v-pen mega - milloin alkaa vaikuttamaan?

Mykkä kissa on mauton

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
1 805
0
36
Hermot menee ja raskaasti ketuttaa!!
Viisaudenhammas osoittaa mieltään ja sain v-pen mega kuurin kymmeneksi päiväksi. Nyt on toinen päivä menossa + että maanantai-iltana otin yhden tabletin ja mitään mullistavaa ei ainakaan vielä ole tapahtunut.
Kuinka kauan kestää ennenkuin alkaa puremaan?
Tiedän ettei varmaan heti kun kuurikin on pitkä, mutta joko lähipäivinä?
Kipulääkkeeksi sain burana 600 mg mistä ei kyllä ole mihinkään |O
Olen ottanut 800mg buranaa ja 1000mg panadolia ja silti kestää tunnin ennenkuin vaikutus alkaa.
On tämä nyt hiukka parempi kuin maanantaina, mutta pientä jomotusta lähes koko ajan.
Kyllä hammaskipu on p...amainen kipu!

Sain saman kuurin ja alotin syömään sunnuntaina. Nyt vasta alkaa helpottaa sen verran ettei tarvi vetää kipulääkkeitä koko ajan lisänä. Toivottavasti sulla alkais nopeasti helpottaan, tää kipu on kyl helvetistä!! Nyt mulla ei onneks enää ole niin pahana se kipu mitä esim. ma, koko leukaluuta jäyti.

Mulla oli just hiljan tuo samainen kuuri ja vasta viimeisenä päivänä kuuria alkoi helpottamaan. Ja hammastulehdukseen oli. Ehdin jo soittaa lääkäriin ja sanoa ettei kuuri auta mitään, nostivat sitten annostuksen 4 tbl. päivässä.

Ota sitä Buranaa ja Panadolia vuorotellen siten ettei kipu missään vaiheessa pääse kovaksi.. kun mul lapsi sairasti sain ohjeeksi et 4h välein vuorotellen Buranaa ja Panadolia..

Okei, kiitoksia teille tiedoista!

Tää on kyllä niin pepusta |O Just puoli yksi otin buranaa 800mg + panadolia 1000mg ja tunnin kärvistelyn jälkeen vaikutus alkoi. No, menin sitten äsken syömään ja taas jomottaa |O
Ja kiitos myös kaisalle, alan nyt jatkossa vuorotteleen buranaa ja panadolia.
Kiva kun sain teiltä tietoa, että helpotusta on kumminkin tulossa :)

Yhteistyössä