v**** mies lähti pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei halua olla mustana tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei halua olla mustana tänään

Vieras
Vaikka emäntä jäi kotiin itkeen silmät punasina,niin sinne meni prkl.Yritin pyytää ettei kuiten jois,mutta kai nyt jokainen tietää ettei siellä lasiin syljetä.Kuinkahan on sekasin ku sieltä palailee....Lupas että tulee ajoissa,mutta en niinkö niin jaksa sitä uskoa,taitaa olla ajoissa AAMULLA kotona....
Nyt moni varmasti miettii et miks se äijä nyt ei sais pikkujouluissa ryypätä,niin voin kuulkaa vakuuttaa että meillä on opittu ettei tuolle ukolle viina sovi ja ongelmia JOKA KERTA kun on viinaa ottanut ja kerran jo oltiin eroamassa tämän ongelman takia ja sillon tuo muka lupas että kyllä hän voi olla myös juomatta,esim baarissa voi pitäytyä alkoholittomissa jne. JA VITUT!!!Katotaan kuinka se on alkoholiton olut maistunut tänään.
Anteeksi mut pakko oli johonki tätä kiukkua/pahaa oloa päästä purkaan...

En ymmärrä mitä teet tuollaisen miehen kanssa. Jos noin pitää vahtia juomista/juomattomuutta, en mä jaksaisi. Ei se mihinkään muutu vaikka lupaa, alkoholistit harvoin siihen noin vaan kykenee.

Käykö miehesi usein juhlimassa? jos ei käy, niin mielestäni ei haittaa vaikka vähän lähtisikin lapasesta. Olettaen kuitenkin, että hän ei sinua hakkaa, petä tms, vaan on vaan känniääliö.

Siis minkälaisia ongelmia teille hänen juomisestaan tulee? 90% suomalaisista miehistä varmaan käyttäytyy joskus hölmösti alkoholin vaikutuksen alaisena (sekä naisista), ei kannata ehkä ottaa niin vakavasti?!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
onkohan se mun miehen kanssa samoissa juhlissa?
Mun osaa kyllä juoda niin, että se jaksaa aamulla nousta kahdeksalta. Sen samanikäinen kollega ei osaa...

No miksi pitäisi nousta aamulla klo 8, jos on ollut edellisenä iltana juhlimassa?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
millainen sun miehes on kännissä?

Ensinnäkin se on ärsyttävä jankkaaja.Sit ku tarpeeksi ottaa,niin silmistä huomaa et nyt on ottanu liikaa,en tunnista siinä humalaisessa ukossa omaa rakasta.Hankala selittää. Sit ku ottaa vielä jokusen viski paukun niin sitä ei viitti kattoo eikä kuunnella erkkikään.Lopulta voi käydä niin et saa poliisit soittaa hakeen sen talteen.... semmonen mukava lupsakka mies :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis minkälaisia ongelmia teille hänen juomisestaan tulee? 90% suomalaisista miehistä varmaan käyttäytyy joskus hölmösti alkoholin vaikutuksen alaisena (sekä naisista), ei kannata ehkä ottaa niin vakavasti?!

Jep, sillä minäkin haluaisin tietää tarkemmin mitä ongelmia aiheuttaa. eli onko ne ongelmat tosiaan miehellä vaiko ap:lla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ensinnäkin se on ärsyttävä jankkaaja.Sit ku tarpeeksi ottaa,niin silmistä huomaa et nyt on ottanu liikaa,en tunnista siinä humalaisessa ukossa omaa rakasta.Hankala selittää. Sit ku ottaa vielä jokusen viski paukun niin sitä ei viitti kattoo eikä kuunnella erkkikään.Lopulta voi käydä niin et saa poliisit soittaa hakeen sen talteen.... semmonen mukava lupsakka mies :)

No eihän tuo kuulosta yhtään pahalta! Sitäpaitsi eihän sinun häntä siellä tänään tarvitse kännissä katsoa!

Eli ihan perusmies. Eiköhän kaikki ole kännissä ärsyttäviä jankkaajia, joiden juttuja ei kyllä selvinpäin kestä.

Mutta miksi pitää poliisit soittaa? Käykö käsiksi?

No mun mies jankkaa ja selittää kaikkee, mutta mä en kuuntele, nyökkäilen ja vastaan joo joo :D ja poistun nukkumaan tms. niin jaaritelkoot vaikka itsekseen ellei puhelimen päähän saa ketään kuuntelemaan -onko tuo nyt niin paha? Ja jos se on pukkujouluissa niin eipä jaarittele sulle, vaan työkavereilleen? ;) Ole nukkumassa kun se kotiutuu niin ei tarvitse "keskustella" sen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Tosi ikävää :(

Sun täytyy sitten kun mies on selvinnyt tehdä selväksi että se on todella sä tai viina. Ja jos ei ite pysty lopettamaan niin varaatte ajan vaikka a-klinikalle.

Siis ei se tod. juo usein (ehkä just siks ku oon tällanen pirtti hirmu kyttääjä) mut sit harvoin ku pääsee (just pikkujoulut tms) niin ihan pelottaa miten se sillon repäsee...
Ja n. vuosi sitte kuten tuolla edellä jo mainitsin niin tein selväksi et ei voida jatkaa yhdessä jos viinaa ottaa,mut näköjään tuollaset lupaukset on helppo pettää....

nyt ihan oikeasti jää jankkaamiseksi, eikä ala riehua, niin tuo kuvaamasi on ongelmakäyttöä vain jos toistuu usein, esim. joka viikonloppu on jo perheelliselle liikaa kännätä mun mielestä.
Muuten mielestäni teillä on aika erilainen arvomaailma..

Sun täytyy sitten kun mies on selvinnyt tehdä selväksi että se on todella sä tai viina. Ja jos ei ite pysty lopettamaan niin varaatte ajan vaikka a-klinikalle.

Siis ei se tod. juo usein (ehkä just siks ku oon tällanen pirtti hirmu kyttääjä) mut sit harvoin ku pääsee (just pikkujoulut tms) niin ihan pelottaa miten se sillon repäsee...
Ja n. vuosi sitte kuten tuolla edellä jo mainitsin niin tein selväksi et ei voida jatkaa yhdessä jos viinaa ottaa,mut näköjään tuollaset lupaukset on helppo pettää....

Hey ihan oikeasti! Tollasen syyn takia ette voi jatkaa yhdessä! Jos mies kerran pari vuodessa juo?!! Ei voi olla oikeasti tollaisia naisia. Sääliksi käy miestäsi..

Ohhoh...mie kyllä ymmärtäisin nuo siun ukaasit jos mies ois väkivaltainen kännissä tai vastaavaa...mut se, et jaarittelee yms. ni voi kamala sentään. :whistle:

Kenties kannattaisi antaa ottaa olutta vähän useemmin niin oppisi ehkä käyttämään sitä sivistyneesti eikä vetäisisi perseitä aina kun pääsee ryyppäämään.

Siis sä olet absolutisti? Etkä sitten anna miehenkään juoda oikeestaan koskaan?

Jep, sillä minäkin haluaisin tietää tarkemmin mitä ongelmia aiheuttaa. eli onko ne ongelmat tosiaan miehellä vaiko ap:lla.

no jos tavaroiden (esim tietokone ja ikkuna) hajottaminen,itsemurhalla uhkailu,itsensä viiltely ja minuun käsiksi käymisen uhkailu (kerran olen nyrkistä saanut) ovat normaaleja känniääliön tapoja,niin ei meillä sitten mitään ongelmia ole...

Yhteistyössä