V*ttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö ja luru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökö ja luru

Vieras
Mies tekee työkseen tatuointeja. Tänään lähti liikkeelle aamu kymmeneksi kun eka asiakas tuli. Nyt aloitti juuri viimeisen asiakkaan tatuoimisen ja kestää vielä pari tuntia. Sieltä lähtee pikkujouluihin ja kotiin tulee ehkä aamuyöstä. Huominen menee krapulassa maatessa. Eli koko viikonloppu kun minulla oisi vapaata, niin miestä ei pahemmin näy. Harmittaa ihan hirveesti. Tänäänkään ei aamulla kerinnyt edes suukkoa antamaan kun nukkui niin pitkään ja itse heräsin lasten kanssa aikaisin. Olisihan se ollut ihan kiva edes pientä hellyyttä saada mieheltä. Mutta en sitä tule saamaan koko viikonloppuna :( Tekisi mieli laittaa miehelle viesti, että mahtaisiko ensi viikonloppuna olla aikaa jopa minullekkin. :/

harmittaa sekin, et koko hel*etin viikko menee niin, että minä olen lasten kanssa kaiken ajan. Ja koko viikonloppu menee samalla lailla myös. Miehellä pääasiassa aamupäivät vapaata, niin saa nukkua pitkään ja iltaisinkin sitten valvoo myöhään, koska ei väsytä. Lapset kun saa nukkumaan, niin haluaisin hellyyttä, mutta mies katsoo telkkaria tai on tietokoneella tai korjaa autoa ja kun sitten lähden nukkumaan, niin ei niin aikaisin vielä jaksa tulla sänkyyn, kun ei väsytä. Yöllä sitten koittaa minua herätellä seksin takia, mutta itsellä kun ei siihen aikaan silmät pysy auki, niin se on vähän huono. Viikollakin kerran herätteli aamulla 5 aikaan kun itselläni oli klo 6 kello soimassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No sellaista se välillä on kun on erilaiset vuorokausirytmit. Hyvähän se on että töitä riittää.

pitääkö sen miehen valvoa aamu 2 asti ja nukkua sitten lähemmäs puolillepäivin? Kun voisi olla kuten ennen :(

Yhteistyössä