vaalit ja vaalit

Sori mut ei järin aikuismainen kommentti sulta.
Valitettavasti nyt sattuu politiikka ja jonkinmoinen kansanvalta olemaan olemassa, ja ihmiset puhuvat politiikasta.

Mun mielestä on tärkeää pohtia ketkä meitä johtaa. Ne meidän lait laativat.
 
vierailija
Sanos muuta! Ja ensimmäiset ahkerat oli vieneet vaalimainoksensakin mukanaan iltaan mennessä.
Vain muutama pärstvärkki enää rumentamassa nättiä katukuvaa
Kukapa tietää vaikka jokainen stadilainen saa lahjaksi torkkupeiton. Minulla niitä on tarpeeksi. Käsityökerhoissa peittoja voitaisiin valmistaa ja lahjoittaa kuntalaisille.
Ihanaa, kun vaalit eivät enää vie ohjelma-aikaa. Voi olla, että seuraavissa vaaleissa liityn nukkuvien puolueeseen. Äänestämättä jättäminen on tavallaan myös mielipidevaikuttamista.
Ei minusta olisi ollut ikinä luottamustehtäviin. En tykkää olla kokouksissa ja lukea lakitekstiä.
Ikääntyessä muuttuu taas lapsenmieliseksi. Ihmettelen edelleen tämän pastan ikävää tunnelmaa.
Ap:n aloitukset ovat piristäviä. Hän kertoi olevansa 8 lapsen äiti ja myös jonkun lapsen isoäiti.
 
Deleted member 149094
Kukapa tietää vaikka jokainen stadilainen saa lahjaksi torkkupeiton. Minulla niitä on tarpeeksi. Käsityökerhoissa peittoja voitaisiin valmistaa ja lahjoittaa kuntalaisille.
Ihanaa, kun vaalit eivät enää vie ohjelma-aikaa. Voi olla, että seuraavissa vaaleissa liityn nukkuvien puolueeseen. Äänestämättä jättäminen on tavallaan myös mielipidevaikuttamista.
Ei minusta olisi ollut ikinä luottamustehtäviin. En tykkää olla kokouksissa ja lukea lakitekstiä.
Ikääntyessä muuttuu taas lapsenmieliseksi. Ihmettelen edelleen tämän pastan ikävää tunnelmaa.
Ap:n aloitukset ovat piristäviä. Hän kertoi olevansa 8 lapsen äiti ja myös jonkun lapsen isoäiti.
Kylläpä kyllä. Miksi kukaan jättäisi tekemättä mukavia asioita. Jos kuntavaaleissa äänestys olisi tavoiteltava asia, niin mikäpä siinä. Mutta kuka uskoo, että voi äänestämällä vaikuttaa. Lähinnä toki eduskuntavaaleissa. Mutta niissä on tainneet suomalaiset äänestää aika ahkerasti.
Purra itki, että hallitus aikoo tuoda maakuntavaalit huonon äänestysprosentin keskelle. Jätti mainitsematta, että Sipilän hallitus. No, öyhötetään siellä, missä keksitään.
 

Yhteistyössä