V**** mä vihaan tota kusipää ukkoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa kirjautua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa kirjautua.

Vieras
Eilen sanoinkin et se lähti viihteelle!
Vittu tuo mulkku alkaa laitella mulle puolen yön jlk viestiä, että mä oon kuulema humalassa ym!! Mä oon raskaana lasten kans kotona, enkä ole ikinä tippaa edes raskaana ottanu!!!
Sitten se laittaa 3.00 viestin, että "oon juonu 4 kaljaa ja kaverinsa luona nukkumassa"
Sitten soittaa 4.00 itkee ja volisee: "mä rakastan sua! korvaan sulle tämän."YMYMYMYMYM!!! Ja valehtelee olevansa kävelemässä baarista X tänne kaverilleen!
Sitten se tulee 5.00 ympäripäissään autolla kotia 36 km:n päästä ja sanoo olleensa baarissa Y!!!!!
Vittu nuo molemmat kapakat menee 2.30 kiinni!!! Missäpä on herra ollu!!!
Ja saatana mä oon sanonu, että kerrankin kun ajaa kännissä autolla lähtee tästä perheestä! Odotan että herää ja sitten saa painua äitinsä helmoihin ja hyvin joutuin!!!

moderaattori muokkasi otsikkoa

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako arvata? Ikää on herralla varmaan parinkympin tienoilla??

25 fyysisesti! Henkisesti noin 13!

Ne on pentuja vielä tuossa iässä.
Terv. 33vuotiaan karvasen lapsen vaimo :laugh:

Vaikka ois kuinka pentu, niin laki ei anna ajaa kännissä autoa, eikä nussia toisia akkoja vaimon selän takana.
Joten menköön kotia kasvamaan siihen 40-vee jos sitten ois hankkinu jo järjen itselleen ja osais kuoria pottuja!

Vaikka ois kuinka pentu, niin laki ei anna ajaa kännissä autoa, eikä nussia toisia akkoja vaimon selän takana.
Joten menköön kotia kasvamaan siihen 40-vee jos sitten ois hankkinu jo järjen itselleen ja osais kuoria pottuja!

Juu, tiedän.
Rattijuoppous on rikos.
Mutta mistä tiedät, että on ollut nussimassa toisia akkoja?

Hyvä! :flower:

Sun olisi pitänyt yöllä pirauttaa konstaapeli korhonen paikalle, sakot ja putkareissu olisi varmaan ollut hyvä opetus siitä mikä on mielipiteesi humalassa ajamiseen.
Todennäköisesti ei olisi vaimon edessä edes kehdannut kiistää..

Toki tuo kirpaisee ehkä teitäkin silloin, ja voi aiheuttaa vastareaktion ---> Esim. Lähdön äidin helmoihin, mutta ainakaan viesti ei olisi jäänyt epäselväksi.
Muihin epäilyihin en osaa ottaa kantaa.

Juu, tiedän.
Rattijuoppous on rikos.
Mutta mistä tiedät, että on ollut nussimassa toisia akkoja?

Juuri siitä, että soitti neljän aikaan, oli ulkona kävelemässä ja väitti kävelevänsä baarista, joka siis oli mennyt kiinni jo 2.30. Ja itki, että mitä hän voi tehdä, että annan anteeksi ja hän rakastaa vain minua ymymym... Miksi siis valehteli olevansa baarissa, joka oli kiinni ja miksi oli niin hädissään ja itki! :headwall:

Yhteistyössä