vääränväriset, 100e, harmittaa, mitä teen.. *verhoasiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Vieras
Tilasin netanttilasta vallilan verhot beigen värisenä, tänään tulivat postissa. Sain silitettyä ja ripustettua ikkunaan mut nyt harmittaa kun väärän väriset, valkoset ois sittenki ollu paremmat ..ja tulivat maksaan huikeat 100e yhteensä :( ..nuo beiget näyttää nyt värinsä puolesta ihan joltain vanhan tummun alushameelta :( :D KYLLÄ HARMITTAA!
Joten, tässä mietin että mitä jos pakkaisin takas pussiin ja pussi postiin ja tilaan vaihdossa valkoset VAI ostaisinko nyt noiden beigen reunoille jotku valkoset ..äh..mitä teen nyt??

Mä palauttaisin ja vaihtaisin ellei kerran miellytä. Itse tykkään juuri sen takia tilata postimyynnistä valmisverhoja kun ne on niin kätevät vaihtaa elleivät olekkaan hyvät...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kuka maksaa verhoista 100 e? :D
mutta siis laita vaan takasin niin laitavat sulle uudet verhot

no minä ainakin maksan, jos silmää miellyttää. tosin en kauhean usein verhoja vaihda, kun ostan sellaiset mistä tykkää paljon ja joita jaksan katsella useitakin vuosia.

Kiitos vastauksista :) Kyllä mä taidan palauttaa ne ..jo huomenna.. en mä kyllä edes muista et miten ne oli pakattuna mut kait se kelpaa ku on edes sinne päin!? Hö ..
Joo siis elämäni ensimmäistä kertaa laitoin verhoihin 100 euroo mut kun ne näytti niiiiiiin ihanilta (ne valkoset siis :D ) ja yritin ajatella niin että tuon rahan saa helposti meneen vaikka viikonloppuna baarireissulle ..ei tunnu sitte niiiiiiiiin pahalta, niin ja osamaksulla vielä maksan :D
On sitä tyhmempäänki rahaa laitettu :D

minä ainakin joudun joka kerta (=tosi harvoin) laittamaan olkkarin verhoihin vähintään tuon 100?. Kolme ikkunaa, ja jos haluaa lattiaan asti ulottuvat verhot, niin kangasmetrejä tulee 16... eli ei tartte kovin kummonen kangas olla, että maksaa jo tuon

Miksi ylipäätään tilata valmiita verhoja ja vieläpä ilman, että käy niitä itse katsomassa paikan päällä ja valitsemassa niin, että kaikkia vaihtoehtoja voisi katsoa lähempää ja pitää käsissä? Itse ostan mieluummin kangasta kaupasta, siinä kun todellakin on mistä valita, kun kangasvaihtoehtoja on satoja, ellei tuhansia, ja ompelen itse mieluiset verhot. Ei siinä mee kuin ehkä tunti aikaa, kun ne ompelee ja varmasti on lopputulos mieluinen ja useimmiten halvempikin kuin valmiina ostetut verhot. Ja verhoja nyt luulis jokaisen naisen osaavan ommella, kun ei muuta tarvii kun leikata kahdesta kohdasta, taittaa ja ommella suoraan. Ollaanhan me esim. ala-asteen käsityöntunneilla ommelleet essuja, hameita, huppareita ja vaikka mitä, ja verhot on ihan siitä helpoimmasta päästä, mitä voi omin käsin ommella. :)

Kyllä mä olen ainaki ommellutki tytön huoneeseen verhot, mitkä siellä tälläkin hetkellä "koristaa", ja kyllä taitaa kumminki olla aika paljonki kiinni siitä viitsimisestä et ompeleeko ite eikä siitä osaamisesta. Ja mulla nyt lähinnä ongelma on se et en omista ompelukonetta, lainata pitää jos jotain haluaa ommella ..ei oo mua kuitenkaan luotu siihen tehtävään, mielummin vaikka maksan vähä enemmän jos saan verhot valmiina. Sen verran laiska siinäkin asiassa et seuraavan kerran tulen vaihtamaan uudet verhot ikkunaan varmaan vuonna 2013 :D Mikäs sen helpompaa ku nettiä selata sieltä valkata valmisverhot, on muuten niitäki mistä valita ;)

Onko 100 euroa jonkun mielestä paljon verhoista? Ehkä ap halusi laadukasta kangasta olevat verhot tai ehkäpä verhoja tarvittiin enemmän kuin kaksi?

Meille olkkariin täytyy ostaa aina 6 verhoa kerrallaan, jos meinaa verhot vaihtaa, meillä kun on tupakeittiö + olkkari. Sen takia mieluusti opelen ne itse, kun tiedän, että saan varmasti mieluisat ja hinta ei päätä huimaa, vaikka valitsisikin kaunista ja laadukasta kangasta.

Yhteistyössä