V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Rattoiia eläkepäiviä sitten ja hauskaa loppuelämää!
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:kuulutko kenties erääseen etniseen vähemmistöön?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:kuulutko kenties erääseen etniseen vähemmistöön?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:HihiOnneksi sosutuki on niin hyvä että pärjäät hyvin kun työnteko ei kannata!
Tulee mieleen että onkohan sosutuki liiankin hyvä kun ei työnteko kannata. Mä kuulun niihin jotka vast edes äänestää vaaleissa niitä jotka kannattaa tukien alenemista. Saatat päästä takaisin työnmakuunTyönteolla / käymisellä on monia muitakin etuja kuin rahallisia.. lähinnä sosiaalisia ja psykologisia positiivisessa mielessä.
Itse en moiseen pystyisi. Hyviä eläkeneuvospäiviä sinne vaan! Ellei me saada täällä laskettua työstä saatua veroa ja laskettua sos tukea siten. Niin että kannattaa taas eläkeneuvoksenkin tulla töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:HihiOnneksi sosutuki on niin hyvä että pärjäät hyvin kun työnteko ei kannata!
Tulee mieleen että onkohan sosutuki liiankin hyvä kun ei työnteko kannata. Mä kuulun niihin jotka vast edes äänestää vaaleissa niitä jotka kannattaa tukien alenemista. Saatat päästä takaisin työnmakuunTyönteolla / käymisellä on monia muitakin etuja kuin rahallisia.. lähinnä sosiaalisia ja psykologisia positiivisessa mielessä.
Itse en moiseen pystyisi. Hyviä eläkeneuvospäiviä sinne vaan! Ellei me saada täällä laskettua työstä saatua veroa ja laskettua sos tukea siten. Niin että kannattaa taas eläkeneuvoksenkin tulla töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tästä tulikin mieleeni hiukan asian vierestä, mutta ei paljoa, mutta se on kyllä ihmeellinen asia kuinka työttömälle maksetaankin mielestäni aika hyvää rahaa vain kotona olemisesta,en yhtään ihmettele että toiset jää mieluummin kotiin kuin menee ns niihin huonopalkkaisimpiin töihin kun kotona olemisesta maksetaan melkein sama raha... ihmetyttää vaan... itse en kyllä jaksaisi kotona oloa, kun nämä vapaa päivätkin välillä on tylsistyttäviä, niin mitä tekemistä keksis joka ikiselle päivällä... hmmm... mietin ja pohdin vain.....
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Mä olen haaveillut eläkkeelle jäämisestä jo pari vuotta... Ja ikää siis 26![]()
Tarttis vaan kerryttää vähän sitä eläkettä ensin, miksi oi miksi en ruvennut lentäjäksi (no kun en olis päässyt, siksi...)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en kyllä viittis jäädä kituuttaan jollain sossun rahoilla, mutta jos se jollekin riittää, niin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja villi vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en kyllä viittis jäädä kituuttaan jollain sossun rahoilla, mutta jos se jollekin riittää, niin hyvä.
kuka on puhunut sossun tuista yhtään mitään?vittuun koko sossu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja villi vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en kyllä viittis jäädä kituuttaan jollain sossun rahoilla, mutta jos se jollekin riittää, niin hyvä.
kuka on puhunut sossun tuista yhtään mitään?vittuun koko sossu.
Vai kelako sitä jotain sairas?eläkettä maksaa? En tiedä, aion olla vielä rapiat 30v töissä![]()