Vaaleista hiusväreistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuuuva

Vieras
Elikkäs.. Minulla on tällainen maantienvärinen vaalea tukka, jonka haluaisin nyt elämäni ensimmäistä kertaa värjätä. Jollakin vaalealla, kirkastavalla sävyllä.

Kävin eilen värejä kaupassa katselemassa, enkä osannut päättää mitä ostaisin. Useimpien vaaleasävyisten hiusväripurkkien kyljessä luki jotenkin että "vaalentava sävy" tai "vaalennusaine". Aloin miettimään että ovatko nuo siis hiusVÄREJÄ, vai jotakin ainetta joka vain vaalentaa sen hiusten oman värin? Mitä ne vaalennusaineet yleensäkään ovat? Olen tosissaan ihan aloittelija näissä hommissa, eikä raha nyt riitä kampaajalla käyntiin.

Auttakaa ummikkoa hädässä. :(

No kestoväri on tietty kestoväri, sävyte on se mikä lähtee nopeammin pois.
Mulla henk.koht on punaisya pigmenttiä hiuksissa, jolloin vaalentaminen ei olekkaan ihan yksinkertainen juttu, samoin jos esim mustaksi laiton ja paketissa lukee esim 20min se aika joka pidetään päässä, minä joudun pitämään 40min, muuten mun hiukset on siniset :o

En kyllä alkais ensimmäistä kertaa värjäileen kotona! Mulla on sama maantienharmaa tukka ja kampaajallakin on työmaa saada se vaaleaksi ei kusen keltaiseksi! Kampaajani sanoo aina että ne kotivärjäyksien korjaukset vaaleassa on aina semmosta pomminpurku hommaa.

Uusimmat

Yhteistyössä