V***u mua ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun niin rakas ystävä, lapseni kummi-täti odottaa pitkän yrityksen jälkeen esikoistaan. Olen iki-onnellinen heidän puolestaan, koska raskautumiseen meni tosi pitkä aika, lapsettomuushoidot ja kaikki. Nyt kun ystäväni on raskaana (vko 32) on pidemmän aikaa jo valittanut kuinka ei jaksa sitä ja tuota, eikä ehdi minnekkään jne... Lääkäri oli kirjottamassa hälle viime vkolla sairaslomaa töistä muttei ottanut sitä vastaan!!!! Kehoitin ottamaan sairasloman ja ottamaan rennosti, mutta kun ei..Ilmeisen kunnianhimoinen kun on!! Nyt on viikon toitottanut, kuinka tulevat käymään ennen joulua katsomassa kummilastaan (poikaamme siis) ja tänään soitti 22 reikä leipä ettei millään ole ehtinyt!!!!!!! Ja sinne ja tuonne sattuu kokoajan!! Ymmärrän sen täysin mutta vitutti suunnattomasti, kun olisin niin halunnut antaa pojalta joulumuistamisen kummeille kun nähdään, mutta se meni sitten siinä.. Kummi-setä tuo kuulemma paketin lapselle huomenna päivällä ovelle... Ei se ole sama asia!!! Kiireen syyt on olleet niin älyttömiä, etten viitsi niistä enempää tänne kirjottaa.. Minusta vaan tuntuu että parhaasta ystävästäni, lapseni kummista on tullut tosi itsekäs raskauduttuaan :( Tuin ja olin auttava olkapää sekä kuuntelija kaikkien hoitojen keskellä, mutta nyt "on niin kiire..." VITTU!!!

tosi ikävää, että ystäväsi ei välitä enää kummilapsestaan ku saa oman lapsen. todellakaan ei ole lapsettomalla niin kiire minnekään. omista valinnoista kyse ja hän valitsee olla näkemättä kummipoikaansa.

Siis kaikkineen päivineen, en ymmärrä miksi ihmeessä on unohtanut minut ystävänä täysin, samoin kummilapsensa, raskauduttuaan :( Olin hänelle tukena ja kannustin vaikeina aikoina, ja kun raskautui niin on "hänen kipunsa, menonsa, huolensa" jne... Ei enää koskaan kysele minun/meidän kuulumisia :( Ja tuo lahjan tuominen ovelle.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No ei minustakaan, anna lahja miehelleen ja unohda koko ystävä jouluksi!

Siis ei minustakaan kuulosta itsekkäältä. Hyvä kun eivät aattona kylään työnny, minä en tykkäiskään että aattona tullaan. Se on perhejuhla.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
tosi ikävää, että ystäväsi ei välitä enää kummilapsestaan ku saa oman lapsen. todellakaan ei ole lapsettomalla niin kiire minnekään. omista valinnoista kyse ja hän valitsee olla näkemättä kummipoikaansa.

Jos kerran joutuu perumaan tapaamisen sen takia ettei raskaana oleva nainen jolle jo tarjottu sairaslomaa jaksa viedä pakettia kummilapselleen, ei todellakaan tarkoita sitä, että ei välitä kummilapsesta. Mä en edes ole raskaana, enkä siltikään jaksa enkä ehdi omien joulujärjestelyjen lisäksi miettiä kaikki kumminkaimoja.

Nimenomaan, piti nähdä ennen joulua, mutta huomenna, siis aattona, on ystäväni mies tulossa meille :( Haluaisin nähdä joskus myös ilman "kiirettä" tätä ystävääni :( Niinkuin poikanikin... suututtaa niin vietävästästi!!

En minä tätä laita raskauden piikkiin, mutta ennen hän olisi kyllä ehtinyt... Jotenkin hänestä on tullut niin "minä-keskeinen" nyt että mua suututtaa olla aina se olkapään antaja ja ymmärtäjä, kuuntelija huonoissa olissa jne jne... :( Ja kun olemme sopineet nähdä, niin on "kiire"?? Siis minne stna kysyn vaan??? Olisin vaan halunnut että olismme nähneet niinkuin sovittiin, mutta taas sama kiire sinne ja tuonne ja sattuu mahaan muttei voi hellittää... voi prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Nimenomaan, piti nähdä ennen joulua, mutta huomenna, siis aattona, on ystäväni mies tulossa meille :( Haluaisin nähdä joskus myös ilman "kiirettä" tätä ystävääni :( Niinkuin poikanikin... suututtaa niin vietävästästi!!

No tuo sentään lahjan teille, eikä jättänyt tuomatta. Kyllä sitä myöhemminkin ehtii nähdä, vaikka joulun välipäivinä. Mun ystävyyssuhteet on perhesuhteiden muuttuttua muuttuneet erilaisiksi mitä ne olivat ennen lapsia, se on ihan luonnollista. Ei meistä kukaan kuole siitä, että ei nähdä niin usein kuin ennen. Kyllä se ystävyys siellä säilyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En minä tätä laita raskauden piikkiin, mutta ennen hän olisi kyllä ehtinyt... Jotenkin hänestä on tullut niin "minä-keskeinen" nyt että mua suututtaa olla aina se olkapään antaja ja ymmärtäjä, kuuntelija huonoissa olissa jne jne... :( Ja kun olemme sopineet nähdä, niin on "kiire"?? Siis minne stna kysyn vaan??? Olisin vaan halunnut että olismme nähneet niinkuin sovittiin, mutta taas sama kiire sinne ja tuonne ja sattuu mahaan muttei voi hellittää... voi prkl!

No etkös sinäkin ole nyt vähän minäkeskeinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No etkös sinäkin ole nyt vähän minäkeskeinen?

Taidan vähän olla :( Mua suututtaa vaan kun olen ollut niin kauan se voivottelun kuuntelija ja miekin haluisin että kysyttäis kuulumia, nähtäis jne... :( Oli vaan pakko purkautua nyt kun veetuttaa... :(

Kyllä ne roolit varmaan tulevaisuudessa taas vaihtuvat ja mistäs sitä tietää millaiset välit muodostuu kun teillä molemmilla on sitten lapsia :) Lapset voivat taas yhdistää. Ja seuraavan kerran jos kuulumisia ei kysytä niin kerro itekseen ;) "mulle kuuluu muutes tätä"

Yhteistyössä