v*tun veet karvanpoistot!!!!

• Viestiketjun aloittaja kele1
  • Ensimmäinen viesti
kele1
P*llu helottaa punasena ku induktioliesi, mutta silti puolet karvoista jäljellä. Ihan sama kuin nopeesti tai hitaasti, missä kulmassa niitä pirun karvoja yritin kiskoa, ei lähtenyt paljon mitään. Ihoa kiristin jne.

Sitte on toosa nii lähmässä, että lähe niillä pyyhkeilläkään. Nyt tarttuu alkkarit kiinni mukavan herkkään ihoon. Pitänee vissii bepantheenilla uittaa reppana..

Ei mulla muuta. ps. tästä lähtie jatkan sheivailua...

"vieras"
P*llu helottaa punasena ku induktioliesi
:D

Veetin kuumavahaa olen käyttänyt bikinialueelle, vaikkei vissiin saisi. Mutta nyt muut vahat ja liuskat on yhtä tyhjän kanssa, joten kuumavahaa käytän ja vielä vähän kuumempaa mitä ohjeissa (se puutikku huutaa että "NO!" mutta laitan iholle silti, ei polta edes). Kun on oppinut tekniikan, niin sujuu aika hyvin mutta kyllähän siinä hikipisarat helmeilee jo loppuvaiheessa. :D

aaapeee
Joo, ja nyt kun rupeen muistelee, aikasemmin ku kerran käytin, ni joo ei kans lähteny pal mitää otin vaan tuosta päältä, niin seuraavana päivänä iho hilseili ja oli iha kuivaa!!! voi prkl jos nyt saman tekee! laitoin pepaantteenii siihenki ja läks reilu päivässä.

Peyote
Ensinnäkin vahaaminen tommoselta alueelta sattuu ihan hulluna ja toisekseen noin veet vahat ei oo muutenkaan hyviä. Vaha kannattaisi olla sokeripohjaista, eli ei siis teknisesti ottaen vahaa ollenkaan. Bodyshop ainakin myy sokerivavaa, joka lähtee pois myös ihan vedellä pesemällä.

Jos haluaa karvat pois Veetillä, kannattaa sitten käyttää sitä voidetta, joka sulattaa karvan näkyvän osan semmoseksi mössöksi. Se voi tietty ärsyttää ihoa eikä karvan juuret lähde mukana.

Mä muutama vuosi sitten käytin sitä veet-voidetta (pinkki paketti) alapäähän ja joo, sileetä tuli ja kaikki lähti mut niin lähti ihokin sieltä. itkin ja huusin monta päivää kun yritin pissata ja kirveli niin perk---- siirryin tak- sheivaukseen..

Yhteistyössä