V***u ku ottaa nuppiin tuo ukko!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Puhuu aina, ettei meillä ole koskaan yhteistä aikaa eikä tehdä mitään kahdestaan koskaan. Perjantaina lähti lapset sitten siskon luo yökylään ja ajattelin että nyt on sitä kahdenkeskistä aikaa. Ehdottelin että mentäiskö elokuviin. Ei käynyt kun leffat alkoi niin myöhään. No jospa sitten syömään. Ei käynyt sekään. Yritin keksiä kaikkea mahdollista, missä viinaa ei olis mukana, koska miehellä todella paha alkoholi ongelma. Juo viikonloput eli yleensä kaksi tai sitten kolme päivää. Loppujen lopuksi olin kuskina sille, kun se veti viinaa kaverinsa kans! Ja eilisen loivensi ja nyt potee krapulaa. Siis v***u että mua tympii!!! Tuleepa vielä joskus puhumaan yhteisestä ajasta, niin sanon ettei todellakaan kiinnosta. Mä en jotenkin jaksa enää ymmärtää tuota. Ja minussahan se vika loppujen lopuksi on, koska olen tiukkapipo kun en salli viinalla läträämistä joka hemmetin viikonloppu. Siis onko se oikeesti normaalia noin runsas viinankäyttö? Mä alan hommaan oman asunnon, eläköön elämäänsä sitten niinkuin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Siis onko se oikeesti normaalia noin runsas viinankäyttö? Mä alan hommaan oman asunnon, eläköön elämäänsä sitten niinkuin haluaa.

Teeppä se. Ei ole mun mielestä perheen isältä normaalia tuollainen käytös.

minä aikanaan aina ruksin pistin kalenteriin ku ukko otti, ku meinas että ei hän useesti... näytin sit välillä sitä lupas parantaa tapaa, pari viikonloppua ok ja sit taas. Meni monet menot poskelleen ku ukko kännis. no nyt olen yksin ja todella nautin elämästä tällähetkellä. inhosin ennen viikonloppuja ku ties mitä tuli.ei ollut pahapäinen olleskaan mutta en vain sietänyt känniläistä

Ihan oikeasti, jättäkää tollaset miehet!! Olette varmasti paljon onnellisempia vaikka yksinkin. Ja ainahan voi löytää uuden, paljon paremman elämänkumppanin.

Ei kyllä hyvältä kuulosta, ja yleensä tuollainen pahenee vain aikaa myöten:(. Että kannattaa kyllä miettiä tulevaisuuttaan jo nyt, haluaako tuollaisen loppuelämän itselleen ja lapsilleen?

Voi hitto.. toivottavasti pystyt miehelle puhuun tuosta hänen käytöksestään. Tai ainahan voit puhua, mutta jospa hän ihan kuuntelisi. Jos ei muutosta ala tapahtua, niin omat osoitteet ja kattoo siitä sitten.

Meillä painitaan samojen ongelmien kanssa.Mies toki tällä kertaa yksin ryyppyreissullaan jo perjantaista.Kerran soittanut kotiin kaverin painostuksesta,kun yritin kaverin kautta tavoitella niin tuo oli käskenyt eukolle soittaa...He.vetti soikoon!!Ei vain ole mukamas uskallusta lähteä kun miettii miten taloudellisesti pärjää ja pieni kylä,juorut kulkee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä painitaan samojen ongelmien kanssa.Mies toki tällä kertaa yksin ryyppyreissullaan jo perjantaista.Kerran soittanut kotiin kaverin painostuksesta,kun yritin kaverin kautta tavoitella niin tuo oli käskenyt eukolle soittaa...He.vetti soikoon!!Ei vain ole mukamas uskallusta lähteä kun miettii miten taloudellisesti pärjää ja pieni kylä,juorut kulkee...

Oikeesti.. Alkoholisti tarvii tyhmän vaimon. sori :/

Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:

Niin kai se on...sitä vaan miettii mitä muut ajattelee ja oma+lasten hyvinvointi jää...Voi huomenna lupaan soittaa kuntaan vuokra-asuntoa ja lastenvalvojalle.
Mitenkähän meidän lainojen käy:(

Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:

Niin kai se on...sitä vaan miettii mitä muut ajattelee ja oma+lasten hyvinvointi jää...Voi huomenna lupaan soittaa kuntaan vuokra-asuntoa ja lastenvalvojalle.
Mitenkähän meidän lainojen käy:(

Ei kannata aatella mitä muut aattelee.. Muut ei elä sun puolesta sun elämää :hug:

Kuulostaapa aika rankalta alkaa kattelemaan omaa asuntoa ja hajottaa perhe kun on yhen illan miehelleen kuskina. Tuo on älyttömän tavallista, en tiiä millaisissa prinsessalinnoissa täällä porukka elää... tuohan on ihan arkielämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Kuulostaapa aika rankalta alkaa kattelemaan omaa asuntoa ja hajottaa perhe kun on yhen illan miehelleen kuskina. Tuo on älyttömän tavallista, en tiiä millaisissa prinsessalinnoissa täällä porukka elää... tuohan on ihan arkielämää.

Jokainen saa IHAN ITSE päättää ottaako/pitääkö juoppoa miestä :snotty: Oma valinta.

Tyhmäkö olet vai mikä on=Kysehän on jokaviikonloppuisesta dokaamisesta.Jätä se mies vaikka olis kuinka ihana selvinpäin.Kuningas alkoholi päihittää sut jos ukoltas kysytään...

Siis tuota, kun nyt ei ole kyse yhdestä viikonlopusta. Kuskina ollut varmaan aika monena viikonloppuna ja jos meni jotenkin ohi tuo alkoholiongelma. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. Alkoholin käyttö muuttunut radikaalisti viimeisen kahden vuoden aikana. Onko susta okei, jos toinen vetää viinaa 3päivää seitsemästä? En hemmetti mä tämmöistä arkea kaipaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:

Siis tuota, kun nyt ei ole kyse yhdestä viikonlopusta. Kuskina ollut varmaan aika monena viikonloppuna ja jos meni jotenkin ohi tuo alkoholiongelma. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. Alkoholin käyttö muuttunut radikaalisti viimeisen kahden vuoden aikana. Onko susta okei, jos toinen vetää viinaa 3päivää seitsemästä? En hemmetti mä tämmöistä arkea kaipaa...

Lähe oikeesti tuollaisesta liitosta!

Yhteistyössä