Suviyö
kun ei ole tuolta varaa ostaa:/ kyseisistä vaatteista kyllä hirmusesti tykkään. huutiksessakin hinnat nousee usein pilviin,etenkin juuri me&i vaatteissa..toki ymmärrä että ovat laadukkaita ja laatu maksaa.
Minkä kokoista etsit ja kummalle?Alkuperäinen kirjoittaja Suviyö:kun ei ole tuolta varaa ostaa:/ kyseisistä vaatteista kyllä hirmusesti tykkään. huutiksessakin hinnat nousee usein pilviin,etenkin juuri me&i vaatteissa..toki ymmärrä että ovat laadukkaita ja laatu maksaa.
kokoa väliltä 92-134cmAlkuperäinen kirjoittaja Minulla olisi:Minkä kokoista etsit ja kummalle?Alkuperäinen kirjoittaja Suviyö:kun ei ole tuolta varaa ostaa:/ kyseisistä vaatteista kyllä hirmusesti tykkään. huutiksessakin hinnat nousee usein pilviin,etenkin juuri me&i vaatteissa..toki ymmärrä että ovat laadukkaita ja laatu maksaa.
Minulla olisi läjä Me&I vaatteita ylimääräisenä...
Tytölle vai pojalle?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kokoa väliltä 92-134cmAlkuperäinen kirjoittaja Minulla olisi:Minkä kokoista etsit ja kummalle?Alkuperäinen kirjoittaja Suviyö:kun ei ole tuolta varaa ostaa:/ kyseisistä vaatteista kyllä hirmusesti tykkään. huutiksessakin hinnat nousee usein pilviin,etenkin juuri me&i vaatteissa..toki ymmärrä että ovat laadukkaita ja laatu maksaa.
Mulle voi laittaa myös yksärinä tietoa vaatteista,olen kiinnostunut ostamaan..tiedän ettei tämä ole osto-osasto.mutta muttaAlkuperäinen kirjoittaja Minulla olisi:Minkä kokoista etsit ja kummalle?Alkuperäinen kirjoittaja Suviyö:kun ei ole tuolta varaa ostaa:/ kyseisistä vaatteista kyllä hirmusesti tykkään. huutiksessakin hinnat nousee usein pilviin,etenkin juuri me&i vaatteissa..toki ymmärrä että ovat laadukkaita ja laatu maksaa.
Laita yksäriä mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :Siis olisi 86/92 suurin osa pojalle ja tytölle 98/104
Ja jotain unisex
Olis siilihaalarit 74/80 ja tyttöjen oranssit palloleggarit+virtahepo t-paita 110/116.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Mä taas olisi kiinnostunut 68cm ja 104-110cm tyttöjen vaatteista =)
Laita yv =)Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Olis siilihaalarit 74/80 ja tyttöjen oranssit palloleggarit+virtahepo t-paita 110/116.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Mä taas olisi kiinnostunut 68cm ja 104-110cm tyttöjen vaatteista =)
tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
Minulla olisi tytölle 98/104Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
ootko kirjautunu tänne tai laitatko sp osotteen niin saan yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja me&I:Minulla olisi tytölle 98/104Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
korjaan pojalle 110-116Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
Voitko sinä laittaa sähköp?Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootko kirjautunu tänne tai laitatko sp osotteen niin saan yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja me&I:Minulla olisi tytölle 98/104Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
valitettavasti en ku siinä selviää mun koko nimi sit!Alkuperäinen kirjoittaja Me&I:Voitko sinä laittaa sähköp?Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootko kirjautunu tänne tai laitatko sp osotteen niin saan yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja me&I:Minulla olisi tytölle 98/104Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?
No sama minullaAlkuperäinen kirjoittaja mä:valitettavasti en ku siinä selviää mun koko nimi sit!Alkuperäinen kirjoittaja Me&I:Voitko sinä laittaa sähköp?Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootko kirjautunu tänne tai laitatko sp osotteen niin saan yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja me&I:Minulla olisi tytölle 98/104Alkuperäinen kirjoittaja mä:tytölle 98 ja pojalle 100-116 kiinnostas!Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:Nostoa, kiinnostaako ketään Me&I -09 vaatteet?