Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nättihän tuo on. Ot, onko sulla silikonit?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26559256:Voiko noin tiukassa syödä vai jääkö vain siihen puraisuun :xmas:?
No hienostunu en haluakaan olla, en missään nimessä. Mun makuun on enemmän sellanen Rockabella-tyyli.![]()
Hieno on asu! Mistä noita korsetteja voi hommata?
Voi jestas sulla on kaunis kroppamekko on nätti ja se treffikumppanikin varmaan tykkäis mutta mitä jos kumminkin jättäisit ekoilla treffeillä vähän "arvailujen varaan" eli ei ehkä noin tyrkkyä....tai, mikäs hitto mie oon mitään sanomaan, laita päälles vaan kunhan et ittees ähkyyn syö
oot kyllä nätti paketti....
No hienostunu en haluakaan olla, en missään nimessä. Mun makuun on enemmän sellanen Rockabella-tyyli.![]()
Mä laittasin sen korsetin silti sinne mekon alle ja sit mekon päälle sellanen levee kuminauhavyö. Oisit sexy kapoisine uuminesi ja runsaine muotoinesi, mutta et tyrkky.
MUOKS! Ja jos kerta aiot ymmärtää antaa niin sitten se korsettikin pääsee ihailtavaksikin, mutta ei koko ravintolan silmäpareille..
mie taho kans tietää:xmas:
Ja miten pieni pitäs uuma olla luonnostaan, että tuollasta kannattaa ees ajatella?
Yleensä ja yleensä... Tää on sellanen, mikä kyllä KUULUU tohon päälle, mut toki on niitäki, mitkä menee alle. Mulla on sellanen toinenki, mitä ei edes VOI laittaa minkään alle, vaan se menee niinku paidasta.![]()