¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤ vol. 3


Kokeillaan vielä kerran ja sitten mie luovutan tän pinon suhteen.

Eli seuraavalle lennolle.
Toisen lennon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1523695,50#m17917385
Ensimmäisen lennon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1487810


Pieni alku breeffi tähän mahdollisille uusille kanssa matkustajille:

Pino kaikille, jotka haluavat pudottaa ja pitää tavoitepainonsa. Vanhat ja uudet tervetulleita. Jakaa asioita elämäntavoista, liikunnasta, ravinnosta ja normaali arjesta, sekä juhlasta. Kaikista maan ja taivaan ja avaruuden asioista täällä kuulumisia vaihdellaan. Persuuksille potkitaan (luvan kanssa tietenkin) ja tukea annetaan. Ja vaikka oltaisiin pinotettu jo vuosi, niin mukaan uudet tulkaa.

Kaikilta halukkailta kerään tuohon seuraavaan viestiin painonpudotuksen, lähtökohdat ja perustiedot, sekä elämänmuutoksen ensiaskeleet. Painoaan kertomaan haluttomat ihmiset ovat kuitenkin yhtä tervetulleita ja samanarvoisia.
[Tietoja ¤ Ikä ¤ Pituus ¤ Aloituspaino ¤ Tavoitepaino ¤ Tapa]


TERVETULOA vol. 2 lennolle "bikinit päälle kesäksi"!
~Päämäärä ei välttämättä ole painon pudottaminen, vaan energisemmän, kevyemmän ja iloisemman elämäntavan löytäminen.~

Oli se kesä sitten ensi kesä tai kesä sitten vuoden päästä. Uimapuvulla ja sharongilla. Mutta pelkissä punaisissa kumisaappaissakin pääsee mukaan!

Pääasia: että matka on mukava ja ympärillä on kannustavia ja lämminhenkisiä tovereita.


Hymiöiden selitykset
:attn: = odottaa päivitystä.
:wave: = uusi pinoilija.
:flower: = paino pudonnut.
:| = paino pysynyt samoissa.
:/ = paino noussut.
:x = paino halutaan jättää kertomatta tarkoituksella.
[ep = ei päivitystä] --> poistan tiedot 4:n ep jälkeen, mutta heti kun viestiä tulee pinoon palautan mielelläni palstailijan listaan.
 

? TUNDRA ? Ambrosine85 ?
?? PäivikkiV ?? Nöpö80 ??
??? HyppyKeppi ??? Jadelles ??? Luminka ??? Mirena-80 ???


Malina ¤ Ikä 28 ¤ Pituus 157,5
Tapa: Elämänhallinta: liikunta + ruokavalion tarkkailu [Kiloklubi].
Lähtö 63,5 ¤ Pudotus -4,1 ¤ Tavoite 54,o
bmi ennen 25,6 ¤ nyt 23,9
31-1o Nyt: ¤ 59,4 ¤ [-o,2] :flower:
Edelliset: ¤ [-o,4] ¤ [+o,1] ¤ [ep]

Marmatin74 ¤ Ikä 35 ¤ Pituus 175
Tapa: Ruokavalion muokkaus + herkut pois. Liikunnan lisäys.
Lähtö 98,1 ¤ Pudotus -3,8 ¤ Tavoite 8o,o
bmi ennen 32,o ¤ nyt 3o,8
31-1o Nyt: 94,3 ¤ [+o,1] :/
Edelliset: ¤ [ep] ¤ [-o,4] ¤ [ep]

anuaanua ¤ Ikä 35 ¤ Pituus 158
Tapa: Reductil
Lähtö 84,3 ¤ Pudotus -7,1 ¤ Tavoite 7o,o
bmi ennen 33,8 ¤ nyt 3o,8
:attn: 22-1o Nyt: ¤ 76,9 ¤ [ep]
Edelliset: ¤ [-o,5] ¤ [-o,3] ¤ [-o,4]

TUNDRA ¤ Ikä 31 ¤ Pituus 163
Tapa: Liikunta ja ruokavalio. [kiloklubi = ilmainen]
Lähtö 74,3 ¤ Pudotus -o,4 ¤ Tavoite 65,o
bmi ennen 28,o ¤ nyt 27,8
:attn: 18-1o Nyt: ¤ 73,9 ¤ [ep]
Edelliset: ¤ [+2,1] ¤ [-1,3] ¤ [-o,6]

Ambrosine85 ¤ Ikä 24 ¤ Pituus 172
Tapa: Uusi elämäntapa.
Lähtö 1o4,6 ¤ Pudotus -7,4 ¤ Tavoite -
bmi ennen 35,4 ¤ nyt 32,9
:attn: 2o-1o Nyt: ¤ 97,2 ¤ [ep]
Edelliset: ¤ [ep] ¤ [-1,4] ¤ [ep]
 

Perusta
Ennen ¤ 63,5 ¤ bmi 25.6
Nyt ¤ 59,4 [-o,2]

Aikaisemmat
¤ 41 = 59,5 [-o,4] ¤ 42 = 59,6 [+o,1] ¤ 43 = ep [-]

Treenit
http://treenit.net/q.php?q=MTU0NDVAMjAwOS05

Viikosta 44
Neljän päivän keskiarvopainot siis.. Kahtena päivänä paino oli 59, kahtena sitten enempi. Liikuntaa [arkikävelyä] kaikki puolitoista tuntia tällä viikolla.. Ollut veto pois. Koska ei ole ruoka maistunut. Pahimmillaan kcal vajeet ollut jopa 1200kcal/pv. Eli syönyt alle 800kcal/pv. Toisina päivinä rasvaa vain 10-35g eikä kasviksia juuri nimeksikään. Valitettavasti on kalorivajetta täytynyt korvata karkkipussilla [110g] tai sipseillä [75g].. Tietty mantelit ja kahvi.. Ei vain saa ruokaa alas. Ei tee mieli. Menkat kaks viikkoa myöhässä. Katellaan miten tää tästä jatkuu. Sko olin yhden päivän, muuten vain "tehnyt" kuvia ja ideoinut next viikkojen kuvauksia.

Noo sepä tästä. Jaksa yksin täällä höpötellä enempää. :|

Painon pudotus näkyy ja tuntuu
Niin joo - sain kuulla, että olen kuulemma laihtunut.. Kait se jossain näkyy [kuulemma kasvot kaventuneet].. Vaiks painoo pudonnut "vain" nelisen kiloa - noo mulle se on jo aika paljon, melkein puolet tavoitteesta. Tai no kilohan teoriassa kilo olis enään siihen 58 - käytännössä 1,4 kiloa - ekaan tavoitteeseeni.. Vielen oo lopullista päättänyt, mutta 56 seuraava, 54 sitä seuraava ja ehkä, jos "teiniksi" heittäydyn, niin 52.. Mutta epäilen etten sinne asti lähde pudotteleen.. Nyt oon jo suht tyytyväinen itseeni, että toi 54 voi olla jo - no liikaakin. Kattelee nyt..
 
Voi argh mikä viikko takana!!
Kuopuksen syntymäpäiviä vietetty virallisena päivänä keskiviikkona, sit eilen iltana ja tänään koko päivä. Nyt saa riittää vähäksi aikaa nämä synttäreiden järjestelyt. On se kumma, mitä pienempi mies niin sitä suuremmat juhlat! =)

Mulla on muutenkin ollut huono viikko, sillä paino oli keskiviikon punnituksessa 94,3 kg. Voi hittolainen. Mun pitää nyt kyllä ruveta pitämään ruokapäiväkirjaa, ei tästä taida muuten tulla mitään. Tuntuu että mä napostelen ihan koko ajan. Ja sit just noi leivät ja karjalanpiirakat (mun heikkouteni).
Niin, ja kuinka mä nyt olen syönyt tällä viikolla noiden synttäreiden takia.. Mähän saan paastota tästä eteenpäin tai muuten seuraavalla punnituksella plussataan ja reilusti. Voi itku ja hammasten kiristys!

Yleinen alakulo vaivaa kyllä täälläkin. En tiedä mistä johtuu, sillä yleensä mä todellakin tunnen eläväni syksyllä; nautin ruskasta, haravoinnista, pihan laitosta talvikuntoon, talven odotuksesta, kauniista syyspäivistä, kirpakoista ensipakkasista.
Jotenkin sitä ei nyt tänä syksynä ole päässyt samanlaisiin fiiliksiin.

Mutta tosiaan, marraskuu alkaa, ja täällä alkaa samalla puhaltaa taas kerran uudet tuulet eli ensimmäisenä otan sen ruokapäiväkirjan käyttöön. Katsotaan onko siitä yhtään apua painon pudotuksessani.
No, eikö tämä tästä. Nyt kyllä pitää painua pehkuihin, alkaa tässä menemään jo sanat ja tekstin aivan sekaisin kun silmät vaan väkisin uhkaa painua kiinni.. Mutta hyviä öitä ja tsemppiä kanssasisaret!
 

Alkuperäinen kirjoittaja marmatin74:
Mulla on muutenkin ollut huono viikko, sillä paino oli keskiviikon punnituksessa 94,3 kg.

Mun pitää nyt kyllä ruveta pitämään ruokapäiväkirjaa, ei tästä taida muuten tulla mitään.

Mähän saan paastota tästä eteenpäin tai muuten seuraavalla punnituksella plussataan ja reilusti. Voi itku ja hammasten kiristys!

Yleinen alakulo vaivaa kyllä täälläkin. En tiedä mistä johtuu, sillä yleensä mä todellakin tunnen eläväni syksyllä Jotenkin sitä ei nyt tänä syksynä ole päässyt samanlaisiin fiiliksiin.

No, eikö tämä tästä.
Lainaan muutamia lauseita ja kerron oman näkemyksen ja kokemuksen tai sen missä "olen menossa"- kun ei ite vielä töiltä ole saanut mentyä unille.

Muutama huono viikko sinne toinen tänne. Mutta stressaa ei piä. Koska stressaantuneena heittää lusikan nurkkaan helpommin.. Oon käsittänyt että stressi lisäis painoa, vaikkei juurikaan söisi normaalia kummemmin.. Mä pyrin huonoina viikkoina kuitenkin tarkkaileen ainakin painoa - jos en syömisiäni tai juomisiani jaksaisikaan tarkkailla.. Koska tiedän, ettei paino saa nousta takas yli 62,o.. Koska sitten mulla on vielä enemmän kurja fiilis. Mut luovuttaa en aio painoni kanssa se on aivan tärppi. Takuu varmasti pidän huolen, että tää tyttö pääsee takas sinne 55,o tai alle. En yleensä kuulu heihin, jotka sanoo "kyllä sitä selviää, kun päättää selvitä", mutta Nysten mulla on sellainen olo. Toivottavasti tuo olo tarttuu nyt opiskeluihinkin. Päätin ettei valokuvaamisesta tule minun ammattia - mutta :kele mä vien sen koulun läpi vaikka takaperin.

Ruokapäiväkirjan pitoa suosittelen kyllä enemmän kuin lämpimästä. Se auttaa kartoittamaan muutakin kuin ruuan määrää. Mä luulin, että söin tarpeeksi kasviksia - hevon kukkua - en tasan syönyt tasaisesti 400-600g päivässä. Toki on paljon päiviä kun kasviksia tulee 800-1100g aivan puoli huomaamattomasti. Mutta nopeasti ne unohtuu, jos en niitä tavoitteita ota. Niin kyl unohtuu rasvakin.. Mä nyt heitän tähän viel lyhyt muotoisen puollon Kiloklubia kohtaan. Koska kun sitä pari viikkoa on käyttänyt ja lisännyt ne perinteiset aamu- ja välipalat suosikkeihin - niin sen käyttö on suht yksinkertaista.. Kun ei ole turhan tarkka.. Sieltä nimittäin sit näkee grammoina [noo jaa prosentteina myös - mutta se on mulle turhaa, koska kalorivaje on sitä sun tätä] - sen mitä syö. Eli proteiinit ja rasvat eritoten. Myös kuidut ja kasvikset näkee grammoina paljon niitä saanut. Sekä ohjelma kertoo saatko tarpeeksi hyviä rasvoja. Eli onko niitä prosentuaalisesti tarpeeksi rasvojen joukossa. Tää on nimittäin tosi tärkee juttu. Rasvoista yleensä -- niin edes kalaa ja pähkinöitä syömällä ei saa kaikkia tarvittavia rasvoja. Pitäs käyttää pellavansiemen öljyä tms. Itse kun en käytä levitteitä [siis no en nyt toistaiseksi mitään - mutta juurikaan näitä kasvisrasva levitteitä] - en myöskään käytä öljyä ruuan valmistuksessa. Joten pitää jotenkin ottaa selvää mistä löydän Omega3:sta tarpeeksi.

Älähän Marmatin ala nyt paastota.. Et sie yhdistä synttäreistä liho kiloja. Tsemppiä vaan. Siirryt terveellisempään [normaaliin] ruokavalioon ja "aloitat alusta" taas pudottelun. =)

Yleinen alakulo on ollut meidän pinon [ja varmaan ehkä luultavasti en tiiä monen muunkin ongelmana]. Vaikka itekin tykkään syksystä toooosi paljon. Niin tänä syksynä olen huomannut, että pimeys vetää mielen aivan maihin.. Joskus tuntuu jopa suoranaista ahdistusta ja tarttee energia hukasta huolimatta sytyttää kaikki mahdolliset lamput koko kämppään - että pysyn ylipäätään järjissäni. Pitää ottaa tavoitteeksi liikkua tai edes istuskella pihalla tunti pari valosaan aikaan. Tuun muuten hulluksi. Päivätkin - se ainut valoisa aika menee studion pimeydessä - lamppuja säädellään, mutta nekin osoittaa muualle, kuin minuun. =) hih. Minä pysyn pimeydessä ja räpsin kuvia muistikortin toisensa jälkeen täyteen.

Marmatin - kyllä se siittä. Mii uskon sinuun!! Yrität nyt vaan nauttia viimeisistä "syksyn" hetkistä.. Kohta tulee lunta ja on muka valoisampaa - ei sitä ihan mustaa enään.. Ruska alkaa meidän kohdilta suomenmaata olla jo ohitse pikkuhiljaa, mutta varmasti.

Ps. Kivaa kun oot Marmatin mukana, vaikka vähän hiljaista meidän pinossa onkin.

Toki sen ymmärrän, ettei teillä muilla ole niin aikaa tämmöiseen.. Välillä vaan turhauttaa, kun ei ole omia pienokaisia pitämässä liikettä talossa.. Katellaan sitten tammikuussa, kun siukun esikoinen syntyy <3 miten kiireinen täti minusta tuleekaan. Ehdinkö vallan ollenkaan palstailemaan. ;) Kun ei oo omia, niin pitää hoidella sitten toisten vauvoja.

Tsemppiä Marmatin!
 
Hiljaisuus jatkuu tod.näköisesti minun osaltani :ashamed: Yritän ehtiä edes lukemaan, mutta hyvin satunnaiselta näyttää.. Pikkusen kortilla tällä hetkellä tämä oma-aika. Laihis jatkuu kokoajan, tosin vähän toisella kädellä tehden, mutta kumminkin..
Tsemppiä ja jaksamista kaikille ja Malinalle erityisesti kun olet jaksanut vetää meitä muita perässäsi :hug:

Anu
 
[/b]Malinalle ehdottomasti täältäkin :hug: tuesta ja tsempityksestä! Heti tuli paljon paljon parempi olo kun jutusteluasi/kommentointiasi luin, Kiitos!

Tänään aloitin sitten ruokapäiväkirjan pidon, tosin nyt alkuun ihan vaan ruutuvihkoon, mutta jospa minä joku päivä yrittäisin paneutua Kiloklubiin, jos sieltä sitten apuja saisi. Tosin heti mun ensimmäisen merkintä vihkoon oli 8 palaa suklaata (jäi täytekakkukoristeista yli ja ne niin kummitteli tuolla kaapissa että pakko oli näin suun kautta hävittää... :headwall: )

Muksut on päikkäreillä, mulla tuolla ruoka odottaisi, uunilohta ja salaattia, perunat taidan jättää väliin. Mulla on vaan jotenkin niin "huono olo", kun ei tee mieli ruokaa (vaikka kala on yleensä mun herkkua), sit jätän syömättä ja sit hetken päästä kauhon kaksin käsin kaapista jotain epäterveellistä. Tai sit väännän kattilallisen spagettia ja kermalla höystettyä jauhelihakastiketta. Just joo. :headwall: En tajua mikä mua vaivaa.
Sit kun mä pakotan itseni syömään terveellistä, mä syön sitä tosi mielellään ja ihmettelen mielessäni kuinka onkaan hyvää! Paitsi että sit taas hetken päästä mun on kamala nälkä.. ja sit meneekin jo jotain epäterveellistä. En tiä, heittteleekö mulla verensokerit vai mistä oikein tällainen johtuu.. ??

Mutta kyllä tässä sinnitellään eteenpäin ja nyt mä suuntaan tuon kalan ääreen.. :p

Jaksamisia muillekin!
 
Mä nyt kiskon teitä väkisinkin mukana niin kauan kunnes luikertelette irti. :p Mullei oo kuin aikaa..

Taas kipeänä.. En tiedä mitä tää on, mut tällä kertaa kurkku on ennemminkin ihan turvoksissa kuin kauhean kipeä. Nuhaa ja aivastelua. Mutta lämmön sijasta on alilämpöä. :/

Ruoka..En oo kirjaillut safkaamisia ylös.. Tänään kyl tainnut syyä melkein terveellisesti. Ei ruoka oikein maistu.. Syön lähinnä siks, etten olis ihan uupu. Ja sitten siks, että on tylsää tai että uskottelen itselleni, että ruoka on hyvää.. Ahmin itseni täyteen ja on äklö olo.. Siis vaikka syön vain puol desii [raakapaino] riisiä, purkintonnikalaa ja muutman rkl ketsuppia - pitää viel ahtaa itseensä sen jälkeen kurkku ja parikymmentä mantelia.. Maitoa menis taas miten paljon tahansa, mut yritän pysyy 2-3lasissa päivä. Vaihdoin hetkeksi kevytmaitoon - että saan rasvoja edes jostain.

Rasva.. Tietääkö teistä kukaan - onko maidon rasva parempaa, kuin ei rasvaa ollenkaan? Siis maidon rasva on - joo tiedän - huonoa rasvaa, mutta...

Juoksu.. Liikunnat jäänyt muutenkin. Piti antaa lepotauko juoksusta kintuille ja nyt ne on ok. Joten jos huomenna yhtään parempi olo, niin lähen kävelylenkille - pidemmälle sellaiselle [eli jotain 50-55min].. Kunhan maltan olla juoksematta. Juoksu tyylissä ongelma. On niin vaikeaa juosta kantapää edellä.. Vaikka mulla pitäs olla tosi hyvät voimat reisissä [ollut aina ja stepperi + aikaisempi baletti treeni antanut hyvät pohjat] - niin jotenkin tuntuu ettei vaan riitä voima juosta kauaa kanta edellä..

Kivoja viikkoja kaikille. :wave:
ps. Anu - kivaa että sinäkin jaksat tai ehkä ennemmin ehdit käydä täällä välillä..
 
Heipsis !

Olipas ihanaa aamulla katsoa ikkunasta ulos kun yöllä oli tullut lunta! No, ei nyt mitään suuria kinoksia mutta valkoinen peite kuitenkin.. Hyvinhän tuo on nyt jo tässä aamun mittaan sulanut pois mutta piristi mieltä kuitenkin.
Tämän viikon punnitustulos ei niin mairea ollutkaan, 94,0 kg. Mutta eipä noussut sentään eli ihan hyvä suunta kuitenkin. Jepulis jee..
Meillä on kuopus ollut jonkin asteisessa flunssassa, viime yö meni onneksi paremmin mutta edellisyön poika valvoi ja huusi/kitisi ym ym klo 23-04 ! Mikään ei auttanut/helpottanut, ei höyryävä vesikattila sängyn alla, ei pilkottu sipuli sukkahousussa sängyn vieressä, sylissä vaan piti olla eikä sekään aina ollut hyvä.. Mutta tätäpä tämä lasten kanssa on. :)

Mutta palataan taas ja mukavaa päivän/viikon jatkoa !!
 
Hei hoi,

Olo on kuin omenalla.. KP:t huitelee jossain 43:ssa vissiin.. kiitos pco:n (tai ainakin testi oli negatiivinen tuossa 1,5viikkoa sitten).

Turvottaa ja ahdistaa ja tekee mieli syödä vaan ja ainoastaan irtokarkkeja.
Sain eilen sentään itseni "lenkille". 15min taisin urhata aikaani ulkoilulle :ashamed:

Viime viikon olin yöt töissä niin rytmi vielä niin kuutamolla, ettei mistään tule mitään..
Paino edelleen samassa +-200g.

Ei vaan jaksais
 
Noniin, jos nyt kirjottelis ihan oikeasti eikä vain pelkästään purkaisi turhautumistaan tänne.

Kiitoksia Malinalle uudesta pinosta. Toivottavasti saadaan tämä jotenkin elvytettyä ja itsekin tulen tänne turisemaan enempi. Jotenkin vaan motivaatio kaiken suhteen on niin matalalla kun paino ei liiku minnekään. Kärsimätön, kyllä.

En ymmärrä mistä tuo irtokarkki-himo on tullut. Yhtäkkiä tosiaan vaan alkanut himottamaan irtokarkit. Suklaalle olen aina ollut, mutta enää se ei ole "ykkönen". Myöskään karkit jota saa ostettua pusseina jo suoraan ei maistu niinkuin irtoversiona samat :LOL:
Tuskin koskaan on muut karkit maistuneet kuin suklaa. Ei vaan ymmärrä.

Sain tänään repästyä itseni lenkille. Sentään pidemmälle kuin vartin mikä eilen tuntui jo suoritukselta. Tosin eilen ärsytti se että lunta tuiskutti naamaan ja naama jääty.
Nyt oli oikeastaan kiva kävellä lumisillä teillä ja nauttia valkoisuudesta :)

Ehkä tämä tästä taas lähtee nousuun
 
Etten unohtaisi tärkeintä.. Vaikkei nyt kyllä ole mikään oikea puntaripäivä.. Paino oli aamulla 76.5..

Päivät toistavat itseään, niin hyvässä kuin pahassakin ;) Omaa ruokaa on välillä hankala toteuttaa kovin kevyissä merkeissä. Ensinnäkin rahaa on rajallisesti, mutta suurin kompastuskivi on kyllä aika. Teen aikaisin aamulla perheen ruuan valmiiksi siltä osin että voin laittaa sen kypsymään uuniin kun lähden penskojen kanssa ulos ja yhdeltätoista tuoksuu valmis ruoka.. Perunoita, kanaa ja riisiä syödään paljon, annoskoolla säätelen "syömisiäni" Oletteko muuten koskaan raastaneet porkkanaraastetta ja pakastaneet annoksissa?? Aivan sairaan hyvää ja raikasta, kun syö sen hieman kohmeisena. Uusi himon kohde..

Malinako se kyseli maidon rasvasta.. kuvittelisin että jotain rasvaa on saatava vitamiinien imeytymisen takia ja jotenkin se liittyi myös aivoihin.. Olisko ollut tuon vitskujen kautta vai kenties muuten ?? Eihän se eläinkunnan rasva kaikkein terveellisintä ole, mutta rasvaa kumminkin.. Saatoin lukea asiasta keventäjien sivuilta?? Ehkä, kenties.. En nyt kykene muistamaan tarkasti..

Tsemppiä ja intoa kaikille taistossa lölleröitä vastaan :hug:

Anu


Muokkaanpa edellistä viestiä ja päivitän painoni 75.8 jipii jipii ....
 
Voi ärsytyksen ärsytys, nyt huomaa tän liikkumattomuuden vaikutuksen..
Paino sama 94,3 kg. Voi helvata!

Mä en ole päässyt kuntoilemaan/liikkumaan moneen viikkoon, ensin sairastelujen vuoksi, nyt sitten mahdotonta järjestää kun mies työreissuilla enkä saa mihinkään lapsukaisia hoitoon.. voi änkyrä.

Pitäisiköhän mun kokeilla tuota anun mainitsemaa kohmeista porkkanaraastetta, kuulostaa tosi kivalta ja raikkaan maukkaalta.. nam.

Mutta jatketaan tästä eteenpäin !! Tsemppiä!

marma
 
Heippa :wave:

Täällä oltu vähän kuumeessa, niin on tuo liikunta rajoittunut aikalailla sänky-vessa-sohva-jääkaappi-akselille.

Tänään sitten uskaltauduin jo uusilla popoilla lenkille ja oi että teki hyvää. Ois voinut kävellä triplasti pidemmän lenkin mitä normaalisti, mutta kuinkas kävikää, puolessa välissä normilenkkiä alko kantapää hankautua uusista kengistä B)
Noh, kauniit vesikellothan ne siellä killutteli.

Painoa en ole jaksanut tarkkailla sen kummemmin. Edelleen pörrää samoissa luvuissa mitä täällä sivuillakin lukee, joten en ole nähnyt päivittää sitä tänne.. heittelyä edelleen +-200g.

Katsotaan mitä tapahtuu kun alottaa tuon d-vitamiinikuurin.
 
Uusi viikko uudet kujeet. Enpäs malttanut olla käymättä maanantain kunniaksi vaa´alla.. 96,2 näytti :)

Menkoista ei vieläkään mitään merkkejä, taitaahan se vasta kp 55 olla tjs. En edes muista :(

Tänään sitten alko "talviloma", jos sitä vaikka sais jotenkin liikuttua.
 
Oijohoi.. Kattosin tuossa omaksi iloksi niin kyllähän kehitystä on tapahtunut.
Vaaka näyttänyt kahtena päivänä tuon 96kg. Hyvä minä!!
Ja se että kyllähän tuo kiloissakin näyttää kivalta, mutta BMI kanssa näyttää jopa siltä että kehtaa muutosta näyttää B) 26.8 BMI oli 35,4 ja tänään 18.11 BMI 32,4
Taas on tällä neidillä ollut reippaampi mieli (ja askel) :D
 
Hitaasti, mutta varmasti. 71,4
Elikkä sain pudotettua ne laiskottelulla kertyneet taas pois ja 6 kiloa olis vielä jäljellä. Kokeilin painonvartijoita, mutta ei se ollut aivan minun juttuni. Nyt taas jatkan omalla tyylilläni, syömällä mahdollisimman onipuolisesti ja terveellisesti, joskus saatan herkutellakin. Liikuntaa joka päivä.
Vielä olis 6 kiloa jäljellä.
 
73.5kg jihuu jippii. Välitavoite on 70, sitten 65 ja siitäkin vois vielä muutaman kilon pudottaa.


Ambrosine85 Onnittelut !! Kummasti sitä vaan kevennytään vaikka välillä tuntuu kuin jäitä polttelis ;)

Kinkku on ostettu, laatikot tehty ja vähän jo maisteltukin. Suklaat jäävät kauppaan, varmuudenvuoksi.. Nyt vois joulu jo tulla..

Missäs Malina muuten luuraa?? Taitaa kaikilla olla tontun hommia, kun on niiiiin hiljaista palstalla.. Ens vuonna sitten ahkerammin ja äänekkäämmin :D

Mukavia ja rentouttavia päiviä kaikille :hug:

Anu
 

Yhteistyössä