E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ja mulle taas lääkäri sanoi, että kannattaa ottaa toi ruuan kanssa niin ärsyttää mahaa vähemmän :-O Että tuskinpa menee hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ja mulle taas lääkäri sanoi, että kannattaa ottaa toi ruuan kanssa niin ärsyttää mahaa vähemmän :-O Että tuskinpa menee hukkaan.
Sulle lääkäri on neuvonut silloin väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Mulle sanottiin viimeeks että maitotuotteita kannattaa välttää just nuo ajat mitä mainitsit mut muuten kyllä saa syödä
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Mulle sanottiin viimeeks että maitotuotteita kannattaa välttää just nuo ajat mitä mainitsit mut muuten kyllä saa syödä
Antibiootteja on monenlaisia. Toiset otetaan nimenomaan ruuan kanssa, toiset tyhjään vatsaan... ei voi yleistää.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Mulle sanottiin viimeeks että maitotuotteita kannattaa välttää just nuo ajat mitä mainitsit mut muuten kyllä saa syödä
Antibiootteja on monenlaisia. Toiset otetaan nimenomaan ruuan kanssa, toiset tyhjään vatsaan... ei voi yleistää.
Niin on, mutta kyseessä oli juuri tuo V-pen mega kuuri