v*tun mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yoi

Vieras
mä en tajua sitä. ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta josta vuosi naimisissa. naimisiin menon jälkeen se on muuttunu ihan ihmeelliseks! mä en saa käydä missään ilman sitä (tarkotan esim baarissa, mutta en kyllä liiemmin kavereidenkaan luon oo käyny. kauppaankin jos menen niin se s**tana soittaa perään!!!) koska hän ei halua olla lasten kanssa yksin kotona!!! ennen sain kyllä käydä mutta enpä enää! ja ei auta keskustelut eikä tappelut. olen vissiin tuomittu elämään ikuisesti kotona. v*tun mulkku.... menee hermot!!!!

kyllä on useemmin kun kerran käyny avioero mielessä. sillon sentään sais sitä omaa aikaa kun muksut ois isällään pakosta välillä. tulen oikeesti kohta hulluks täällä.

ah, sainpa purettua. mutta ei silti helpota juuri ollenkaan...

itseasiassa isän ei ole mikään pakko tavata lapsiaan, jotkut luulevat kostavansa äidille kun eivät hae lapsiaan tarpeeksi usein luokseen, mutta lapsethan siinä kärsii :/ itsekin olin lapsena samassa tilanteessa...

niin no on kyllä tosi inhottavaa tuollainen :/ kyllähän se mieskin on lasten vanhempi ja säkin olet muutakin kuin äiti, joskus pitää saada mennä yksinkin, ilman että joku siitä suuttuu. jos asiasta puhuminen menee riidaksi, kirjoita lyhyt asiallinen kirje miehelle?

Senku lähet kavereiden luo jos siltä tuntuu, ei sun tarvii mitään lupia kysellä. Ja pistä puhelin kii, on korkea aika isänki oppia olemaan lastensa kanssa.

sen kun tietäs! :( en oo tehny mitään väärää. aika ajoin käy mielessä että jos mies onkin jotain tehny, eikös ne ite pettäjät ole niitä kaikkein mustasukkaisimpia jne? mut missä välissä tuokaan on mitään tehny kun on aina kyttäämässä mua. ei lähde baariinkaan vaikka sanon että kävisit välillä jossain kun sittenhän pitäs minut laskee vuorostaan jos hän on käynyt!!! ja tosiaan muuttu heti tuommoses kun mentiin naimisiin! luulis että sillon sitä vasta luottaakin niin ei... :(