Väärä negatiivinen + klamydia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnu

Vieras
Onko kuinka yleistä että saa "väärän negatiivisen" klamydia-testissä? Eli siis tautia ei huomata, vaikka se onkin?

Koska mulla oli klamydia, miehelläni ei, käytiin molemmat siis testeissä. Sen jälkeen kävin kontrollissa ja se oli sitten puhdas. Jatkoimme tietysti sen jälkeen seksin harrastamista normaalisti, nyt mietin että miten voi olla mahdollista ettei se mieheeni tarttunut... Kun kuulemma YLEENSÄ AINA tarttuu.

Kokemuksia?

Siis en pettänyt todellakaan, vaan olin sen saanut exältäni jo ennen kuin aloimme seurustella, sitten ehdimme harrastaa seksiä ilman kumia ennenkuin menimme kumpikin testeihin ja mulla tauti oli, miehellä ei, joten mietin että aika outoa ettei tarttunut! Hyvä juttu tietenkin ettei,mutta nyt mietityttää että jos miehen testi olikin ns. väärä nega ja sitten se kierre jatkuu (siis meidän välillä ).

Niin oli, mutta emme varoaikana tietenkään harrastaneet seksiä, kun se oli kielletty, siis ilman kumia, joten mistä sen sitten voisi tietää? Jälkitarkastus oli minulla puhdas, mutta mieheltähän ei mitään jälkitarkastuksia otettu kun tautia ei hänellä ekassakaan testissä näkynyt! Joten jos hänellä se kuitenkin olisi, niin sitten se olisi nyt taas minullakin... Ja siksi huolettaa kun kaikkialla sanotaan että AINA tarttuu ja vääriä negojakin kuulemma joskus... Mietin vaan että kuinka yleistä se mahtaa olla että vääriä testituloksia tämän asian tiimoilta tulee ja kuinka harvinaista on ettei tartukaan partneriin

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mul oli sama homma aikoinaa. Exäl oli, mut mulla taas ei sit testeissä. Ja monta kertaa oltiin kikitty....

Tämä vähän helpottaa kun tietää että jollekin muullekin on käynyt näin, hyvä tuuri :)