V*ttu mä vihaan exsääni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
miten joku voi olla noin kuspää |O |O
kaikki lupaukset on sama ku heittäis paskan mukana viemäristä alaS!
kiva oltu 2 viikkoo kipeenä ja mä päässy kauppaan yms nyt olis ollu sen viikoloppu kattoo lapsia..joo mitä tää tekee |O ryyppää |O
olis vittu vetäny sen 2 viiko aikana mutta ei pitää just nyt ottaa,kiva pääse kauppaa tai mihinkään :headwall:
|O |O |O |O

onneksi se on ex. mutta asiaan... miten sä fiksu nainen oot joskus langennut noin paskaan mieheen?
mikä sua estää menemästä kauppaan tai muualle?

Alkuperäinen kirjoittaja lähivanhempi minäkin:
onneksi se on ex. mutta asiaan... miten sä fiksu nainen oot joskus langennut noin paskaan mieheen?
mikä sua estää menemästä kauppaan tai muualle?

sairaat lapset,niitä kun ei viittä raahata mukana tonne keskustaan ja on itekkin vie kipee..lähikaupassa pystyin kahden pienen kanssa pikaiseen hakeen jotain mutta siellä se valikoima on niin peetä ja hinta hirveetä ettei enää naurata.
ja miten lankesin,tota olen kysynyt monta kertaa iteltäni,tota samaa paskaa sain jo yhdessä olon aikana,sillon se vaan katos viikonreissuille ilmottamatta..auta armias jos mulla oli menoa ja olin sen viikkoja aikasemmin ilmoittanut hälle ei lapsia kattonu edes sillon..
joo paska mikä paska ja olen niin vittumainen et palaa kotionsa reissultaan se on tyhjä..verhot,astiat matot yms ja muut käyn kyllä hakemassa helvettiin huomenna vaikka olis pääkainalossa,sen verran kusipää osaan itekki olla :headwall:

Yhteistyössä