Vaaleatukkaiset naiset ja miehetkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvakolmio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siten liittyy väriin että eikai niitä vaaleita karvoja huomaa niin helposti. Ja jos on vaikka ohuempaa niin ei kai se häiritse niin paljon kuin tumma ja karhea alakarva?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ne alapään karvat on aina sellaista paksua karvaa, ihan erilaista kuin esimerkiksi käsivarsissa.

Voisiko joku vaalea laittaa kuvan karvotuksestaan, sillai ettei muuta näkyisi? Tämä asia kiinnostaa nyt kovasti...

Mulla on melko vaaleat hiukset, ei kuitenkaan blondit. Karvat on alempaa melkeempä blondit, karvoitukset "yläreuna" on ruskea. Kaikenkaikkiaan kuitenkin vaaleat ja melko harvat. Hullua kai, mutta mun mielestä mustat/tummanruskeat tuuheat karvat on kivemman näköset. Näiden kanssa ei paljon voi jättää karvoja koska näyttävät jotenkin tyhmälle, siksi pidän melkeimpä posliinia tai jotain pientä karva-aluetta.

Alkuperäinen kirjoittaja karvakolmio:
Kyllä ne alapään karvat on aina sellaista paksua karvaa, ihan erilaista kuin esimerkiksi käsivarsissa.

Voisiko joku vaalea laittaa kuvan karvotuksestaan, sillai ettei muuta näkyisi? Tämä asia kiinnostaa nyt kovasti...
Suksi nyt pentu kuuseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pitää varmana olla ihan todella vaalea, että karvoitus alapäässä olisi myös...

Näin, pitää olla albiino. En tiedä ketään.

Mä tiedän yhden, mutta en ole nähnyt, olen vaan kuullut. Hän on tosi valkotukkainen, ripset ja kulmakarvat myös. Punainen iho.

Alkuperäinen kirjoittaja karvakolmio:

Suksi nyt pentu kuuseen!

:laugh: no en ole pentu, kolmen lapsen äiti kylläkin :D saa kai ihmistä kiinnostaa tämmöisetkin asiat??!

Yhteistyössä