin...hmm...ja sitten vaikka joku siisti neuletakki..esim...

Mulla on usein esim...
farkut, t-paita, bleiseri, korkkarit
farkut, kauluspaita, matalat avokkaat
mekko, paksummat sukkahousut, saapikkaat, huivi
suorat housut, kauluspaita jonka päällä pitkähihainen neule
farkut, kauluspaita, pitkä neuletakki, huivi, nilkkurit
jne. jne. jne.

Siis ihan perus smart casual -pukeutumista!

Siisti toimistopukeutuminen: farkut ok jos hyväksytty työyhteisössä. Hameen minimipituus juuri polven yläpuolelle, ei lyhyempi. Hameen kanssa ei paljaita sääriä. Kaula-aukosta ei näy tissivako. Pusero ei ole läpinäkyvä. Alusvaatteita ei esitellä. Puserossa hihaasen verran, että on pienet hihat. Paljaat olkapäät ei sovi. Näis siis jos ei tavata asiakkaita. Asiakkaissa jakkua, jakkupukua. Farkut jalassa ei mennä illalliselle edes Smart Casual -pukukoodilla.

Yhteistyössä