V***U mä en jaksa enää tätä avioliittoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi.m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvi.m

Vieras

Kolme lasta. Kaikki periaatteessa ihan hyvin. Ei riidellä, halataan päivittäin, hoidetaan yhdessä lapset ja kotityöt, käydään kahdestaan välillä ulkona, samanlainen huumorintaju, raha-asiat ok..

mutta. Kun ollaan kuin veli ja sisko. Kaikki intohimo ja fyysinen läheisyys (muu kuin kaverilliset halit jne) puuttuu. On puuttunut jo monta vuotta. Olen puhunut, on käyty parisuhdeneuvojalla, olen ehdottanut vaikka mitä. Kun ei niin ei. Itsellä on kanssa halut kuollut. Kun seksiä joskus (kerran kuussa..?) on, on se kaavamaista ja tylsää. Me ei vaan osata. Kyse ei ole myöskään siitä, että olisin lihonut/ nuhjaantunut, ihan samoissa mitoissa ollaan kuin ennen lapsia, meikkaan ja huolehdin itsestäni. Vittu, hermo tässä menee. Olen oikeasti siinä pisteessä, että varmaan jo menisin vieraisiin tilaisuuden tullen. En ihan kuvitellut, että 31 vuotiaana elän tällaisessa liitossa. Itkettää, vituttaa, suututtaa..

Muita?

Oletteko kokeilleet konkreettisesti mitään uutta? Jotain normaalista poikkeavaa, joka saattaisi ne himot palauttaa? Korsettia normaaleiden vaatteiden alle, pikapano vessassa? Tuhmia tekstiviestejä tai irstaita kirjeitä / sähköposteja?
Tuhmailua on ihan uskomattoman hankala aloittaa, jos itsellä ei haluta YHTÄÄN, mutta jos ne himot sieltä nousis pintaan?

Sitähän se avioliitto pidemmän päälle on!!! Ei se intohimo ijäisyyksiä tarvitsekkaan kestää vaan yhteenkuluvuus ja pohjimmiltaan rakkaus on se avioliiton perusta ;)

Uskoisin, että se on jossain vaiheessa tuollaista jokaisessa pitkässä parisuhteessa. Jossain vaiheessa koittaa aina se kaurapuurovaihe, jolloin on vain kehitettävä jostain sitä iloa ja virikettä suhteeseen. Mitään vinkkejä mulla tosin ei ole, jos vaikka mitä on jo kokeiltu... Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Oletteko kokeilleet konkreettisesti mitään uutta? Jotain normaalista poikkeavaa, joka saattaisi ne himot palauttaa? Korsettia normaaleiden vaatteiden alle, pikapano vessassa? Tuhmia tekstiviestejä tai irstaita kirjeitä / sähköposteja?
Tuhmailua on ihan uskomattoman hankala aloittaa, jos itsellä ei haluta YHTÄÄN, mutta jos ne himot sieltä nousis pintaan?

Pikapano vessassa jos ei kumpaakaan haluta. Mahtaiskohan onnistua käytännössä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli:
Sitähän se avioliitto pidemmän päälle on!!! Ei se intohimo ijäisyyksiä tarvitsekkaan kestää vaan yhteenkuluvuus ja pohjimmiltaan rakkaus on se avioliiton perusta ;)

:o eipä meillä se inhimo kymmenessä vuodessa ole mihinkään kadonnu, ennemmin lisääntynyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Uskoisin, että se on jossain vaiheessa tuollaista jokaisessa pitkässä parisuhteessa. Jossain vaiheessa koittaa aina se kaurapuurovaihe, jolloin on vain kehitettävä jostain sitä iloa ja virikettä suhteeseen. Mitään vinkkejä mulla tosin ei ole, jos vaikka mitä on jo kokeiltu... Tsemppiä!

Ja jossain vaiheessa on varmastikin aika myös alkaa suuntautua parisuhteen ulkopuolellekin, millä en tarkoita mitään pettämistä, mutta symbioosivaiheen jälkeen on vain luonnollista, että kumpikin kehittää omassa elämässään itselleen merkityksellisiä asioita. Voihan se olla, että on vaikka yhteinenkin harrastus ja elämänsisältö, mutta mielestäni tämä ei ole mitenkään pakollista, vaan on mahdollista, että kummallakin on rikas elämä tahoillaan, ja sitten on yhteinen perhe ja koti, ja keskinäinen kunnioitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli:

:o eipä meillä se inhimo kymmenessä vuodessa ole mihinkään kadonnu, ennemmin lisääntynyt :whistle:

No. Mekin ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä. 20 vuotta, 3 lasta, pakko olla muutakin elämänsisältöä kuin kaksin kyhjääminen.