V***U et ex anopista saa saman kuin ihmisestä!!!

• Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti
paska
juu tässä on vähän närää suuntaan jos toiseenkin..mutta mun poika soitti mun tietämättä mummulleen että isä valehtelee ja pettää lupauksensa,ja se oikeasti tekeen niin ei siinä mitään..tänään aamulla mulla meni hermo ja pistin JOO MYÖNNÄN TYPERYYDESSÄNI vähän ex kämppää matalaks.
Mua pisti niin niin vihaksi että se valehtelee noille lapsilleen ihan päin naamaa OLISI JUMALAUTA LUPAAMATTA MITÄÄN KUN EI PIDÄ NIITÄ!mutta ei aina tarvii jauhaa paskaa ja mä kärsin kun lapset kärsii,,
no siis palataan tohon kun poika soitti ex anopille et isi valehtelee voitko mummu sanoa sille et lopettaa,noin oli sanonut sille..no arvatkaas mitä tää mummeli oli sille sanonu!!!!!!!
ei isi valehtele,äiti kuulemma valehtelee ja tekee isin elämästä huonon!
no poika oli sanonu sille et miksei isi sitten soittanut eilen vaan piti puhelimen kiinni koko päivän etten voinut sille soittaa?
joo tähän tää mummeli sanoo et kyllä isi soitti mummulle pariin kertaa yms..
joo äitilleen voi soittaa ja omalle lapselleen joka odotti koko päivän jotain ilmoitusta isästään et voiko mennä sen luo yms niin ei mitään,ei edes puhelinta pitänyt päällä.poika oli kehunut mummulleen et sä valehtelet kanssa ja vihaavansa tätä ja lyönyt luurin kiinni..
joo mä kiksahdin sitten aamulla täysin kun mitta tuli täyteen,poika itki illalla itsensä uneen samoiten muut lapset,mä kävin sie ex luona sit aamulla ja tää sano pokalla mulle et joo akku oli loppunut,silti sen akku on kestänyt pariin kertaan soittaa äitilleen ja muille kavereille ja kas sen akku ei ole riittänyt yhteen tekstiviestiin et sori tuli muuta..joo mulla napsahti ja pistin kämpän sekasin,tyhmästi tehty TIEDÄN!mutta eipähän tarvi mun maksaa mitään kun suurin osa on mun kamoja mitä sillä sie on.
juu kunhan purkauduin kivittäkää rauhassa,ei ketään muuta mulla täällä paikkakunnalla ole kelle purkautua tälläsessä..

vieras
Onneksi tämä paska v***u ei ole meidän perheessämme. Olemme sen verran sivistyneempää väkeä. En ihmettele, että sillä on Ex:ä. Harmi, ettei meillä ole kiviä sisällä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi tämä paska v***u ei ole meidän perheessämme. Olemme sen verran sivistyneempää väkeä. En ihmettele, että sillä on Ex:ä. Harmi, ettei meillä ole kiviä sisällä.
Sívistyneempiä..? Hmm..

mie
Et tainnut sitten lukea muuta kun nikin ja viimeisen lauseen...

ap
Te sivistyneempää väkeä,voi nostan hattua ja näytän kieltä!
mua ei just nyt kiinnosta hevonpeetä.

Mä en tajua ex anoppia en pätkääkään,olis voinut olla sanomatta että ex kyllä sille soitellut.
Ja heidän kasvatus periaatteillaan on ihan oikei jos lapsille valehdellaan tai niitä hoidetaan turpa täynnä,sekin tuli huomattua.
ARVATKAA miltä tuntu tulla sairaalasta kotio,alun perin meinas lääkäri et jään yöksi,joku vaisto sanoi etten jää ja lähdin kotiin taksilla ilmoittamatta.siellä ex anoppi turpa täynnä ja lapsten isä pihalla turpa täynnä,anoppi vie sönkötti et ei heillä mitään hätää ollut!
joo o!!!!!!!!!
ihmettele et ex veli ollut huostaan otettuna siltä alkoholisti anopilta!
juu kivittäkää vaan lisää mä olen niin vihainen just nyt et kiehuu!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Juu luin myös sen toisen lauseen "Tässä on närää vähän suuntaan jos toiseenkin". Jos nyt kommentoisimme ja ja halaisimme tätä vaahtoajaa vasta luettuamme (mahdollisesti) toisenkin osapuolen näkemyksiä. Tuskin niitä tänne tulee, mutta aina tällaiset purkaukset tuntuvat vain niin itsekkäiltä ja sitten halutaan täältä sympatiaa. Tällaiset purkaukset tulevat silloin, kun ihmissuhteita ei osata hoitaa ja on välit poikki vähän joka suuntaan ja aletaan "kivittää" palstoilla toisia ihmisiä. Nämä muut tietysti ovat kaiken eripuran syynä. Kun oikein riehuu, niin helposti alan provoamaan.

Hukkasin ne kivetkin?
No joo, oli tyhmää laittaa kämppää säleiks koska sen sun ex vetää joka tilanteessa sun etees jatkossa. Mut muuten hyvä et toi luuseri on sun ex :flower: Lasta käy sääliks. Hänelle täytyy vaan kertoa että välität ja rakastat. Usein ja halausten kera. :hug:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Juu luin myös sen toisen lauseen "Tässä on närää vähän suuntaan jos toiseenkin". Jos nyt kommentoisimme ja ja halaisimme tätä vaahtoajaa vasta luettuamme (mahdollisesti) toisenkin osapuolen näkemyksiä. Tuskin niitä tänne tulee, mutta aina tällaiset purkaukset tuntuvat vain niin itsekkäiltä ja sitten halutaan täältä sympatiaa. Tällaiset purkaukset tulevat silloin, kun ihmissuhteita ei osata hoitaa ja on välit poikki vähän joka suuntaan ja aletaan "kivittää" palstoilla toisia ihmisiä. Nämä muut tietysti ovat kaiken eripuran syynä. Kun oikein riehuu, niin helposti alan provoamaan.
närää on sen suhteen ex anoppiin ja heidän sukuunsa,heidän suvussa kun on okei hoitaa lasta turpa täynnä,tai jokaisen lapsen odotus aikana suurta kummastusta sen suvun naisissa herätti kun en juonut pisaraakaan alkoholia,heistä kun se on ok ottaa niin et kontaten pääsee eteenpäin,sitten tämä yksi ihmetteli et miks hän sai sairaan lapsen kun veti maha pystyssä kaljaa ja tupakkaa,ja aivan turvat.
närä tulee juuri siittä että mä haluan ja teenkin sen että nyt katkee välit kaikkiin heihin,mä en jaksa enää.
Toi että anoppi oli tosiaan sanonut pojalle ettei isä valehtele äiti valehtelee,mun oma poika oli MINUA joutunut puollustamaan sanoen etten petä heidän lupauksiaan ja miksi isä lupaa mutta ei pidä niitä,siihen anoppi oli vaan jauhanut et ei isi valehtele..joopa joo..eihän se valehtele,kuinka tyhmänä voi lasta pitää joka kokee sen??
mutta ei pitää kiillottaa sitä pyhimyksen rengasta..tai se että en hyväksynyt kun ex ei aikoinaan nostanut syytettä hänen enonsa hakkas teholle ja lapsille silloin valehdeltiin päin näköä ja mut haukuttiin kun sanoin ettei lapset ole sen miehen kanssa missään tekemisissä.
sille suvulle minä olen paska äiti,huora ja kaikkea muuta.
se että mun lasten ei tarvi saada sitä kasvatusta mikä heillä on ton viinan ja muun suhteen niin olen sen puolesta vaikka juuri huora jos eivät muuta keksi.
tässä illan aikana ehtinyt rauhoittua kun lapset sai nukkumaan ja miettimään asioita.
ja ratkaisut ovat ettei lapset ole enää heihin yhteydessä.se heiltä on liikaa vaadittu että edes anoppi soittaisi noille selvinpäin mutta ei aina kännissä niin eipä tarvi tästä edes soittaa sitäkään puhelua,olen se joka vastaa ja se joka sen puhelun sulkee.
ah olipa autuas purkatua.saatte kivitellä rauhassa,sain rauhan taas palaamaan itseeni ja asiat sutvittua päässä.

vieras
Hyvä ap! Mulla kanssa anoppi joka syyttää mua aina kaikesta. Oon pari kertaa pistänyt välit poikki kun on mennyt liian pitkälle. Osaa aina tehdä syyttelyn niin että muut ei ole joko paikalla tai ei vaan tajuu mitään. Yleensä paikalla on anopin puoliso tai omat lapset jotka ei anopille mitään sanois vaikka tajuaisivatkin. Välit paraneet huomattavasti parin kuukauden tauon jälkeen.

Yhteistyössä