V*tuttaa mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti ja vaimo

Vieras
Onko muilla tollasta paskaa miestä, joka kostaa lapsen (vauvan...) kautta parisuhderiitoja??
Nyt nukuttaa tuolla poikaa, vajaa 1v. Poika itkee ja mies vaan laittaa sen sänkyyn makaamaan. Yritin neuvoa, että poika pitää eka saada rauhoittumaan, muuten ei tule mitään. Antaa vaan pojan maata sängyllä ja itkeä ja käski mut pois. Meenkin kyllä ihan mielelläni pois, mut äh, vaikea selittää. Antaa siis pojan huutaa kun sitä v*tuttaa minä. Odottaa oikein, että menisin tonne valittamaan, et yrittäs saada pojan rauhoittumaan. Luupää.

Onko normaalia, et esikoisen vanhemmilla on helv**** rankkaa ja riitoja... via mitä tää nyt oikein on.

Mä menisin ja ottaisin pojan syliini rauhoittumaan. Ihan sama mitä ukko sanois siihen. Tuosta ei tule kelleen kuin paha mieli. Samoiten heittäisin ukon pihalle rauhoittumaan. Tulkoot sitten takaisin sisälle kun osaa olla taas normaalisti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti ja vaimo:
Onko muilla tollasta paskaa miestä, joka kostaa lapsen (vauvan...) kautta parisuhderiitoja??
Nyt nukuttaa tuolla poikaa, vajaa 1v. Poika itkee ja mies vaan laittaa sen sänkyyn makaamaan. Yritin neuvoa, että poika pitää eka saada rauhoittumaan, muuten ei tule mitään. Antaa vaan pojan maata sängyllä ja itkeä ja käski mut pois. Meenkin kyllä ihan mielelläni pois, mut äh, vaikea selittää. Antaa siis pojan huutaa kun sitä v*tuttaa minä. Odottaa oikein, että menisin tonne valittamaan, et yrittäs saada pojan rauhoittumaan. Luupää.

Onko normaalia, et esikoisen vanhemmilla on helv**** rankkaa ja riitoja... via mitä tää nyt oikein on.

jaahas, kaksi idioottia taas leikkii kotista.

Hmmm.

Miehen pitää saada olla isä omalla tavallaan. Eli mä en menisi neuvomaan, miten yhteinen lapsemme kuuluu nukuttaa - ellei isä sitten ihan oikeasti rääkkäisi lasta. Jos oikein ymmärsin, niin isä on lapsen kanssa makkarissa, eikä ole jättänyt lasta itkemään yksin? Äiti toimii tavallaan, mies omalla tavallaan.

Jos taas kysymys on ihan oikeasta paskiaisesta joka ei voisi vähempää välittää omasta lapsestaan, niin olisin jo heivannut sellaisen pois elämästäni.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hmmm.

Miehen pitää saada olla isä omalla tavallaan. Eli mä en menisi neuvomaan, miten yhteinen lapsemme kuuluu nukuttaa - ellei isä sitten ihan oikeasti rääkkäisi lasta. Jos oikein ymmärsin, niin isä on lapsen kanssa makkarissa, eikä ole jättänyt lasta itkemään yksin? Äiti toimii tavallaan, mies omalla tavallaan.

Jos taas kysymys on ihan oikeasta paskiaisesta joka ei voisi vähempää välittää omasta lapsestaan, niin olisin jo heivannut sellaisen pois elämästäni.

Täysin samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hmmm.

Näin juuri!

Lähde pihalle istuskelemaan/ulos kävelylle, ja anna miehen hoitaa. Muuten saat jatkossa kuunnella, että en tee sitätätätuota, kun en kerta saa tehdä omalla tavallani.

Kiitos kaikille kommenteista. Saatiin rauha viimein maahan :) Noh, näihin tilanteisiin ei aina ole tosiaan yhtä oikeaa ratkaisua. Menin sitten itse nukuttamaan pojan, koska huuto yltyi niin kovaksi. En kerennyt tuohon ekaan viestiin kirjoittamaan, että meillä pojalla siis korvakierre meneillään ja tuo nukuttaminen on ollut melkoista puuhaa viimeiset viikot. Kipulääkitykset kyllä pitäis olla kohdallaan (Pronaxen ja paracetamol) No, ainakin tällä mammalla, vaikka kuinka tuota omaa lastaan (sekä miestä) rakastaa, niin meinaa välillä mennä pinna. Toki ymmärtää, että lapsi on ollut pitkään kipeä, mutta väsymys ottaa välillä vallan ja sit tapellaan miehen kanssa. Musta vaan välillä tuntuu, että tää tappelu (sanaharakka) on niin jokapäiväistä, että plääh.

Ja tosiaan, niinkuin joku sanoi, niin pitää antaa miehelle myös oikeus toteuttaa omaa isyyttään omalla tavallaan. Äh, kun tämän aina ymmärtäisi muistaa ja samalla laskeutua itse pois siltä jalustalta, jonne niin usein tulee itsensä nostettua.

Yhteistyössä