Vaasassa suomenruåtsalaiset syrjivät suomalaisia ja vasrantavat potilasturvallisuuden

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Syyllisiä siihen että suomalaisten pitää opiskella turhaa kieltä, pakkoruotsia, ilman järkeviä perusteluja voidaan etsiä SDPn riveistä. SDPn johto on ollut kymmeniä vuosia pakkoruotsin kannalla ja SDPhen on syntynyt pakkoruotsia kannattava kulttuuri. RKPn takana olevista säätiöistä on valunut rahaa SDPn ehdokkaille.

Vain P. pakkoruotsi Lipponen on onnistunut perustelemaan pakkoruotsin. Hän on sanonut että kukaan ei valitsisi ruotsia, jos se ei olisi pakollinen.

Minä olen samaa mieltä P. pakkoruotsi Lipposen kanssa, koska kukaan ei valitsisi turhaa kieltä jos se olisi vapaaehtoinen.
Lipponen on palkittu Freudenthal-mitalilla...
 
Syyllisiä siihen että suomalaisten pitää opiskella turhaa kieltä, pakkoruotsia, ilman järkeviä perusteluja voidaan etsiä SDPn riveistä. SDPn johto on ollut kymmeniä vuosia pakkoruotsin kannalla ja SDPhen on syntynyt pakkoruotsia kannattava kulttuuri. RKPn takana olevista säätiöistä on valunut rahaa SDPn ehdokkaille.

Vain P. pakkoruotsi Lipponen on onnistunut perustelemaan pakkoruotsin. Hän on sanonut että kukaan ei valitsisi ruotsia, jos se ei olisi pakollinen.

Minä olen samaa mieltä P. pakkoruotsi Lipposen kanssa, koska kukaan ei valitsisi turhaa kieltä jos se olisi vapaaehtoinen.
Ei tuossa pelkästään SDP mukana ole. Vaalirahalla voidellaan poliitikkoja laajasti vasemmistoliitosta kokoomukseen, jotta nämä muistaisivat asennoitua oikein kielikysymyksiin.

Viime eduskuntavaaleissa Stiftelsen för det tvåspråkiga Finland ("kaksisikielisen Suomen puolesta-säätiö") jakoi pimeää vaalitukea seuraaville edustajille

Pimeät lahjoitukset/ Stiftelsen för det tvåspråkiga Finland, ministerit väreillä ja lihavoituna.
Helsinki:
Eva Biaudet 6000 €
Maria Ohisalo 3000 €
Paavo Arhinmäki 3000 €
Veronika Honkasalo 1500 €
Uusimaa:
Thomas Blomqvist 6000 €
Timo Harakka 3000 €
Anders Adlercreutz 6000 €
Johan Kvarnström 1500 €
Häme:

Ville Skinnari 3000 €

Timo Heinonen 3000 €
Sanni Grahn-Laasonen 3000 €
Pirkanmaa:

Jouni Ovaska 3000 €
Ilmari Nurminen 1500 €
Varsinais-Suomi:
Sandra Bergqvist 6000 €

Annika Saarikko 3000 €

Vaasa:
Joakim Strand 6000 €
Mikko Ollikainen 6000 €
Anders Norrback 6000 €

Anna-Maja Henriksson 6000 €

Matias Mäkynen 1500 €
Kim Berg 1500 €
Peter Östman 1400 €
Savo-Karjala:

Krista Mikkonen 3000 €

Merja Mäkisalo-Ropponen 3000 €





 

Yhteistyössä