V*ittu näihin supistuksin menee jo hermo!!

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Rv 36+6 ja viikonlopusta lähtien supistellut päivittäin kipeesti 20 kertaa päivässä vähintään ja välillä tosi tiheestikin jonkin aikaa, kunnes taas loppuvat kuin seinään. Oma olo alkaa olemaan jo niin puhki tähän että nyt oikeesti lentää jo herran perkuleita täällä kun ei vaan enää jaksa |O |O |O

Syntyis jo sitten jos noin tarvii supistaa eikä vaan huojais mua :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kanssa ja myötä:
Rv 24 asti supisteli pikkuhiljaa voimistuen. Kerran hain estolääkkeitäki osastolla... Ja kiusas peekule mua melkeen laskettuun asti!!

Mullakin koko raskauden ajan tullut supistuksia ja pakkolevossa joutunut olemaan ja näin ollen saikulla melki koko raskauden. Kiusaavat pirulaiset jo mahassa ollessaan :saint:

Tsemppiä sinulle! Teidän kyllä tunteen, sillä kun viimeisintä odotin, niin mulla oli kans nuita aikaisia kipeitä supistuksia ihan yllin kyllin. Vallankin aamuyöstä, viimeisen kk:n aikana sain hypätä ylhäällä kiitettävästi että josko sitä nyt lähdettäs sairaalalle, kun oli supistellut parin tunnin verran ja niin hiivatin kipeästi...mutta sitten ne loppuivat kuin seinään...Mulla meni kaiken huipuksi yli :kieh: ...mutta kontrollitarkastuksessa olikin paikat sen verran kivasti auki, että se olikin sitten menoa... Mutta - koeta jaksaa, vaikka tuskaiselta ja ärsyttävältä varmasti tuntuukin, lopputulos häämöttää :)!

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Tsemppiä sinulle! Teidän kyllä tunteen, sillä kun viimeisintä odotin, niin mulla oli kans nuita aikaisia kipeitä supistuksia ihan yllin kyllin. Vallankin aamuyöstä, viimeisen kk:n aikana sain hypätä ylhäällä kiitettävästi että josko sitä nyt lähdettäs sairaalalle, kun oli supistellut parin tunnin verran ja niin hiivatin kipeästi...mutta sitten ne loppuivat kuin seinään...Mulla meni kaiken huipuksi yli :kieh: ...mutta kontrollitarkastuksessa olikin paikat sen verran kivasti auki, että se olikin sitten menoa... Mutta - koeta jaksaa, vaikka tuskaiselta ja ärsyttävältä varmasti tuntuukin, lopputulos häämöttää :)!

Odottavan aika on niin pitkä, kun mahakaveri pitää jatkuvassa jännityksessä onko nyt vaiko eikö ole sen aika :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
:hug:

Mä jo luulin olevani ainoa. Nyt tää on ollu 3 päivää jo aivan hirveetä, joka toinen tunti mietin pitäiskö lähteä sairaalaan, ja sitten taas mitään ei tapahdukaan.

Tulis pihalle, jos meinaa kerran tulla, vauvat on niiiiiin paljon helpompia vatsanahan toisella puolella |O

Mitkäs tänään on fiilikset? Eteneekö?

Mä jo luulin olevani ainoa. Nyt tää on ollu 3 päivää jo aivan hirveetä, joka toinen tunti mietin pitäiskö lähteä sairaalaan, ja sitten taas mitään ei tapahdukaan.

Tulis pihalle, jos meinaa kerran tulla, vauvat on niiiiiin paljon helpompia vatsanahan toisella puolella |O

No niin on |O

Paljon sulla on viikkoja? Rassaa nyt eniten se, että ne supparit on kipeitä jotka saa puuskuttaan. Olis ees harjotussuppareita, niin ei olis niin väliäkään. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:

Mitkäs tänään on fiilikset? Eteneekö?

Kyllähän se taas illalla supisti, sen paskan latomisen jälkeen.

Nyt fiilis, selkä on ihan päreinä (sen paskan latomisen jälkeen) ja kädessä on edelleen rakkula kun kävin töissä lakaisemassa. Supistukset on edelleen näitä ihan samoja.
Että ihan niin hyvin etenee :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:

No niin on |O

Paljon sulla on viikkoja? Rassaa nyt eniten se, että ne supparit on kipeitä jotka saa puuskuttaan. Olis ees harjotussuppareita, niin ei olis niin väliäkään. :kieh:

38+hilut.
Ja sehän se, kun ne alkaa jo vetää mukavasti etukumaraan. Vauvakin on jo viikon ollut niin alhaalla, ettei neuvolan täti tahdo enää löytää päätä mahan päältä kokeilemalla, mikä tietysti tekee liikkumisesta ja isompien muksujen ja elukoiden kanssa touhuamisesta tooooosi helppoa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja d:
ei se vauva niitä supistuksia aiheuta, turha sitä syyttää.

No ohhoijjaa.
Sitten kun se vauva on pihalla, niin onhan niitä jälkisupistuksia hetken jos on, mutta elämä nyt vaan ylipäätään on vauvan kanssa ihan pikkasen helpompaa, kun se on erillinen osasensa.
Jos sen sanominen ääneen (tai kirjoittaminen julkiselle foorumille) on jotenkin väärin, niin yläkulmassa on punaisella pohjalla valkoinen rasti. Paina siitä ja lähde ostamaan löysempi pipo.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
ei se vauva niitä supistuksia aiheuta, turha sitä syyttää.

No ohhoijjaa.
Sitten kun se vauva on pihalla, niin onhan niitä jälkisupistuksia hetken jos on, mutta elämä nyt vaan ylipäätään on vauvan kanssa ihan pikkasen helpompaa, kun se on erillinen osasensa.
Jos sen sanominen ääneen (tai kirjoittaminen julkiselle foorumille) on jotenkin väärin, niin yläkulmassa on punaisella pohjalla valkoinen rasti. Paina siitä ja lähde ostamaan löysempi pipo.

Ei täällä saa valittaa alkuraskauden pahoinvoinnista eikä saa valittaa, kun on niin pirun tuskanen olo loppua kohden. Eikä saa olla ilonenkaan mistään :kieh:

Tänään toivottavasti neuvolatäti ei erehdy kysyyn mitä kuuluu, kun olotila on tasan niin tuskainen että minähän annatan tulla sitten ja kunnolla |O

Yhteistyössä