V*ttu ku sitä ei laihdu!! Ja kaikkeni teen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermomeneeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermomeneeeee

Vieras
Yli 5 kk laihdutusta takana. Helmikuun alusta pudonnut yhteensä 5 vaivaista kiloa!!!!! menee hermot!!!! Kaloreita menee oäivässä n. 1400-1600, urheilen vähintään 7 tuntia viikossa, mut ei auta. Paino ei tipu enää. Pitääkö vaan uskoo et nää loput kilot ei lähde ikinä? Mitat on nyt 166/58 ja 55 pitäisi päästä. Mutta en pääse. Ja ennenkuin kukaan sanoo et ei mun mitoilla tarvi laihduttaa niin tulkaa vaan kotsomaan mun hyllyvää perää ja roikkuvia alleja!!

Mitä mä teen? lopetanko syömisen kokonaan??

Ooks tosissas? Noilla mitoilla sun mitään laihtua pidä, vaan kiinteyttää. Mene salille ja pyydä yksilöllinen kunto-ohjelma. Tarvit lihaksia niitten luitten päälle!

Jospa syötkin liian vähän? Pidä yksi "mässypäivä" välissä, niin saat aineenvaihdunnan taas kuntoon, kun elimistö tajuaa että kyllä sitä ruokaa saakin, eikä tartte kaikesta fläsästä pitää kynsin hampain kiinni.

Viisi kiloa on kuitenkin pudonnut, se on hieno asia, muista se! Laihdutus on pitkäaikainen prosessi. Jos pudotus jatkuu samaan tahtiin, lokakuussa painat jälleen 5kg vähemmän. :)

Ja lisäksi kannattaa käydä kuntosalilla, ja treenata ihan kunnon painoilla. Lihakset ei kasva miesmäiseksi vahingossa mitenkään, tai sitten sulla on tiedossa huippu-ura kehonrakentajana. :D Mutta laihakin voi näyttää läskiltä, lihaksia jos on sopivasti, on ulkomuotokin kiinteämpi.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ooks tosissas? Noilla mitoilla sun mitään laihtua pidä, vaan kiinteyttää. Mene salille ja pyydä yksilöllinen kunto-ohjelma. Tarvit lihaksia niitten luitten päälle!

No kuules, kun mä käyn siellä ja salilla 3 krt/viikossa ja noudatan sitä yksilöllistä ohjelmaa. Onhan nuo lihakset kasvaneet mutta samat läskit ne siinä päällä löllyää. Salin lisäksi spinningiä/bodypumppia/juoksua 3 krt/viikossa. En oikeesti jaksa enempää liikuntaa!

Kuulostaa hyvältä tuo liikunta, määrältä ja monipuolisuudeltaan. Olisko niin, että vain aika tepsii ja olet liian ankara itsellesi. Minulla sama pituus, mutta enemmän painoa ja mielestäni näytän hyvältä. Liikun n. 10h viikossa ja lapseni ovat vanhempia. Kyllä se vain vaatii oman aikansa päästä eroon vauvalöllöistä. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Hahaa... niin tuttua, mun vanhat mitat oli 165/59 ja ain oli laihdutusurakkaa vaik muille jakaa... Kahden raskauden ja masennuksen jälkeen vaaka heilahtaa yli 80 kiloa, nyt sitä urakkaa on oikeasti! Koskaan en tajunnut et olin ennen ihan normi, ja ennen kakkosta mitat 165/75 ei nekään ollut pahat...
Noh, nyt tippuu, hitaasti mutta hitaasti, samassa ajassa -4kg, ilman liikuntaa ja rajattomalla mässäämisellä! ;)

Yhteistyössä