V
vieras
Vieras
Mun niin rakas ystävä, lapseni kummi-täti odottaa pitkän yrityksen jälkeen esikoistaan. Olen iki-onnellinen heidän puolestaan, koska raskautumiseen meni tosi pitkä aika, lapsettomuushoidot ja kaikki. Nyt kun ystäväni on raskaana (vko 32) on pidemmän aikaa jo valittanut kuinka ei jaksa sitä ja tuota, eikä ehdi minnekkään jne... Lääkäri oli kirjottamassa hälle viime vkolla sairaslomaa töistä muttei ottanut sitä vastaan!!!! Kehoitin ottamaan sairasloman ja ottamaan rennosti, mutta kun ei..Ilmeisen kunnianhimoinen kun on!! Nyt on viikon toitottanut, kuinka tulevat käymään ennen joulua katsomassa kummilastaan (poikaamme siis) ja tänään soitti 22 reikä leipä ettei millään ole ehtinyt!!!!!!! Ja sinne ja tuonne sattuu kokoajan!! Ymmärrän sen täysin mutta vitutti suunnattomasti, kun olisin niin halunnut antaa pojalta joulumuistamisen kummeille kun nähdään, mutta se meni sitten siinä.. Kummi-setä tuo kuulemma paketin lapselle huomenna päivällä ovelle... Ei se ole sama asia!!! Kiireen syyt on olleet niin älyttömiä, etten viitsi niistä enempää tänne kirjottaa.. Minusta vaan tuntuu että parhaasta ystävästäni, lapseni kummista on tullut tosi itsekäs raskauduttuaan
Tuin ja olin auttava olkapää sekä kuuntelija kaikkien hoitojen keskellä, mutta nyt "on niin kiire..." VITTU!!!