Sanokaas mulle miten voi olla mahdollista saada 400? mätkyjä,vaikka verokortille oli jäänyt "varaa" vielä yli 10000? tienata?!
Mä en meinaan ymmärrä |O :kieh: :headwall:
Mä en meinaan ymmärrä |O :kieh: :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mulle ei ole vielä tullu edes päätöksii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:annakku arvaan, oot ollu kotihoidontuella?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Onko matkakulut huomioitu verokortissa? Ehdotuksessa niitä meinaan ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko verokorttia laskettaessa esim. asuntolainan korkovähennyksiä jotka eivät sitten toteutuneetkaan
oliko verokortti kausi vai porras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko verokorttia laskettaessa esim. asuntolainan korkovähennyksiä jotka eivät sitten toteutuneetkaan
Mä maksoin alkuvuonna melko vähän veroa ja sit kun se meinasi ylittyä,niin kävin nostattaa verokortin rajaa ja se pomppaskin yli 40%:iin.
Mutta siihen verokorttiin jäi vielä tienattavaa yli kymppitonni,miksi mä sain mätkyjä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko verokorttia laskettaessa esim. asuntolainan korkovähennyksiä jotka eivät sitten toteutuneetkaan
Mä maksoin alkuvuonna melko vähän veroa ja sit kun se meinasi ylittyä,niin kävin nostattaa verokortin rajaa ja se pomppaskin yli 40%:iin.
Mutta siihen verokorttiin jäi vielä tienattavaa yli kymppitonni,miksi mä sain mätkyjä :/
No tää saattaakin selittää tilanteen. Jos maksoit loppuvuodesta tota 40% niin olisko se laskettu niin että jos olisit tienannut sinne rajaan asti niin se alkuvuoden verotus olis tasaantunut. Nyt kun et tienannutkaan sitä 10000? mikä oli siihen korttiin vielä laskettu, niin et myöskään maksanut niitä veroja tarpeeks, tasaaksesi sitä alkuvuoden vajetta. Olipas vaikeesti selitetty... ymmärsitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko verokorttia laskettaessa esim. asuntolainan korkovähennyksiä jotka eivät sitten toteutuneetkaan
No tää saattaakin selittää tilanteen. Jos maksoit loppuvuodesta tota 40% niin olisko se laskettu niin että jos olisit tienannut sinne rajaan asti niin se alkuvuoden verotus olis tasaantunut. Nyt kun et tienannutkaan sitä 10000? mikä oli siihen korttiin vielä laskettu, niin et myöskään maksanut niitä veroja tarpeeks, tasaaksesi sitä alkuvuoden vajetta. Olipas vaikeesti selitetty... ymmärsitkö?
Kyllä mä nyt jotain ymmärsin,mutta toihan on ihan väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko verokorttia laskettaessa esim. asuntolainan korkovähennyksiä jotka eivät sitten toteutuneetkaan
Kyllä mä nyt jotain ymmärsin,mutta toihan on ihan väärin![]()
No en mä oikeesti tiedä voiko se noin mennä.. kunhan arvelin.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinaakohan se ninatt olla loppuvuoden 0%lla tän jälkeen... mulle kävi ihan samalla tavalla aikoinaan et mätkyt pläjähti! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinaakohan se ninatt olla loppuvuoden 0%lla tän jälkeen... mulle kävi ihan samalla tavalla aikoinaan et mätkyt pläjähti! |O
Mikäs juttu tää on?