v*ttu mä sanon et toi äijä saa lähtee kaikiks tuleviks pyhiks äitelleen!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herrrrmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herrrrmo

Vieras
Ei oo mikään "mammanpoika" sillai et saattaa mennä viikkojakin et ei kuule äidistään eikä käydä siellä jne, mutta jukoliste.....

Rakennettiin omakotitalo ja nyt eka joulu uudessa ihanassa kodissa -ja sen kunniaksi halusin ihan itse tehdä ekan kerran elämässäni joululaatikot. Mun vanhemmat oli meillä syömässä ja kehuivat tosi hyviksi ruuat ja itsellekin maistui tosi hyvin, olin erittäin positiivisesti yllättynyt.

Mutta mun mies: "Ei meidän äidin perunalaatikkoo parempaa kyllä oo, kyllä meidän äiti tekee parempaa porkkanalaatikkoo vaikka tää tosi hyvää onkin, tää on jotenkin valjua tää kotikalja eikä mikään kotikalja oo niin hyvää kun meidän äidin tekemä.....jnejnejne"

Siis ei sanonut näitä kaikkia yhteen pötköön tai ruokailun aikana vaan tässä pitkin päivää. Jukoliste anoppi ei oo päivääkään tehnyt palkkatöitä vaan kasvattanut lapsia roppakaupalla kotona niin kai sillä nyt on aikaa muhittaa jotkut kotikaljatkin viikko tolkulla, kasvattaa varmaan maltaatkin ite!

Pikkusen kunnioitusta kun mä haluan nähdä vaivaa ja olen tosi onnellinen onnistumisestani niin yks tulee sössöttään äidistään ja äitinsä laatikoista. Tokasin sille kyl, et suksipa sinne äiteelles sitten jos on kerta niin parempaa. "No en mä sitä sillä tarkottanu, anteeks..." Joo et niin, mut kyl ottaa päähän. Ihan tyhmää jouluna (tai koskaan) tämmösestä hermojaan menettää, mut ei voi mitään....

Muuten ollut oikeen mainio joulu kyllä :D

no kyllä mäkin pahoittaisin mieleni. mutta ehkä ukot on just tollaisia. kun ennen oli niin ja ennen oli näin. ja kun äiti teki siten ja sä teet täten. ehkä ne ei tarkoita sitä sillä, että loukkais. ne on vaan jotenkin yksinkertaisia otuksia.

Meidän miesten on välillä vaikea tasapainoilla, kun pitäisi mielyttää teitä kaikkia naisia. Joten kehuja pitää yrittää jakaa tasapuolisesti aina silloin tällöin.

Ei oo helppoo tää miehenkään osa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jöylypykki;25291953:
Meidän miesten on välillä vaikea tasapainoilla, kun pitäisi mielyttää teitä kaikkia naisia. Joten kehuja pitää yrittää jakaa tasapuolisesti aina silloin tällöin.

Ei oo helppoo tää miehenkään osa :D

Emäntää ei saa koskaan loukata haukkumalla tämän tekemiä ruokia tai kehumalla vaikka mamin tekemiä paremmiksi.

[QUOTE="laina";25291996]Emäntää ei saa koskaan loukata haukkumalla tämän tekemiä ruokia tai kehumalla vaikka mamin tekemiä paremmiksi.[/QUOTE]

Juu, pelisilmä on ollut miehellä pikkuisen kateissa tässä tilanteessa.

Yhteistyössä