K
kiusankappale
Vieras
.. narauttanut exääni hänen nyxälle. Facebookin kautta meinasin kirjoittaa hänelle, kirjoitinkin, mutta en lähettänyt viestiä. Lähetinkin viestin sit exälle ja kysyin samalla, onko hän tätä asiaa mitenkään käsitellyt itsensä tai kumppaninsa kanssa? Eli exähän harrasti seksiä kanssani vaikka oli jo tavannut tämän nyxänsä. Mulla tämä asia niin kaivanut, koska tiedän, että tämä nainen ei oo helpolla päässyt tässä elämässä ja ei kyllä tule tämän miehen kanssa pääsemään jatkossakaan helpolla.
No, jännä vaan, exä sit haukkui minut!! Hän itse töpeksinyt ja haukkui minua lapselliseksi. Hänen mielestään siis totuus, rehellisyys ja uskollisuus ovat lapsellisia asioita. Arvatte vaan, että tekikin mieli paljastaa sille naiselle, millaisen lieron onkaan saanut. Vain se minua jarruttaa, koska pelkään, että exä alkaa sitten lasten tapaamisilla "pelaamaan" kostoksi.
No, jännä vaan, exä sit haukkui minut!! Hän itse töpeksinyt ja haukkui minua lapselliseksi. Hänen mielestään siis totuus, rehellisyys ja uskollisuus ovat lapsellisia asioita. Arvatte vaan, että tekikin mieli paljastaa sille naiselle, millaisen lieron onkaan saanut. Vain se minua jarruttaa, koska pelkään, että exä alkaa sitten lasten tapaamisilla "pelaamaan" kostoksi.