Vaan olipas lähellä etten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiusankappale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiusankappale

Vieras
.. narauttanut exääni hänen nyxälle. Facebookin kautta meinasin kirjoittaa hänelle, kirjoitinkin, mutta en lähettänyt viestiä. Lähetinkin viestin sit exälle ja kysyin samalla, onko hän tätä asiaa mitenkään käsitellyt itsensä tai kumppaninsa kanssa? Eli exähän harrasti seksiä kanssani vaikka oli jo tavannut tämän nyxänsä. Mulla tämä asia niin kaivanut, koska tiedän, että tämä nainen ei oo helpolla päässyt tässä elämässä ja ei kyllä tule tämän miehen kanssa pääsemään jatkossakaan helpolla.
No, jännä vaan, exä sit haukkui minut!! Hän itse töpeksinyt ja haukkui minua lapselliseksi. Hänen mielestään siis totuus, rehellisyys ja uskollisuus ovat lapsellisia asioita. Arvatte vaan, että tekikin mieli paljastaa sille naiselle, millaisen lieron onkaan saanut. Vain se minua jarruttaa, koska pelkään, että exä alkaa sitten lasten tapaamisilla "pelaamaan" kostoksi.

[QUOTE="vieras";24134213]Onko sun motiivi oikeasti noin vilpitön?[/QUOTE]

Kyllä, miestä en ottais takas kilon palasinakaan (jota tuliskin melkoinen läjä) :D
Inhoan pettämistä ja valehtelua.

Itse myös olen alkanut juuri seurustelemaan, toivoisin todella tämmöisen asian tulevan tietoon mikäli tämä uusi kumppani ois tehnyt samaa. Sillä tätä pohdin, jos omalle kohdalle sattuis, kiittäisin kyllä sitä ihmistä, joka semmoista minulle kertoisi, ellei se sit olisi tämä uusi kumppani itse.

[QUOTE="vieras";24134237]Siis oli tavannut nyxänsä, mutta seurustelivatko vielä kuitenkaan????[/QUOTE]

Mistä lasketaan seurustelun alkaneeksi? Jos on tavattu ja pitkään pidetty netin kautta yhteyttä.

[QUOTE="aapee";24134230]Kyllä, miestä en ottais takas kilon palasinakaan (jota tuliskin melkoinen läjä) :D
Inhoan pettämistä ja valehtelua.[/QUOTE]

Levität haarukkaasi kuitenkin pettäjälle ja vielä tietoisesti avustat siinä, yeah right :laugh:

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
[QUOTE="tööt";24134279]Levität haarukkaasi kuitenkin pettäjälle ja vielä tietoisesti avustat siinä, yeah right :laugh:[/QUOTE]

No, se oli hetken hairahdus. Tästä tunnenkin huonoa omaatuntoa. Minä en kuitenkaa itse ollut tuolloin suhteessa, toki tiesin, että he olivat jo tavanneet.
Kahden vaiheilla olen, lähetänkö sen viestin myös asianomaiselle..... tiedän, ettei exälläni ole selkärankaa itse tälle naiselle mitään sanoa.

[QUOTE="aapee";24134304]No, se oli hetken hairahdus. Tästä tunnenkin huonoa omaatuntoa. Minä en kuitenkaa itse ollut tuolloin suhteessa, toki tiesin, että he olivat jo tavanneet.
Kahden vaiheilla olen, lähetänkö sen viestin myös asianomaiselle..... tiedän, ettei exälläni ole selkärankaa itse tälle naiselle mitään sanoa.[/QUOTE]

Totta kai viestit. Parempi nyxänki tietää heti kättelyssä mikä tyyppi on. Mut etpä ole pulmunen itekkään.

[QUOTE="vieras";24134358]Totta kai viestit. Parempi nyxänki tietää heti kättelyssä mikä tyyppi on. Mut etpä ole pulmunen itekkään.[/QUOTE]

No en olekkaan :( Tällä myös puhdistaisin oman sydämen sekä kertoisin naiselle, millaisen miehen onkaan saanut.

Ei noin kannata tehdä, munkin eksä teki samaa vaikka jo asui uuden naisen kanssa. Se oli sellaista epätoivoista erontekoa ja sitä kesti pari kuukautta. En ikinä kertoisi eksän nyksälle tuosta, sillä se satuttaisi toista turhaan. Ollutta ja mennyttä.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Et taida olla ihan vielä päässyt eron yli?

Ylipäätään en ymmärrä ihmisiä, joilla on tarve puuttua toisten parisuhteisiin ja narauttaa milloin mistäkin. Yleensä tekevät siinä itsensä vaan todella noloiksi.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
No sen kun laitat sen viestin.. Eri asia uskooko se nyxä ihan noin vain? Etenkin kun mies tietää nyt että mahdollisesti paljastat asian niin voi jotenkin pohjustaa asiaa ja esim. sanoa sinun olevan mustasukkainen ja vähän seko ym.

Mutta joo, kyllä minä haluaisin tietää tuossa tilanteessa.. Parempi suhteen alussa huomata minkälaisen miehen kanssa on tekemisissä eikä sitten vuosia myöhemmin.

Ihmiset ei vaan osaa pitää asioita sisällään, pakko aina laittaa vahinko kiertämään. Itsekin haluaisin kertoa eksän nyksälle vaikka mitä siitä miehestä, mutta asiahan ei mulle enää kuulu. Mun mielestä tää kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, kun aloittaa kertomaan juttua sanoilla "en oikeesti saisi kertoa tätä mutta...". Itse sanon aina tuossa vaiheessa, että älä sitten kerro. Onko se niin tuskallista olla kertomatta? Helpottaa vaan itseä ja saa vieritettyä pahan olon toiselle. Älä kerro.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Mikäli mä kerron, niin teen sen vasta sunnuntaina. En halua menettää viikonloppu lomaani ja jos siellä asiat menee mutkikkaiksi tämän vuoksi, niin ei oo lapsilla sit kivaa olla isän kanssa. Ja toisaalta, tässä on sit riskinä sekin, ettei hän ottais lapsia luokseen. Haluaisi siten tuottaa mulle kans mielipahaa.
Mutta mä olen päässyt todellakin yli tästä liitosta. Siitä ei ole kyse, vaan puhtaasti siitä, että toivoisin,että tämä valehtelu loppuisi.

Mitä ihmeen nautintoa saat tosta?? Teillä on lapsiakin ja sä siis haluut että sun lapsen isä eroo?? Sit tulee taas uusia tyyppejä lasten elämään.. ite ainakin vaikka eroaisin , niin toivoisin että lasten isällä menis hyvin, jotta lapsenikin voisi hyvin.ihme tyyppejä te exät!!!

[QUOTE="aapee";24135475]Mikäli mä kerron, niin teen sen vasta sunnuntaina. En halua menettää viikonloppu lomaani ja jos siellä asiat menee mutkikkaiksi tämän vuoksi, niin ei oo lapsilla sit kivaa olla isän kanssa. Ja toisaalta, tässä on sit riskinä sekin, ettei hän ottais lapsia luokseen. Haluaisi siten tuottaa mulle kans mielipahaa.
Mutta mä olen päässyt todellakin yli tästä liitosta. Siitä ei ole kyse, vaan puhtaasti siitä, että toivoisin,että tämä valehtelu loppuisi.[/QUOTE]

no jos teiän seksisuhde ei jatku niin mikä ihmeen "valehtelu loppuis". Valehtelu ja joku salailu on täysin eri juttu!!

Sinuna laittaisin lapsenne exäsi nykyisen ja sinun puhtaan omatuntosi edelle.
Miksi ihmeessä ottaisit riskin jos totuuden julkituominen saisi lasten isän peruuttamaan tapaamisia lasten kanssa? Viattomiahan ne lapsenne ovat tuossa yhtälössä, miksi niiden tulisi toimia sijaiskärsijöinä?
Siksi että äiti saisi omatuntonsa puhtaaksi, isi saisi näpeilleen ja isin nykyinen naisystävä tietää millainen sika miehensä oli(?) ?

[QUOTE="satu";24135951]Sinuna laittaisin lapsenne exäsi nykyisen ja sinun puhtaan omatuntosi edelle.
Miksi ihmeessä ottaisit riskin jos totuuden julkituominen saisi lasten isän peruuttamaan tapaamisia lasten kanssa? Viattomiahan ne lapsenne ovat tuossa yhtälössä, miksi niiden tulisi toimia sijaiskärsijöinä?
Siksi että äiti saisi omatuntonsa puhtaaksi, isi saisi näpeilleen ja isin nykyinen naisystävä tietää millainen sika miehensä oli(?) ?[/QUOTE]

no, uskoisin, että ajan kanssa ainakin mies ajattelis, ettei halua lapsille kostaa sitä. Ja tapaamiset jatkuisivat, hän kuitenki rakastaa lapsiaan.

Yhteistyössä