Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 21:54 NeitiNasu kirjoitti:Onkohan mun vaa´assa oikeasti jotain vikaa, sen mukaan mun paino ei edes heittele ikinä. Aamupaino on sama kuin ilta paino, koko ajan lukema on ihan täsmälleen sama. Miten se voi olla mahdollista?? Eihän voikaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 22:23 Annuli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 21:54 NeitiNasu kirjoitti:Onkohan mun vaa´assa oikeasti jotain vikaa, sen mukaan mun paino ei edes heittele ikinä. Aamupaino on sama kuin ilta paino, koko ajan lukema on ihan täsmälleen sama. Miten se voi olla mahdollista?? Eihän voikaan?![]()
Ilmeisesti sulla on manuaalivaaka? Kuulostaa kummalliselle, jospa se on jumittunut yhteen kohtaan? Mulla digitaalivaaka ja otan aina kolme punnitusta, sillä eka on yleensä aina eri kun ne kaksi seuraavaa lukemaa. Ja illalla on yleensä noin kaksi kiloa enemmän, kuin aamulla. Kokeile lapsillasi vaakaa, jos heidän painokin on sama kuin sinulla, voitanee puhua rikkinäisestä vaa'asta![]()