uuuuuuh mä näin värikkään pipsan miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inkku"

Vieras
pipsaki oli mukana mut damn toi mies oli komee mite tommonen akka on voinu saada noi komee miehe??? ette ikinä arvaa misä näin noi grillijonos!!!!!! pipsa kyl otti salaati ja se mies otti maksuperunat. koetin iskeekki sitä miestä mut se ei huomannu mua mikä mus muka oli vikana? oon paljo kauniimpi ku toi pipsa ja puolet laihempiki mikä on ettei miehel kelvannu hyvä pil....?

Jaa-ah, oliskos se vaikka silleen erikoinen mies, että osaa arvostaa muutakin kuin timmiä persettä... Vaikka sisäistä kauneutta, huumorintajua, mukavaa luonnetta, älykkyyttä... Ja onhan sekin ihan tunnettu fakta että toiset tykkää muhkummasta!

[QUOTE="inkku";27047352]eheheh mut ei tol pipsal oo huumoritajuu ei mukavaa luonnetta ku se on ylimielinen lukijoilleen ja älykkyys en viitti ees alottaa[/QUOTE]

Analysoitko blogin perusteella vai tunnetko oikein henkilökohtaisesti?

Tuosta ammatista vielä: minkä ammatin sinä olet säkenöivällä älylläsi valinnut, paremman varmaan kuin pelkkä siivooja?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="inkku";27047352]eheheh mut ei tol pipsal oo huumoritajuu ei mukavaa luonnetta ku se on ylimielinen lukijoilleen ja älykkyys en viitti ees alottaa[/QUOTE]

Ai sinä taas! Minua jotenkin liikuttaa tuo sinun pakkomielteesi Pipsaa kohtaan:) On minullakin inhokkini, mutta en jaksa nähdä vaivaa heidän takiaan sen vertaa, että kirjoittaisin heistä yhtikkä minnekään. Se kaikki energia minkä käytät Pipsan elämän seuraamiseen on sinun omasta ajastasi ja elämästäsi pois, joten mieti kuinka paljon aikaa haluat siihen käyttää.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Minä pulestani tykkään Pipsasta enkä yhtään ihmettele etteikö iso osa miehistä ottaisi mielellään nois rempseää, iloista ja itsevarmaa naista rinnalleen!

Itse kuulun hoikkien "tylsimysten" leiriin ja ihailen Pipsan aitoutta ja avoimuutta <3