vaalensin sitten tukan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo olla taas kova mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo olla taas kova mimmi

Vieras
Oma väri on vaalea ja siten vaalennusprosessi onnistui erittäin hyvin, vaikka tummana pidin monta vuotta. Nyt sitten olen "toetutellut" tähän blondiin ja on se kait ihan hyvä, mutta sisintäni kalvaa muisto tummasta "kovan" mimmin tukasta. Mä nyt sitten haluisin kokeilla tummaa, mutta en tiedä mikä mulle käy. Ja hukkaan menis tää hyvin onnistunu vaalennus, eikä sitä taida sit takasin saada heti jos tumma ei kelpaakaan. Voi elämä, mitä mä teen? Mies sanoo vaan että hälle olen nätti vaikka ois vihreä tukka, mut kun mä en ittekään nyt tiedä kumman haluan. Tummaa on ikävä, mutta nääkin on kivat. Kuvaa en voi pärstästäni laittaa, koska itseäni en tahdo paljastaa. Kaverit sanoo Shakiras. :D Eli kapea naama ja pitkä tukka, tosin ilman kiharaa. :p

Puoli vuotta vaaleana riittää, senkun vaihdat. Ei taida löytyä sellaista lyhytkestoistakaan väriä, joka kokonaan lähtisi pesujenkaan mukana, vaikka suurin osa haalistuisikin. Eli pitäis varmaan joku vaalennus/värinpoisto suorittaa sittenkin.

Älä nyt mokomaa asiaa sentään sure :D

Ahdistaa kun en tiiä. :( Hetken olin tyytyväinen kun sain onnistuneesti tukan nyt sitten vaaleaksi, ja tadaa kun se mieli muuttuu. :/ jotain toffeen sävyä olen netistä yrittänyt tiirailla, minä kun en kampaajalla käy ;)

Ahdistaa kun en tiiä. :( Hetken olin tyytyväinen kun sain onnistuneesti tukan nyt sitten vaaleaksi, ja tadaa kun se mieli muuttuu. :/ jotain toffeen sävyä olen netistä yrittänyt tiirailla, minä kun en kampaajalla käy ;)

No enpä minäkään..Ei tosin ole varaakaan.

Mun mielestä vois ihan hyvin toffeella värjätä, ei ole kuitenkaan liian "radikaali" hiuksillekaan välttämättä, kuin vaikka värjätä mustaan. Ja siitä on helpompi sitten vaalentua tai tummuakin.

Vähän hankala hahmottaa noita raitoja tuossa kuvassa, mutta näyttäis siltä, että jonkun sortin kerros "päällimmäisten" hiusten alta olis värjätty esim. foliota apuna käyttäen..?

mä ajattelin että oisko huppu ja tummanruskeaa... tollaset ois kyllä varmaan kivat, vaan onkohan raskas hiotaa. Hmm, toivottavasti saa ihan kaupan hyllyltä moista liejua päähän :) Sitten vois olla EHKÄ vähän tyytyväisempi.. kiitos Sinulle kun yrität auttaa ja viitsit paneutua mun hengen hätään ;)

No otakkuule ja tee paksuja folioraitoja tummuusaste vois olla ihan 7 luokkaa vain, ei tule liian tummiksi ja jos enemmän tummuutta haluat niin värjää alaosa tummemmalla kokonaan.

[QUOTE="vieras";21899765]No otakkuule ja tee paksuja folioraitoja tummuusaste vois olla ihan 7 luokkaa vain, ei tule liian tummiksi ja jos enemmän tummuutta haluat niin värjää alaosa tummemmalla kokonaan.[/QUOTE]

Voisin yrittääkin, tekniikkaa vaan pitää googlata ettei mene pieleen. Tulis vaan rahapäivä nopsaan niin sais mitä haluaa. Jotenkin voisi tuoda eloa tähän kyllästyttävään kuontaloon.

[QUOTE="vieras";21899816]Suosittelen menemään vaikka ammattikouluun, ei se nyt niiiiin paljon siellä maksa.[/QUOTE]

hyvä idea, saapahan nuoret minusta hyötyä :D ei käynyt itsellään mielessä :)

[QUOTE="vieras";21899816]Suosittelen menemään vaikka ammattikouluun, ei se nyt niiiiin paljon siellä maksa.[/QUOTE]

ja huom. aluperin ideana ei ollut rahanpuute, vaan itsekokeilun ilo. :)

[QUOTE="vieras";21899859]Jaa, iloa joopa joo, parturina sanon että sitä iloa sitten piisaa parturillekin kun tullaan pää vihreänä apua hakemaan.[/QUOTE]

minä kuule onnistuin ihan itse tumman suklaan ruskeista ihan vaaleaksi ilman harmaita tai vihreitä, edes violettiä ei näkynyt. Hieman kunnioitusta pyydän, sillä minä osaan tukkaani käsitellä, tyyli vain on hukassa. Pah mitä marmattijia.

tukkani on terve ja ihanan hyväkuntoinen-vaikka tein kotona väripoistot & sävytteet. Kuules kampaaja, ole huoletta, tämä nainen voi laittaa päähän nyt mitä vain ihan hyvällä omatunnolla

minä kuule onnistuin ihan itse tumman suklaan ruskeista ihan vaaleaksi ilman harmaita tai vihreitä, edes violettiä ei näkynyt. Hieman kunnioitusta pyydän, sillä minä osaan tukkaani käsitellä, tyyli vain on hukassa. Pah mitä marmattijia.

No sanonpa että tuo ei ole noin päin temppu eikä mikään, mutta vaaleista joissa ei ole mitään pigmenttiä tulee hyvin äkkiä vihreät kun et osaa pigmentoida sitä hiusta. ter. Parturi-kampaaja

Ihanaa, kun jotkut tulevat aukomaan oikein olan takaa ja varta vasten :/

Ei taida olla oikea ammatti.. :D Ei se mitään, on mulla laukoa takasin jos niin on ansainnut. :) Noh, tässä pitää vaan googlettaa miten ne patukat foliosta tekisi, taidan kuitenkin tehdä itse niin pääsee letomaan lisää kaikenmaailman kampaajille. Nimittäin jos vaalennukset onnistuu niin ei tossakaan voi epäonnistua, luulen että kokopään värjäys on haasteellisempaa. Varsinkin kun otsaan menee kivasti mustaa/ruskeaa, nam! :D:D Ja mulla on tapana photoshopata, ja kattoa miten se käytännössä sitten istuu. :D

[QUOTE="vieras";21899935]No sanonpa että tuo ei ole noin päin temppu eikä mikään, mutta vaaleista joissa ei ole mitään pigmenttiä tulee hyvin äkkiä vihreät kun et osaa pigmentoida sitä hiusta. ter. Parturi-kampaaja[/QUOTE]

kuka sanoi ettei tässä tukassa ole pigmenttiä? :D siis ei nää mitkään plankot ole, jos sillä blondin ymmärrät. :D Eikä kellestävääkään, vaan ihan luonnollinen sävy, huoh sinua. Omaa astetta en antanut joten huutele vaan siellä. Lauo vaan lisää, kannatan sulle ammatinvaihtoa taikka kunnon asiakaspalvelukurssia! :heart:

Yhteistyössä