v**tu saa***a pe***le :<

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LauNel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LauNel

Jäsen
01.08.2010
174
0
16
tilasin pleikkarin, se meni rikki. no otin yhteyttä sinne mistä ostin sen et minne sen vien huoltoon kun on takuuta vielä, sanoivat et lähettää mulle rahtikirjat jokka lätkästää paketin päälle, sen jälkee pitää soittaa UPS:n ja tilata paketin nouto. no mä tilasin tänää 9ltä noudon, sanottii et klo 15 mennessä paketti haetaan ja lopetettiin puhelu. ei oo haettu pakettia hitto. en oo päässy lähteen kotoo minnekkä ku en tajunnu sit antaa mitää aikahaarukkaa millon mulle ois sopinu se nouto ja oon turhaa istunu 6 tuntia eikä kukaan oo pakettia hakenu. kauppaanki ois pitäny päästä ja nyt sitte sataa vettä... mikä tää UPShipping on olevinaan....?

Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Multa sais joku lapsi ilmaisen pleikkarin. Olen huomenna viemässä näitä ylimääräisiä näyttöjä sun muita elektroniikkasälää keräyspisteeseen.

mitä näyttöjä sullon?

Kun minä en ymmärrä näistä mitään. Se on pleikkari ykkönen. Eikö kakkonen ollutkin semmoinen musta? Muovikassillinen on johtoja, joista en myöskään ymmärrä, mutta voisin sen kyllä jollekin antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:
Multa sais joku lapsi ilmaisen pleikkarin. Olen huomenna viemässä näitä ylimääräisiä näyttöjä sun muita elektroniikkasälää keräyspisteeseen.

mitä näyttöjä sullon?

Kun minä en ymmärrä näistä mitään. Se on pleikkari ykkönen. Eikö kakkonen ollutkin semmoinen musta? Muovikassillinen on johtoja, joista en myöskään ymmärrä, mutta voisin sen kyllä jollekin antaa.

aaa, en mäkää piuhoista tajua mitää.

Yhteistyössä