Vaakaraita voi myös hoikentaa? Miksi aina sanotaan, että vaakaraitaa ei tuhdille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Isabella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Isabella"

Vieras
Mä olen ostanut täksi talveksi kolme suht. tyköistuvaa, lyhyehköä ja vaakaraitaista neulemekkoa.
Aina, kun mulla on joku niistä päällä, niin moni kysyy olenko laihtanut.
Yhdessa mustavalkoisessa mekossa, jossa on paljon vaakaraitoja, näytän kuulemma paljon hoikemmalta.

Ihmettelin asiaa itsekin ja otin huvikseni valokuvia. Nuo uudet vaakaraitaiset mekot tosiaan saa mutnäyttämään pienemmältä.

Ylipainoa on kuitenkin jonkun verran..

Ei ole iso juttu, mutta mistähän johtuu? ;) Miksi siis aina jankataan, että vaakaraita aina leventäisi?

Yleensä vaakaraita leventää. Etenkin jos ne raidat ovat paksuja ja leveitä.
Mutta mä olen myös sitä mieltä, että vaakaraita voi jopa hoikentaa, jos mekon, paidan tms malli on muuten sopiva kantajalleen.
Eli sulla on varmaankin mekon malli se, joka hoikentaa?
Joskus vaakaraita onnistuu myös hämäämään muhkuroita piiloon.

[QUOTE="Isabella";27720265]Mä olen ostanut täksi talveksi kolme suht. tyköistuvaa, lyhyehköä ja vaakaraitaista neulemekkoa.
Aina, kun mulla on joku niistä päällä, niin moni kysyy olenko laihtanut.
Yhdessa mustavalkoisessa mekossa, jossa on paljon vaakaraitoja, näytän kuulemma paljon hoikemmalta.

Ihmettelin asiaa itsekin ja otin huvikseni valokuvia. Nuo uudet vaakaraitaiset mekot tosiaan saa mutnäyttämään pienemmältä.

Ylipainoa on kuitenkin jonkun verran..

Ei ole iso juttu, mutta mistähän johtuu? ;) Miksi siis aina jankataan, että vaakaraita aina leventäisi?[/QUOTE]

Mikset laihduta.

Yhteistyössä