Vääntäkää mulle rautalangasta facebookin idea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vääntäkää rautalangasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vääntäkää rautalangasta

Vieras
Mä olen ymmärtänyt, että samanhenkisiä ihmisiä etsitään kaveriksi. Kerran sinne rekisteröidyin ihan vain uteliaisuuttani. En laittanut mitään muuta tietoa kuin nimen, en edes paikkakuntaa. Kuvaa en laittanut. Ja melkein heti tuli sähköpostiin, et joku henkiö x haluaa mut ystäväkseen. Kieltäydyin, koska hän oli täysin vieras, eikä mitään yhteisiä harrastuksia näkynyt ja kuvassakin näytti ihan vieraalta. Nyt päätin kokeilla sitä uudestaan ja lisäsin profiiliini vähän tietoja harrastuksestani sekä syntymäajan ja paikkakunnan. Ja taas tämä sama tyyppi toiselta puolelta Suomea haluaa mun kaveriksi.

Siis onko siinä se idea, et yritetään saada kaveriksi kuka tahansa ventovieras? Mä luulin, et vaikka yhteisten harrastusten kautta tms etitään niitä ihmisiä, mut olenko tajunnut väärin? Muutamilla tutuilla näyttää olevan kaverilistassaan ihmisiä, jotka he irl tuntevat myös.

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
no sieltä mä olen löytänyt vanhoja kavereitani joista en muuten ois kuullut mitään...

Samoin mä rekisteröidyin sen takia, et jos vaikka löytyis joku "kadonnut" kaveri vuosien takaa. Mut mikä idea siinä on, et joku täysin vieras, jonka kanssa mulla ei nähtävästi ole mitään yhteistä, haluaa mut listalleen? Luuleeko se mua joksikin toiseksi vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
no sieltä mä olen löytänyt vanhoja kavereitani joista en muuten ois kuullut mitään...

Samoin mä rekisteröidyin sen takia, et jos vaikka löytyis joku "kadonnut" kaveri vuosien takaa. Mut mikä idea siinä on, et joku täysin vieras, jonka kanssa mulla ei nähtävästi ole mitään yhteistä, haluaa mut listalleen? Luuleeko se mua joksikin toiseksi vai?

no jotkut nyt vaan haalii kamuja listalleen jota mä en ymmärrä,mulla omilla listoilla semmosia vaan jotka OIKEASTI tunnen!
jotkut haluaa sitä kautta rupatella ja tutustua (yleensä kylläkin miehet/pojat/ukot koittaa flirttailla)

Mä en koskaan rankkaa pois ihmisiä erilaisten harrastusten tms. takia. Facebookistakin olen ystäviä saanut kautta maailman. Sain synttärilahjankin Singaporesta asti viimeksi. :) Erilaiset ihmiset ovat rikkaus!

Mulla myös kavereita, joita en kovin hyvin tunne. Välillä jutellaan niitä näitä jne. Mua ei ainakaan haittaa vaikka mun kavereina on ihmisiä, joilla ei mun kanssa juuri mitään yhteistä olekaan.
On kivaa tutustua ihmisiin ympäri maailmaa B)

Mä löytänyt sitä kautta paljon entisiä luokkakavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Eikä tuo mieskään ole pahakseen laittanut. Muistellaan välillä kouluaikaa ja osa sattuu asumaankin lähellä, joten päästään kahveelle ja sellasta. Irc-galleriasta olen poistumassa nyt.

Yhteistyössä