http://www.hilavitkutin.com/2008/12/12/lateksivakuumisanky-niille-joille-mukavuus-ei-ole-ykkosasia-makuuhuoneessa/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Imurin tehokkuudesta riippuen hengenvaarallinen kapistus. Kuristajakäärmeet sen osaavat: tiukentavat otetta kun olet hengittänyt ulos. Et enää saa vedettyä ilmaa keuhkoihisi ja tukehdut. Tämä tekee saman koneellisesti. Jos kaverikaan ei himoiltaan huomaa, ettei rintakehä enää kohoile ja huulet ovat muuttuneet sinisiksi, niin se on sitten menoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä ihmisen saa noin sekaisin, että menee tohon sisään?
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä ihmisen saa noin sekaisin, että menee tohon sisään?
Kyllästyminen kesympiin leikkeihin. Jotakuta kiihottaa lateksin kosketus koko iholla ja avuttomuuden tunne, toisen armoilla oleminen... nälkä kasvaa syödessä. Mikään ei riitä ja sitä täydellistä orgasmia ei saavuteta koskaan. Minulle sekä sitominen että sidottuna oleminen on vastenmielinen ajatus. Minulla on omat kummallisuuteni, mutten kerro niistä julkisesti. Enkä kyllä yksityisestikään: minun perversioistani ei olisi mitään hyötyä seksielämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä ihmisen saa noin sekaisin, että menee tohon sisään?
Kyllästyminen kesympiin leikkeihin. Jotakuta kiihottaa lateksin kosketus koko iholla ja avuttomuuden tunne, toisen armoilla oleminen... nälkä kasvaa syödessä. Mikään ei riitä ja sitä täydellistä orgasmia ei saavuteta koskaan. Minulle sekä sitominen että sidottuna oleminen on vastenmielinen ajatus. Minulla on omat kummallisuuteni, mutten kerro niistä julkisesti. Enkä kyllä yksityisestikään: minun perversioistani ei olisi mitään hyötyä seksielämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä ihmisen saa noin sekaisin, että menee tohon sisään?
Äläs yritä, ellei sulla ole edes kokemusta.
Vaikka mä tykkään olla täydellisesti toisen vallassa, saan kyllä täydellisiä orgasmeja jopa omakätisesti.
Miksi aina pitäisi väheksyä toisten tapoja nauttia?