O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Jos siä tahot niin, olen siulle joku aivan muu. Jos siä tahot niin, oon virhe joka tapahtuu. Jos sie tahot niin, tuun jouluks kotiin. Jos sie tahot niin, en enää lähe uusiin sotiin".
![]()
Meillä tää menis: " Jos nää tahot nii, oon sulle joku aiva muu. Jos nää tahot nii, on virhe joka tapahtuu. Jos nää tahot nii, tuun jouluks kottii. Jos nää tahot nii, en ennää lähe uusii sottii."
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24424071:No vaiks "mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen..."
Vinnoillaanko sulle tosta murteesta varmasti tarpeeksi?
Aivan - ei se murre pelkästään, vaan sen mukana seuraava elämänasenne.
Vinnoillaanko sulle tosta murteesta varmasti tarpeeksi?
Kävin siellä.Käynti venähti kymmeneksi vuodeksiksi. "Kotoisin" olen paikkakunnalta, jonka naapurikunnassa puhutaan jonkin vanhan tutkimuksen mukaan kaikkein puhtainta suomea. Ja sekä äiti että isoäiti paljasjalkaisia paikkakuntalaisia. Siksi kai olin aika altis vaikutteille - omaa murretta ei ollut.
Meillä tää menis: " Jos nää tahot nii, oon sulle joku aiva muu. Jos nää tahot nii, on virhe joka tapahtuu. Jos nää tahot nii, tuun jouluks kottii. Jos nää tahot nii, en ennää lähe uusii sottii."