Vaalenapunainen vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia 75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia 75

Vieras
Eli menkkoja odottelin alkavaksi ja neljä päivää sitten alkoikin vaaleanpunainen valkovuoto. Tätä tuli toisena päivänä runsaastikin, mutta ei muuta. Kolmantena päivänä väheni ja nyt melkein loppu. Menkkakipuja ei lainkaan, mikä minulle epänormaalia. Ovatko nämä nyt menkat vai jotain muuta ja mitä? Vuodon koostumuksesta päätellen mitään limakalvoa ei ole tullut ulos. Rintakipu väheni, mutta ovat edelleen turvonneet. Ikää 32 ja ilman ehkäisyä oltu jo kaksi ja puoli vuotta ilman plussaa. Joko vaihdevuodet ovat alkaneet? Vai voivatko kuukautiset olla tällaiset?

Voit ihan hyvin olla vaikka raskaana. Teeppä testi. Minulla on alkanut muutama raskaus vuodolla,kunnes se on loppunut. Yhdessä raskaudessa vuotelin vielä viikolla 20 eikä siihen ollut löydetty mitään syytä.

Täällä ihmettelee kun oireillut ja toiveillutkin:) raskautumisesta ja tänään alkoi vuoto. Ei kovin runsasta mutta kirkastakin on vuoto ollut. kp 25/24-28. Mikä tässä minua ihmetyttää on se että rinnat edelleen kipeät ja turvoksissa. Rinnat olleet ennekin ennen menkkoja kipeät mutta on loppunut kun täti tullut kylään. Viluttaa ja etova olo välillä. Pissilläkin ramppaan normaalia enemmän.

Kysyisin sinulta äiti-67 oliko sinulla raskausoireita vaikka raskautesi alkoi vuodolla?
Voisikohan nämä olla valemenkkoja? Kuuluuko niiden olla punaista vai rusehtavaa?
Nyt kyllä kysymyksiä pää täynnä...toivottavasi käyt vastaamassa.

Mariia, pidän peukkuja sinulle että plussaisit!!! Mikä kp sinulla on menossa? Käythän ilmoittamassa kun olet testaillut:)

Kyllä mulla oli raskausoireita silloinkin,kun vuodin kirkasta verta...

ja sitten on ollut myös toisinpäin,että olin varma keskenmenostani,ja oli myös terveyskeskuksenlääkärikin,jonka lähetteellä pääsin sairaalaan,niin sieltä löytyikin yllättäen elämää...

Mulla on kaikki raskaudet olleet erillaisia...odotan kahdeksatta lastani tällä hetkellä,tosin kolme heistä on poissa,1-kuollut ja 2 keskenmenoa...

Silloin kun odotin nuorimmaistani,nyt 1,6 v. vuosin niin paljon kirkasta verta,ettei edes siteet riittäneet,mutta sairaalassakaan ei löydetty syytä tuohon vuoteluun ja kaikki meni hyvin loppuun asti.
Plääh,,,meinaa mennä sekavaksi selittelyksi,,,tarkoitan vain,että itselläni tuon vuodon värin suhteen ei ole ollut eroja,,,Edellisessä keskenmenossani en vuotanut ollenkaan...Sikiö oli noin kolme viikkoa sitten lopettanut kasvunsa ,mutta kohtu jatkoi kasvamistaan,,,mutta ei ollut lähtenyt vaan vuotamaan spontaanisti,,,

Toivottavasti sait jotain tolkkua näistä selityksistä. =) Tuo alkuajan vuotelu on aina pahinta,kun ei tiedä mihin se johtaa...

Kiva kun äiti -67 kävit vastaamassa. Minulla tänään on vuotanut kuin härän kurkusta:( mutta rinnat on samanlaiset kuten ennen vuotoakin. Verisuonet pinnassa ja nystyröitä joihin ennen en ole kiinnittänyt huomiota. Etova olo edelleen, "sappinesteen" maku kurkunpäässä, yäk... Voi kyllä olla mahatautiakin kun sitä täällä on kovasti liikkeellä. Huimaustakin ollut tänään jonkin verran. Ja vilunkohtauksiakin tulee.
Voisinkohan testata kaiken varalta viikonloppuna tai voinhan minä mutta mietin että jos se olisikin keskenmeno niin voisiko raskaushormoonia olla vielä jäljellä?
Olitko sinä plussannut jo kun nuorimmaiseltasi verta vuosit? Olitko millä raskausviikolla? Toivottavasti käyt vielä vastaamassa minulle:)

Hei taas! Vuosin tosi pitkällä,viikkoja oli noin 20 ja runsaasti kirkasta verta,,,,sillon kun odotin nuorimmaistani.

Kyllä keskenmenossakin näkyy niitä raskaushormoneja ,joten kannattaa tehdä se testi senkin takia,koska on syytä tarkistaa,että kaikki on tullut pois,jos on keskenmeno...

Tässäkin raskaudessa vuosin alussa verta,mutta nyt se on mennyt ohitse...Toivottavasti sulla on asiat ok,eikä olisi mitään keskenmenoa.Ja jos et nyt ole raskaana,niin pikaisia plussa tuulia sinnepäin!!!!!

Hei, mulla virtsatesti näytti plussaa vielä keskenmenon jälkeenkin, vaikka verikokeella oltiin jo saatu negatulos (virtsatestit on o niin herkkiä) Eli suosittelen terveyskeskusta ja veritestiä!

Yhteistyössä